Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mkm
17-09-2009, 13:56
turbo plymouth
Autor Wiadomość
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 25-09-2009, 13:13   

autoR napisał/a:

Jak dla mnie rewelka 8)

Jak dla mnie tez!
 
 
rafq 
Mitsumaniak
MM-Mighty Morphin'


Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 766
Skąd: Lublin
Wysłany: 25-09-2009, 14:43   

costa brawa napisał/a:
tylko w proszkowym malowaniu nie ma jako takiego ocynku tylko jest podklad cynkowy - malujemy u siebie czasami elementy do samolotow - i daje sie podklad cynkowy i na to kolor (konkretna farba do zastosowan na zewnatrz )


Możesz podać konkretną nazwę chemii ? :) może coś z tutaj wymienionych środków ?

LEWY napisał/a:

Tylko problem z transportem jak ją przetransportować by się nie ubrudziła i nie miała kontaktu z wilgocią bo nie chciałbym rdzy cynkować.


Jest na to patent - cynkowanie galwaniczne :) Kwasy w których zanurzany jest dany obiekt usuwają resztki rdzy, ale pod warunkiem iż są to naprawdę resztki jak pył z rudej lub 1dniowe ognisko, jednak z tą metodą związana jest jedna buba: buda jest zanurzana w kwasie, który niewypłukany dokładnie po całym zabiegu (np z profili zamkniętych) może narobić więcej szkód niż przed cynkiem :/

Koszt ? z tego co się orientuję to między 1 a 2 zł za kg cynkowanego metalu, niestety na lubelszczyźnie chyba nikt tego nie robi.
_________________
Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.

Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^
 
 
NYSAN 
Forumowicz

Auto: C50 , S13, Plymouth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 98
Skąd: lublinozouki
Wysłany: 25-09-2009, 14:58   

Pierwsza partia pomalowana , kolor na żywo troszkę lepiej się prezentuje niż na zdjęciu , dla mnie bomba :lol:
Poliuretany na przód już mam , tył zamówiony się produkuje

 
 
costa brawa 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 `00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 563
Skąd: mielec
Wysłany: 25-09-2009, 22:12   

kolorek fajny :D powinno sie ciekawie prezentowac i trwale bedzie :)

rafq, to jest podklad cynkowy (farba proszkowa) zapytasz w kazdej firmie ktora sprzedaje farby proszkowe to powinni miec (np INTERLAK z tego co pamietam ma takie cos)
ps
te spreje cynkowe to one sa tylko do zamaskowania/zaprawienia odpryskow rys itp po cynkowaniu ogniowym lub galwanicznym (mam takie ale musial bym na warsztat skoczyc zerknac na nazwe - dostalem probke z cynkowni i jest bardzo dobry preparat ktorego uzywam czasami )chociaz ja tym pomalowalem uchwyty do przyczepy do skutera wodnego i przez cale lato nie zlazlo a jak sprawdzalem to trzymalo sie niezle :D
_________________
Mój misiek :)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33851
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 26-09-2009, 02:31   

Sa OK ale białe z colta bardziej mi sie podobały :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
NYSAN 
Forumowicz

Auto: C50 , S13, Plymouth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 98
Skąd: lublinozouki
Wysłany: 01-10-2009, 18:44   

Zebym nie miał problemów w przyszłości z odkręcaniem śrub , ( na początek poszła cała zawieszeniówka ) zawiozłem je dzisiaj do ocynkowania a efekt jest taki o : :mrgreen:



No i jeszcze osłony wydechu oraz rurka wlewu paliwa :

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.