Diody LED do jazdy dziennej |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 29-12-2015, 21:29
|
|
|
Przemas_pepe napisał/a: | W moich niestety brak jest sterującego kabla dlatego kombinuje jak mogę wykorzystać ewentualnie sterowanie funkcją AUTO | Kupujesz przekaźnik 12V i podłączasz kabel zasilający LED do przekaźnika na styk normalnie zwarty, sterujesz przekaźnikiem za pomocą kabla podłączonego do świateł postojowych. Ot i cała filozofia. http://img.nokaut.pl/p-e9...-z-uchwytem.jpg jeśli taki to 30 przez bezpiecznik 10A do akumulatora (np. taki na przewodzie http://tomas-tuning.com/a...351_4080.html), 87a do + na LED, 86 do postojowych, 85 do masy. Załączenie świateł przez tryb Auto wyłączy LED'y |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Przemas_pepe
Nowy Forumowicz Przemek
Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2015 Posty: 15 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 29-12-2015, 22:11
|
|
|
Dzięki wielkie to chyba rozwiąże mój problem. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 30-12-2015, 18:24
|
|
|
Na pewno. Jak robisz sam to warto kupić nawet najprostszą zaciskarkę do wtyków, same wtyki i przewody czarne i czerwone 1mm2. 5 m powinno wystarczyć. Jak podpinasz pod ori bezpieczniki to nie musisz wstawiać na przewodzie, ale łatwiej ciągnąć od aku. zapomniałem dopisać taśmę izolacyjną i koszulki termokurczliwe |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
rworks
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2011 2.4CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2011 Posty: 28 Skąd: Polska
|
Wysłany: 19-08-2016, 16:28
|
|
|
A czy ktoś próbował tak:
Chciałbym podłączyć ledy te za 150pln (tylko dzienne, bez niby-halo-mgielnych), ale tak, żeby włączały się na auto, oraz żeby dodatkowo dało się je podłączyć z przycisku przeciwmgielnych.
(Nigdy nie używałem przeciwmgielnych przeciwko mgle, bo to się okazało być bez sensu. Ale doświetlam sobie czasem dołki w nawierzchni (lub tym czymś co podobno jest drogą), gdy się jedzie nocą np. koło nieoświetlonego lasku.)
Pomyślałem sobie - dwa przekaźniki, jeden sterowany od halogenów, drugi od postojowych + zasilanie 12V, tylko nie wiem skąd zasilanie 12V pociągnąć, oraz czy ktoś tak próbował.
edit1: wiem, że niezgodne, ale przeciwmgielny też używam niezgodnie (j.w.)
edit2: na razie robię pas. Nie wiedziałem, że zderzak od spodu jest tak dobrze zabezpieczony. Demontaż tego bez uszkodzeń (spinki, zatrzaski) mnie chyba przerasta. W niemieckich badziewiach tam można było zajrzeć od spodu/tyłu pod zderzak, a misiek ma niezłą płytę tam przyczepioną. |
Ostatnio zmieniony przez rworks 22-08-2016, 16:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 19-08-2016, 20:45
|
|
|
przepisy dość jasno mówią, kiedy mają działać dzienne. To co piszesz, to jest niezbyt zgodne z nimi. Przekaźnik do przecimgielnych masz - ori kable lecą, a dzienne jw. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
juniorkm7
Forumowicz
Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 269 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-01-2017, 19:03
|
|
|
Sorry że odkopuję - jest jeszcze dostępna na rynku jakaś fajna opcja świateł do jazdy dziennej? Link mile widziany:) |
|
|
|
 |
supeer
Forumowicz
Auto: C-crosser 2.2 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2015 Posty: 217 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 10-01-2017, 23:04
|
|
|
Witam
Sa dwie opcje:
1. Mozna zakodowac przerobic i zakodowac auto tak aby mijania swiecily sie na 75% jasnosci jako dzienne
2. Mozna zalozyc swiatla dzienne z opcja halogenow w technologi led i tu ceny osceluja w wysokosci
3. Swiatla dzienne z opcja doswietlania zakretow z dziennymi w halogenach (jw kolega supeer) |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
Moody
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Kwi 2015 Posty: 404 Skąd: Wielkopolska, PNT
|
Wysłany: 11-01-2017, 21:20
|
|
|
Już kiedyś takie rozwiązanie rozważałem bo wydaje się bardzo racjonalne. Ale czy to jest legalne ? |
|
|
|
 |
juniorkm7
Forumowicz
Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 269 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-01-2017, 10:13
|
|
|
A jak ten moduł ma niby działać z bi-xenonem? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 12-01-2017, 13:43
|
|
|
Moody napisał/a: | Ale czy to jest legalne ? | fun lights - na pewno nie. juniorkm7 napisał/a: | A jak ten moduł ma niby działać z bi-xenonem? | banalnie - przecież przetwornica zasilana jest +12V |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
brylekVFR
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 SB 09r,VFR800FI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 817 Skąd: WBR/ TSA Białobrzegi/Sandomierz
|
Wysłany: 12-01-2017, 13:54
|
|
|
"zmniejszoną jasnością świecenia (regulowaną od 10% do 70%)" dla tego kolega pyta, na xenonach nie zimniejszych mocy, Można pod świata AFS podpiąć ewentualnie na przeciwmgielnych. |
_________________
 |
|
|
|
 |
supeer
Forumowicz
Auto: C-crosser 2.2 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2015 Posty: 217 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
 |
Moody
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Kwi 2015 Posty: 404 Skąd: Wielkopolska, PNT
|
Wysłany: 12-01-2017, 17:32
|
|
|
rezon napisał/a: | Moody napisał/a: | Ale czy to jest legalne ? | fun lights - na pewno nie. |
No jak już to bym wybrał wersję bez tych wszystkich szmerów-bajerów.
W niektórych modelach BMW można przełączyć dodatkowe długie w tryb DRL no ale to wykonanie fabryczne i na pewno o wszystko zadbali. A skoro przy tym rozwiązaniu nic o tym nie wspominają to z legalnością to wiadomo jak jest - założyć i liczyć, że nikt się nie przyczepi. Muszę zapytać diagnosty czy on by to puścił.
[ Dodano: 12-01-2017, 17:36 ]
juniorkm7 napisał/a: | A jak ten moduł ma niby działać z bi-xenonem? |
Z bi-xenonem to nic nie zrobisz no bo jak miałbyś tym czymś wpłynąć na przetwornicę ?
Ja mam ksenony na krótkie i halogeny na długie więc by mi takie rozwiązanie pasowało.
Masz w outku bi-xenony ? |
|
|
|
 |
juniorkm7
Forumowicz
Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 269 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-01-2017, 19:23
|
|
|
Mam |
|
|
|
 |
|