Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
06-10-2018, 18:27
FTO LHD LPG
Autor Wiadomość
_Slawek_ 
Mitsumaniak


Auto: E-DE3A, 5FNRL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 1870
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-04-2018, 23:50   

Nadeszła pora na wiosenne porządki...

Po ponad 7 latach leczenia kryzysu wieku średniego :biggrin: organizm domaga się zmian ;)
A dokładnie zmiany na coś wygodniejszego, aby zwłaszcza przy wysiadaniu nie było słychać przeskakujących kręgów w kręgosłupie :)

Podsumowując, Ftulec kończy u nas służbę :roll:
_________________
:king: Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011

___________FTOstory________________Odyseja Seichan____
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 23-04-2018, 02:41   

Gymnastykować siem, a nie furstwa zmieniać... :mrgreen:
Jakieś sweetfocie na zakończenie?

No i czekam na nowy temat 8)
 
 
_Slawek_ 
Mitsumaniak


Auto: E-DE3A, 5FNRL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 1870
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-04-2018, 23:44   

Nowy temat już wkrótce :)
Na razie mamy tylko dylemat co zrobić z tytułowym bohaterem (dawcą) z tego tematu...
Oj, napisałem dawcą? Ups ;) :D

W ogóle wycena i sprzedaż jakiegokolwiek fto jest jakąś loterią, a co dopiero jeśli chodzi o budę bez silnika :roll:
Pomimo widocznego zmęczenia materiału ma jednak kilka wyjątkowych cech jak LHD, czyste i legalne papiery wraz z wpisem o odstępstwie :mrgreen: oraz hybrydowy napęd na zieloną energię :biggrin:

W skrócie FTO LHD LPG :P

No ale to opcja oczywiście tylko dla pasjonatów mechaników-blacharzy-lakierników ze zdolnościami manualnymi do ogarnięcia deski itp.

Sprzedaż na części to raczej kiepski interes, bo o ile ktoś chciałby fotele do rekina i ewentualnie automat to reszta raczej pasuje tylko na złom. A zamiast złomowania, to już wolałbym z niego jakiś bajerancki kwietnik zrobić i niech gnije pod domem ku chwale MMC ;)
_________________
:king: Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011

___________FTOstory________________Odyseja Seichan____
 
 
_Slawek_ 
Mitsumaniak


Auto: E-DE3A, 5FNRL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 1870
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-04-2018, 23:53   

...zwłaszcza, że nawet pomimo oszpecenia go przy ostatniej próbie obalenia go przez cofającą ciężarówkę :roll: nadal ludziom wykręcają się głowy przy tym przekarmionym hotwheels-ie, a kasjerzy na orlenie kłócili się ostatnio czy to jest jakieś porshe czy toyota supra :D Wygrała supra, czyli wyczuli jednak japońską nutkę :rolleyes:
_________________
:king: Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011

___________FTOstory________________Odyseja Seichan____
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 24-04-2018, 08:18   

Sławku, daj znać na PW co z autem... Może coś mi się uda wymyślić :D ale tylko jako całość :)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Ziemba. 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 441
Skąd: Okolice Grójca
Wysłany: 25-04-2018, 12:24   

_Slawek_, jakieś zdjęcia, da radę?
_________________
03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj :)
http://www.pajacyk.pl/
 
 
_Slawek_ 
Mitsumaniak


Auto: E-DE3A, 5FNRL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 1870
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-04-2018, 00:35   

Pewnie, że da radę... ale sięgnięcie przy okazji do archiwum spowodowało, że pozwoliłem sobie na mały powrót do przeszłości, aż się łezka w oku się zakręciła :(

Świeżo po wyprodukowaniu w Lublinie, jeszcze nie zarejestrowany:




Zaraz po rejestracji ftulec odparł pierwszy atak co skończyło się zmianą barw:




Później nadeszła pora na poprawki kosmetyczne srebrnych elementów co skończyło się tak:




I to były chyba największe jego chwile chwały... W niespełna rok z pod białego zaczęła wychodzić ruda... Jednak 1,5 roku temu trafiła się okazja zakupić praktycznie całą blacharkę w kolorze czerwonym oraz komplet prawie nieużywanych foteli i kupę innych części w cenie złomu i FTO skończyło tak (zdjęcia uwzględniają już skutek gapiostwa cofającego kierowcy ciężarówki):









Ale że mamy sentyment do tego zderzaka, to teraz wygląda tak (do letnich opon nie było sentymentu i właśnie zostały sprzeadane):







_________________
:king: Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011

___________FTOstory________________Odyseja Seichan____
 
 
_Slawek_ 
Mitsumaniak


Auto: E-DE3A, 5FNRL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 1870
Skąd: Lublin
Wysłany: 03-05-2018, 22:28   

Zmiana planów. Będziemy się jednak rozstawać z FTO w całości.
Po wnikliwej analizie dokumentacji, wykresów z hamowni i danych technicznych okazało się, że zwykłe 6a12 ma do zaoferowania coś więcej ponad 4G93 GDI dopiero od około 4,5k obrotów... Także przy codziennej jeździe różnica byłaby odczuwalna głównie w spalaniu :|
Będziemy zatem celować w coś większego, co będzie odczuwalnie mocniej odpychać nowy nabytek ;)
_________________
:king: Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011

___________FTOstory________________Odyseja Seichan____
 
 
Ziemba. 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 441
Skąd: Okolice Grójca
Wysłany: 07-05-2018, 23:32   

W jakim stopniu ruda się panoszy?
Podłużnice i podłoga?
Co do poprawienia?
_________________
03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj :)
http://www.pajacyk.pl/
 
 
_Slawek_ 
Mitsumaniak


Auto: E-DE3A, 5FNRL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 1870
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-05-2018, 11:03   

Panie Ziemba. - PW ;) Rozważamy jeszcze wrzucenie z powrotem białego przedniego zderzaka, który po spotkaniu z zającem i tak wygląda teraz lepiej niż czerwony po pieszczotach z cofającą ciężarówką :D Tylko już chyba za duża szachownica się zrobi...

Wrócił też chwilowo dylemat co lepsze zamiast GDI do mikrovana, 6a12 czy 6a13... i czy tego ftulcowego jednak nie zostawić. Ale przecież na którymś z ostatnich zlotów były już testy porównawcze na żywo i E5-ka z 6a12 mivec 200KM dostawała baty ze zwykłymi EA 6a13 160KM. Czyli moment górą :twisted: Także 6a12 bez miveca, mające raptem około 10 niutków więcej od GDI byłoby pewnie wielkim 170-konnym rozczarowaniem :roll:
_________________
:king: Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011

___________FTOstory________________Odyseja Seichan____
 
 
tomchuck 
Forumowicz


Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 104
Skąd: Śrem
Wysłany: 14-05-2018, 22:15   

Przy takich porównaniach trzeba uwzględnić inne zmienne czynniki, jak np skrzynia biegów która musi być dopasowana do auta jak i silnika.
Robiliśmy sprinty mojego gpx w ori manualu z Cj 6a12 mivec lecz na długiej skrzyni z fd 3,7 no i colt pomimo sporo mniejszej masy dostawał baty.
Ale z kolei do silników z dużym momentem często lepsza jest długa skrzynia.
Co do różnic w samym fto to jak w GR miałem stosunkowo długą skrzynię, gdzie przełożenia pierwszych 3 biegów układały się jak w automacie, to po zmianie na ów automat byłem bardzo załamany aż tak dużą stratą osiągów przy jednoczesnym sporym wzroście spalania.

A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8)
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-05-2018, 21:42   

_Slawek_, dlatego wciąż trzymam nową skrzynie manualną do FTO. :P
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Seichan 
Mitsumaniak
mod KMM i MMA


Auto: Honda Odyssey & new projec
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 37 razy
Dołączyła: 11 Wrz 2010
Posty: 14174
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-10-2018, 17:14   

Temat do zamknięcia.
Ftulec zaczyna nową przygodę z nowym właścicielem 😉
_________________
MitsuManiaki Assistance

Nie mam marzeń, tylko cele - Harvey Reginald Specter
Człowiek nie jest stworzony do klęski. Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać. Hemingway.

:arrow: Rekin Seichan
:arrow: FTO story
:arrow: Odyseja Seichan
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.