Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outek I Turbo Leszka R.
Autor Wiadomość
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 11-12-2017, 00:58   

Nie próbowałem. Myślisz zeże to może być przyczyna ?
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 11-12-2017, 11:29   

Lechu, powiem tak - sprawdź łożyska mcpersona - są plastikowe i lubią się wysypać. Nie wyjdzie na ścieżce diagnostycznej na szarpakach. Wiem bo u mnie napierdziela z prawej strony to łożysko (być moze przy składaniu gwintu coś źle poskładałem :) i nie chce mi się teraz rozbierać i wymieniać plastikowego łożyska za 20zł) U mnie po założeniu gwintu jest baaardzo nisko (Krzysiu widział więc wie :D ), więc do porównania do kitu :)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5362
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 11-12-2017, 17:30   

Leszku myślę że to może być potencjalna przyczyna, albo to co Piotrek mówi, więcej nie ma co chrupać. Gdybyś potrzebował punktu odniesienia to koło lusterka wysokość do szyby wynosi ok 105cm, natomiast na wysokości klamki tylnych drzwi do szyby jest około 110cm.
W@sio, ma mega nisko posadzony rzeczywiście, mój to koza przy nim.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 14-12-2017, 01:16   

W@sio napisał/a:
Lechu, powiem tak - sprawdź łożyska mcpersona - są plastikowe i lubią się wysypać. Nie wyjdzie na ścieżce diagnostycznej na szarpakach.


Już dwa razy wymieniałem.Pierwsze było tylko łożysko Febesta(30 ZŁ.). PADŁO po m-cu.
Drugim razem zainwestowałem w chińskiego Lamfordera razem z poduchą (150 ZŁ) i też trzeszczy.
Strasznie mnie to [edit] bo ile można wymieniać.
Mój kolega mechanik twierdzi że te łożyska to jakaś kpina. To pierwsze Febesta jak zdemontował to przy ucisku dłońmi chrobocze. Twierdzi, że powinny te dwie części ślizgowe być wykonane z różnych materiałów. Sugerował nawet dotoczenie z teflonu.
OSTATNI raz zamówiłem oryginał :
https://drive.google.com/file/d/1-FMJrNYO3UhSA7OQ5l4f1WnrYocRd8cp/view?usp=sharing

Jak dalej będzie chrobotać to zmieniam transport.

Krzysztof dzięki za pomiary. Mam nadzieję że na 17" oponach ?
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 14-12-2017, 08:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21006
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 14-12-2017, 08:08   

turek61 napisał/a:
OSTATNI raz zamówiłem oryginał :

Jedyna słuszna decyzja, tym bardziej że kokosów nie kosztuje :wink: .
Ja u siebie zastosowałem oryginał i po 3.5 roku cisza 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-12-2017, 08:43   

Ja też do SS założyłem oryginały, 30 zł/szt. i cisza już ponad 2 lata.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5362
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 14-12-2017, 17:04   

Pomiary na 16" tak jak pisałem ale różnica średnicy wynosi tylko 0,6% więc tyle co nic.
Jak będziesz chciał zmienić transport to daj znać;-)
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 19-12-2017, 09:20   

Bzyk_R1 napisał/a:
Gdybyś potrzebował punktu odniesienia to koło lusterka wysokość do szyby wynosi ok 105cm, natomiast na wysokości klamki tylnych drzwi do szyby jest około 110cm.
W@sio, ma mega nisko posadzony rzeczywiście, mój to koza przy nim.

Myślałem że mam obniżony wózek a tu zonk...
Wysokość ta sama. Czyli wychodzi że wersje 2.4 są wyższe od turbo ?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5362
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 19-12-2017, 10:23   

Może tak być Leszku wszak turbo ma inną charakterystykę i przeznaczenie. Mogli go fabrycznie trochę posadzić.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 19-12-2017, 19:44   

turek61 napisał/a:
Czyli wychodzi że wersje 2.4 są wyższe od turbo ?

Obiło mi się o uszy albo gdzieś czytałem, że Turbo jest obniżone o bodaj 20 mm od wersji wolnossących...
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 19-12-2017, 20:09   

Dokladnie. Turbo jest niższe i twardsze.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 20-12-2017, 09:22   

Fragu napisał/a:
Turbo jest niższe i twardsze.
No No :roll:
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 21-12-2017, 00:45   

Źle zamontowana była kolumna mcpersona.
Otwory w talerzach nie były wycentrowane:
A to efekt:
https://photos.app.goo.gl/3TtNWY5X1kolkxrk2

Średnica drutu z jakiego jest sprężyna to 15 mm.

https://photos.app.goo.gl/FtH1rd1m4xoiZxZo1

A to z manuala:

https://photos.app.goo.gl/6w6rwEG7v7ij86yg2

Czy można w celu poprawy komfortu zamontować kolumny z wolnossacych ?
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 21-12-2017, 07:37   

Na pewno można. Wg mnie będzie okej :wink:

W@sio napisał/a:
No No
:?:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 28-12-2017, 10:10   

Witam.
Dziwna dla mnie sprawa. Wymieniłem prawe łożysko amortyzatora na oryginał i narazie cisza ale odezwalo sie lewe. Zbieg okoliczności ? Teraz chrobocze lewe..... Już zamówiłem nowe.
Co może być przyczyną zużywania się tych elementów ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.