 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Czy wykonalne ? Swap silnika z C68 do C66 ? |
Autor |
Wiadomość |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1716 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-02-2017, 12:57 Czy wykonalne ? Swap silnika z C68 do C66 ?
|
|
|
Hejka - tak mnie naszło dzisiaj - czy dało by się przeszczepić silnik z GTI'ka do normalnego GLI'ka ? U mnie siedzi obecnie 4G92 czyli 1,6 113km, ale jakby tak dało się wrzucić to 1,8 z Lancera GTI to byłby git |
_________________ Lancer 1,6 C66A
Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-02-2017, 21:03
|
|
|
da się - 4G67 pasuje, ale zmienić trzeba nie tylko silnik |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 06-02-2017, 04:17
|
|
|
Wojciech Bogacz, wg. mnie wymiana silnika niezniszczalnego i normalnie użytkowanego na starszy zmęczony i często katowany silnik...
Jestem na nie
Prędzej bym tam 4G63 widział - kilkanaście koni więcej, awaryjność ponoć niewielka ale dobrze radzę - nie kombinuj |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1716 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-02-2017, 19:13
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | da się - 4G67 pasuje, ale zmienić trzeba nie tylko silnik |
To było niemal pewne Ale teraz jest pewne
mkm napisał/a: | wg. mnie wymiana silnika niezniszczalnego i normalnie użytkowanego na starszy zmęczony i często katowany silnik... |
Faktycznie - to już mój drugi Lancer z tym silnikiem i masz rację co do niezawodności - trzeba wiele, żeby padł.
Podejrzewam, że 4G63 będzie łatwiej zdobyć... ale w sumie czy warto cośruszać... sam nie wiem... Na razie plan jest taki, że może tego lata uda się ogarnąć resztki rdzy z auta i będzie "corrosion free"
Dzięki w każdym razie za info - wezmę pod uwagę |
_________________ Lancer 1,6 C66A
Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
|
|