Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki mam silnik - oznaczenie Mitsubishi 2.0 did Lancer
Autor Wiadomość
Dooomino 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 62
Skąd: Sanok
Wysłany: 17-02-2017, 19:17   Jaki mam silnik - oznaczenie Mitsubishi 2.0 did Lancer

Mam Lancera z końca roku 2008 z silnikiem diesla 2.0 did może mi ktoś powiedzieć jaki jest to dokładny silnik pod nazwą Volkswagena? Zgupiałem już jak zacząłem o tym pytać myślałem że mam silnik z wadliwym napędem pompy olejowej tzn napęd przez 'imbus' a okazuje się że jest to jeszcze na łańcuszku. Będę wdzięczny jeśli ktoś napisze co to dokładnie za silnik bo muszę sobie lekturę o nim przeczytać ;)

Dręczy mnie to że nie mogę sobie odpowiedzieć na pytanie czy mocowanie wtryskiwaczy jest już zrobione tak jak trzeba bo to właśnie to było winą pękających głowic w tych nieszczęsnych 2.0

[ Dodano: 19-02-2017, 11:10 ]
Są walki wyrownowazajace?
 
 
enea 
Forumowicz

Auto: focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 138
Skąd: Zg
Wysłany: 19-02-2017, 11:23   

Vin podaj, co do wałkow, nie boj sie są tylko w silniku miska ( jest na nie latwy myk)
 
 
Arczi89 
Mitsumaniak
03057/KMM


Auto: Lancer X 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 387
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-02-2017, 13:04   

z tego co wiem to są poprawione silniki z Audi + Skrzynia mitsubishi. Nie słyszałem, a przynajmniej nie widziałem na forum żeby komus pękła głowica lub padła pompa oleju.
 
 
Dooomino 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 62
Skąd: Sanok
Wysłany: 19-02-2017, 13:22   

Dziękuję za odpowiedź najchętniej kupiłbym gdzieś książkę całej konstrukcji silnika i z ciekawości prześwietlił wszystko co się da :)
 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 19-02-2017, 18:21   

Ja niestety widziałem. Podaj vin, to się obada co i jak.
 
 
Dooomino 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 62
Skąd: Sanok
Wysłany: 20-02-2017, 09:48   

Vin JMBSJCY8A8U500289
Ogólnie całą lekturę o 2.0 TDI już przeczytałem teraz tylko trzeba określić jaki dokładnie silnik mam, jeśli bez wałków wyrownowazajacych i 16v to w miarę ok pompa oleju jest wtedy napędzana łańcuszkiem z wału korbowego czyli jeśli się nie mylę tak jak w 1.9tdi jedynie zdarzają się pęknięcia głowicy co mnie nie dziwi pompki to duże obciążenie niby po 2006 zostało w VW naprawione ale niewiadomo czy Mitsubishi nie ma jeszcze tych starych głowic. Mitsubishi poszło chyba po kosztach wkładając do Lancera taki silnik bo w tych czasach było już dużo konstrukcji CR a włożyli starego klekota :)
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 20-02-2017, 11:55   

Posiadasz samochód wg klasy CY8ASJXJL6 czyli silnik BWC DOHC (1,968 mL) Direct Injection-Diesel engine with Intercooler, Turbocharger <with diesel particulate filter> prościej pisząc silnik VW. A części sobie tutaj poszukaj http://japancars.ru/index..._id=1&grp_id=11 ewentualnie budowa tutaj http://mmc-manuals.ru/man...09/index_M1.htm
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
Dooomino 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 62
Skąd: Sanok
Wysłany: 20-02-2017, 12:30   

Bardzo bardzo dziękuję :)

Bwc = bkd ?

[ Dodano: 01-03-2017, 08:56 ]
Kurde niby niemiecki silnik ale z urządzeniem do vagow się nie łączy a chciałbym sobie sprawdzić korekty wtrysków bo coś mi to za głośno klekocze.
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-03-2017, 20:19   

Poszukaj bo gdzieś mi się rzuciło, że ktoś połączył się vagiem ale czy kablem czy też i programem to już nie wiem.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
Dooomino 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 62
Skąd: Sanok
Wysłany: 01-03-2017, 22:34   

Tzn połączyłem się ale mogłem jedynie odczytać bledy, skasować je i właściwie to wszystko a mnie interesuje coś więcej, wszystkie czujniki, wartości rzeczywiste i td :p
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.