Problem z hamulcami po wymianie uszczelek na tłoczkach |
Autor |
Wiadomość |
maximus84
Forumowicz
Auto: Galant Elegance '00 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2011 Posty: 35 Skąd: Żary
|
Wysłany: 28-02-2017, 21:51 Problem z hamulcami po wymianie uszczelek na tłoczkach
|
|
|
Witam,
Panowie i Panie problem mój polega na tym, że po wymianie gumek na tłoczkach (ogólnie cały zestaw naprawczy) mam problem z uciekającym płynem hamulcowym najpierw z lewej strony po ponownej wymianie OK, ale zaczęło lecieć z prawej ponowna wymiana zestwau uszczelek nie pomogła wygląda jakby płyn jakoś przedostawał się obok tłoczka siły i pomysłów już nie mam. Miał ktoś taki problem proszę o pomoc i ewentualne podpowiedzi... Dodam że chodzi o przód tylko i zacisk jedno tłoczkowy.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20958 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 28-02-2017, 21:57
|
|
|
Może kiepski uszczelki kupiłeś . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
maximus84
Forumowicz
Auto: Galant Elegance '00 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2011 Posty: 35 Skąd: Żary
|
Wysłany: 01-03-2017, 06:04
|
|
|
Witam
Nie wiem jakiej jakosci uszczelki jedyne co wiem to ze firma autofren czy jakos tak nawet jak iszczelki byly by lipne to po drugiej wymianie powinno byc lepiej a tu ten sam efekt na lewym kole pomogla ponowna wymiana zestawu a na prawym nie. Mial może ktoś takie problemy? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-03-2017, 07:23
|
|
|
Takie przypadki były już opisywane w watkach o regeneracji zacisków, jezeli nie masz wzerów na tloczkach to kup orygionalny zestaw gumek na zacisk, te zamienne niestety albo odrazu albo po czasie zaczna puszczac plyn |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-03-2017, 07:42
|
|
|
maximus84, tłoczki w przednich zaciskach po II lifcie mają średnicę 60,2 lub 60,3 mm (nie pamiętam dokładnie), a zestawy naprawcze w zamienniku są robione na średnicę 60 mm. To musi cieknąć. Niestety, jak pisze robertdg, czeka Cię zakup oryginalnych zestawów naprawczych i masz spokój: http://allegro.pl/galant-...6733413628.html
Montowałem taki zestaw znajomemu i żadnych wycieków nie ma. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24268 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-03-2017, 09:27
|
|
|
maximus84 czy zgodnie z instrukcją serwisową gumy uszczelniające były odpowiednio nasmarowane pod spodem? |
|
|
|
 |
maximus84
Forumowicz
Auto: Galant Elegance '00 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2011 Posty: 35 Skąd: Żary
|
Wysłany: 01-03-2017, 13:51
|
|
|
tak smarowałem ale faktycznie może to wina zamienników zakupię oryginały i zamontuje, zobaczymy jaki będzie efekt bo wżerów żadnych nie mam. Dzięki za info |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24268 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-03-2017, 14:53
|
|
|
jakim smarem?
polecane zamienniki to Frenkit
nie polecane Autofren-Seinsa |
|
|
|
 |
maximus84
Forumowicz
Auto: Galant Elegance '00 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2011 Posty: 35 Skąd: Żary
|
Wysłany: 01-03-2017, 17:43
|
|
|
Wszystko miałem właśnie Autofrenu :/ |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-03-2017, 18:44
|
|
|
Ja w swoim montowałem z przodu i z tyłu zestawy naprawcze Frenkita i po prawie roku jest elegancko. Sucho i wszystko pracuje płynnie. Tyle, że ja mam z przodu 2-tłoczkowe zaciski i tam średnica tłoczków wynosi równe 43 mm. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24268 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-03-2017, 21:40
|
|
|
maximus84 napisał/a: | Wszystko miałem właśnie Autofrenu :/ | były na forum przypadki, że po zimie Autofren puszcza; ja zmieniłem też na Autofren i jeszcze trzyma (ok. pół roku), ale w odsieczy czeka Frenkit - komplet z tłoczkiem (piszę o tyle). |
|
|
|
 |
Mateusz25
Forumowicz Matthew
Auto: GALANT 2,0 GLS 1998 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 47 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 02-03-2017, 17:17 Cieknące odpowietrzniki zacisków.
|
|
|
Podepnę się, jednak nie o gumki tłoczków chodzi ( u mnie właśnie sprawdziłem Autofren - nie cieknie ), a o odpowietrzniki z których po regeneracji zacisków ( przód 2 tłoczki, tył 1 tłoczek, tłoczki Fabest ) cieknie, zarówno ze starych jak i z nowych.
Pic polega NA TYM, ŻE NIE LECI Z OTWORÓW ODPOWIETRZJąCYCH , A z połączenia odpowietrznik - gwint zacisku. Wczoraj wymieniłem odpow. na nowe dedykowane do mojego Gala, jest to samo. Zostawiłem go na noc i jadę zaraz zobaczyć co jest grane.
Ma ktoś jakiś pomysł...
Dziękuje z góry. |
_________________ Mam nadzieję pokochać tę furę. |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 02-03-2017, 17:40 Re: Cieknące odpowietrzniki zacisków.
|
|
|
Mateusz25 napisał/a: | Podepnę się, jednak nie o gumki tłoczków chodzi ( u mnie właśnie sprawdziłem Autofren - nie cieknie ), a o odpowietrzniki z których po regeneracji zacisków ( przód 2 tłoczki, tył 1 tłoczek, tłoczki Fabest ) cieknie, zarówno ze starych jak i z nowych.
Pic polega NA TYM, ŻE NIE LECI Z OTWORÓW ODPOWIETRZJąCYCH , A z połączenia odpowietrznik - gwint zacisku. Wczoraj wymieniłem odpow. na nowe dedykowane do mojego Gala, jest to samo. Zostawiłem go na noc i jadę zaraz zobaczyć co jest grane.
Ma ktoś jakiś pomysł...
Dziękuje z góry. |
a nie zerwałeś gwintu, dokręcając ?
może wystarczy czymś uszczelnić...? jakiś teflon czy tym podobne cuda? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20958 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 02-03-2017, 17:46
|
|
|
Albo dać do fachowca niech rozwierci, nagwintuje na większy odpowietrznik. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
darcun4
Forumowicz
Auto: MSS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 23 Sie 2013 Posty: 216 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 02-03-2017, 19:52
|
|
|
Mateusz25 napisał/a: | Ma ktoś jakiś pomysł. |
http://www.loctite.pl/wys...d=8802627059713
Gwint należy lekko "podrapać" np. brzeszczotem i nawinąć 4-5 zwojów . Im bardziej krzywo, tym lepiej. |
|
|
|
 |
|