Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana cewki zapłonowej colt VI 1,3 70kW
Autor Wiadomość
neptun93 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1,3 /70kW benz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2014
Posty: 2
Skąd: łódź
Wysłany: 08-03-2017, 20:23   Wymiana cewki zapłonowej colt VI 1,3 70kW

Nie mogę znaleźć przydatnej informacji na tematy wymiany cewki za pomocą opcji - szukaj.

Wiem, że mam problem z wypadającymi zapłonami drugiego cylindra. Chciałbym mieć pewność czy patrząc z przodu auta liczymy od prawej cylindry w kolejności 1,2,3,4?
Czy w wymianie cewki tkwi jakiś haczyk? Na pierwszy rzut oka wystarczy wyciągnąć wtyczkę elektryczną, odkręcić śrubę mocującą (torx) i wyciągnąć cewkę, nową założyć wszystko w kolejności odwrotnej....
A może mi się tylko wydaje, że to takie proste. Jakieś podpowiedzi jak to zrobić i czy cokolwiek wymaga dodatkowej regulacji?
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 08-03-2017, 22:46   

najprędzej to liczymy od rozrządu
wymiana - dokładnie jak opisałeś - i sprawdź od razu świece
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
neptun93 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1,3 /70kW benz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2014
Posty: 2
Skąd: łódź
Wysłany: 09-03-2017, 18:08   

Świece podobno wszystkie wymienione przez mechanika, po tym zabiegu z wielkiego braku mocy pozostał mniejszy brak mocy i nierównomierna praca szczególnie na wolnych obrotach.
Właśnie wymieniłem sobie cewkę zapłonową, ale albo przyczyna jest inna albo wymieniłem niewłaściwą. Rozumiem, że metodą przekładnia tej nowej na kolejne cylindry mogę wyłapać tę właściwą...........? Jeśli to oczywiście wina cewki zapłonowej.
 
 
Pawlik84 
Mitsumaniak

Auto: Colt VII 1.3 '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 323
Skąd: Dobre Miasto
Wysłany: 09-03-2017, 21:25   

Awaria cewki na 80% wywalila by błąd silnika i zapalilaby się kontrolka check. Moze masz zabrudzoną przepustnice, wyczysc przepustnice potem do sprawcenia mapsensor, lewe powietrze. Dalej bedziemy myslec co dalej...
_________________
--
Pozdrawiam; Pawlik
Mitsubishi Colt VII, 2009 1.3, 5d. INVITE
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.