Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Czas do setki - 12 sekund
Autor Wiadomość
Misiu213 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 SE '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2017
Posty: 21
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-08-2017, 15:24   [EA2A/W 2.0] Czas do setki - 12 sekund

Ostatnio sprawdzałem czas od 0-100km/h moim Galantem z '98 roku i jestem zawiedziony. Z fabrycznego 9,7 zrobiło się 12. Szukam od dłuższego czasu co można wymienić/ulepszyć w samochodzie, żeby znowu jeździł. Co mam aktualnie zrobione?


Świece Denso
Tłumik środkowy zamiennik oryginalnego (stary pordzewiał)
Tłumik końcowy Ulter
Olej 0W40 Castrol
Lambda za katalizatorem Denso
Wyczyszczona przepustnica
Reduktor od gazu nowy
Zaślepiony EGR
Nowe filtry oleju, gazu, powietrza

Co powinnienem zrobić dalej? Auto jakoś specjalnie się nie zbiera, szczegòlnie na dwòjce na obrotach 1500-2500 zamula. Mam LPG, ale na benzynie jeździ tak samo.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11157
Skąd: Radomsko
Wysłany: 19-08-2017, 15:41   

Ciśnienia w cylindrach sprawdź.
_________________

 
 
 
szwagierr 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-08-2017, 15:41   

Misiu213 napisał/a:
Ostatnio sprawdzałem czas od 0-100km/h moim Galantem z '98 roku i jestem zawiedziony. Z fabrycznego 9,7 zrobiło się 12

Czego się spodziewałeś, że z czasem i przebiegiem czas do setki będzie malał?
Misiu213 napisał/a:
Szukam od dłuższego czasu co można wymienić/ulepszyć w samochodzie, żeby znowu jeździł.

Zacznij od wizyty na hamowni i sprawdzenia ile zostało z fabrycznych 136KM.
Misiu213 napisał/a:
Auto jakoś specjalnie się nie zbiera, szczegòlnie na dwòjce na obrotach 1500-2500 zamula.

To nie diesel. Ten silnik lubi się szybko kręcić i jeśli chcesz dynamicznie przyspieszać, to powinieneś używać górnej połowy obrotomierza.
 
 
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 20-08-2017, 18:37   

2.0 zaczyna 'żyć" powyżej 4 tys obr.przy 2 tys obr objedzie Cie każdy leszcz w cinkłocento.
 
 
Tomasz87 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 561
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 20-08-2017, 18:47   RE

słuchaj, to jest 20-letnie auto... zależy Ci na czasach, wyścigach na 1/4 mili...? Sprzedaj Gala, kup Suprę...
 
 
 
bialyjayz 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 1376
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 20-08-2017, 20:44   

Tomasz87 napisał/a:
Sprzedaj Gala, kup Suprę...

wspaniały pomysł, i cena porywnywalna.....
niema to jak dobra porada :D
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 20-08-2017, 22:07   

A kręciłeś go do 6 tys ?
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 20-08-2017, 22:47   

Masz czystą benzynę czy może z LPG?
 
 
Misiu213 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 SE '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2017
Posty: 21
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-08-2017, 08:19   

Cytat:
Masz czystą benzynę czy może z LPG?

Mam zamontowaną instalacje LPG. Jeżdżac na LPG nie ubywa benzyny. Tyle wiem.
Morfi napisał/a:
A kręciłeś go do 6 tys ?

Tak, wynik na drugim biegu. Powinnienem inaczej mierzyć?


Jeśli sprężanie będzie kiepskie - powinnienem zrobić regeneracje głowicy? Jak myślicie, warto?
 
 
szwagierr 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 21-08-2017, 09:21   

Misiu213 napisał/a:
Jak myślicie, warto?

Nie. Oczekiwanie od 20-letniego auta fabrycznych osiągów jest irracjonalne.
 
 
Misiu213 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 SE '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2017
Posty: 21
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-08-2017, 09:53   

szwagierr napisał/a:
Nie. Oczekiwanie od 20-letniego auta fabrycznych osiągów jest irracjonalne.

Nic nie robiąc osiągi nie wròcą. Nie chce tuningować auta, bo Galant akurat tu nie zabłyśnie. Nie chce też 9,7s. Chce żeby choć troche sie poprawiło.

Wole wydać 500 czy 1000zł na zrobienie konkretnej czynności, ktòra coś da i autko odżyje, niż pojechać na hamownie dać stòwe tu, tam, i dowiedzieć się, że mam 110 kucy.
Stąd pytanie czy warto zregenerować głowice czy podejmować się czegoś innego?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11157
Skąd: Radomsko
Wysłany: 21-08-2017, 11:29   

Kompleksowy remont głowicy może kosztować ok. 1000 zł... Do tego trzeba sprawdzić gładzie cylindrów,pierścienie. Na ogół normalną rzeczą jest,że przy remoncie góry trzeba zrobić również dół silnika.
Remont tego silnika nie jest opłacalny. Nie wyciśniesz z niego nic sensownego,chyba że dołożysz dmuchawkę :wink:
_________________

 
 
 
szwagierr 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 21-08-2017, 14:11   

Zmień auto na takie z silnikiem 2,5V6. Najszybsze i chyba jednak najtańsze. A na pewno najskuteczniejsze.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-08-2017, 17:38   

Może najpierw pojeździj na samej benzynie tak z 30 - 50 km i znów przetestuj przyspieszenie. Możliwe, że instalacja niedomaga lub jest źle wyregulowana co powoduje, że na gazie osiągi są niższe a to powoduje rozjeżdżanie się adaptacji w sterowniku benzynowym przez co i na benzynie jest gorzej.
 
 
larelijux 
Mitsumaniak


Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 810
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-08-2017, 17:54   

Poza aspektem technicznym, jesteś pewien, że Twój start nie ucina tych 2 sekund? Bo start to w sumie najważniejsza część przy przyspieszaniu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.