| [Cari 1.6] Carisma 1.6  ll 1999 nie odpala. | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | stona76   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1.6 1999 lift
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Kwi 2017
 Posty: 4
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-09-2017, 10:29   [Cari 1.6] Carisma 1.6  ll 1999 nie odpala. |   
 |  
               | 
 |  
               | Samochód zgasł podczas jazdy, kątrolki po przekręceniu stacyjki palą się normalnie rozrusznik kręci wałem. Zdemontowałem przewody paliwowe na pompie paliwa by sprawdzić czy podczas uruchamiania podaje paliwo, Pompa zachowuje się następująco gdy rozrusznik zaczyna pracę podaje mała porcje paliwa potem w czasie kręcenia wałem pompa nie pracuje gdy zakończę pracę rozrusznika podaje jeszcze jedna niewielka porcje. Czy to normalne zachowanie pompy? A jeśli tak to czy to wina zapłonu jakieś sugestie porady?
 Andrzej.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stona76   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1.6 1999 lift
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Kwi 2017
 Posty: 4
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-09-2017, 18:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | 
 Mam wtyk Evoscan więc diagnoza na spinacz odpada
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-09-2017, 20:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Evoscanem błędów nie sprawdzisz, w tym roczniku trzeba je wymrugać. Jak masz interfejs to nie musisz wtykać spinacza, wystarczy że wepniesz wtyczkę od interfejsu i włączysz zapłon. Oczywiście w interfejsie muszą być zmostkowane ze sobą piny 1 z 4. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stona76   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1.6 1999 lift
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Kwi 2017
 Posty: 4
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-09-2017, 23:39 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | plecho1 napisał/a: |  	  | Evoscanem błędów nie sprawdzisz, w tym roczniku trzeba je wymrugać. Jak masz interfejs to nie musisz wtykać spinacza, wystarczy że wepniesz wtyczkę od interfejsu i włączysz zapłon. Oczywiście w interfejsie muszą być zmostkowane ze sobą piny 1 z 4. | 
 Tak zrobiłem kod błędu 23
 (Pompa podpięta na krótko działa -silnik nie odpala)
 To czujnik położenia wału?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | apg2312   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 90 razy
 Dołączył: 28 Maj 2014
 Posty: 2310
 Skąd: Chorzów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-09-2017, 00:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | Crankshaft position (CKP) sensor/ camshaft position (CMP) sensor Czujnik położenia wału korbowego / czujnik położenia wałka rozrządu
 |  
				| _________________ Adam
 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
 Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-09-2017, 05:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zaczął bym od czujnika wałka rozrządu bo najczęściej to one padają. W dziale Galant jest instrukcja jak taki czujnik w dość prosty sposób naprawić co jest pewniejsze niż wymiana na nowy zamiennik. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-09-2017, 07:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | 23 to czujnik położenia wałka rozrządu |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stona76   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1.6 1999 lift
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Kwi 2017
 Posty: 4
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-09-2017, 09:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dziś rano wymieniłem czujnik na używany Mitsubishi (zamontowany był włoski zamiennik) skasowałem błąd przez odłączenie akumulatora, auto nadal nie odpala ,błąd 23 znów się pojawił, co robić? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bizi78   Mitsumaniak
 Reklamożerca.
 
  
 Auto: MSS 1.3 family 01r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 824 razy
 Dołączył: 01 Sty 2010
 Posty: 21075
 Skąd: Częstochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-09-2017, 10:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zobacz czy nie ma czasem gdzieś problemu z przewodem do czujnika. |  
				| _________________ Gość zobacz moją   zieloną żabę
  . 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |