 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA2A/W 2.0] Załaczanie pompy paliwa. Potrzebna porada |
Autor |
Wiadomość |
Pelykan
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VIII, 2003r, sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2015 Posty: 5 Skąd: NWK
|
Wysłany: 26-10-2017, 20:37 [EA2A/W 2.0] Załaczanie pompy paliwa. Potrzebna porada
|
|
|
Witam, czy przy włączeniu zapłonu powinno słychać pompe paliwa, bo u mnie tego nie słychać. Po odpalenie troche kuleje na obrotach a po jakimś czasie chodzi dobrze. Jest to wina pompy paliwa czy przekaźnika pompy paliwa czy jeszcze coś innego? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 26-10-2017, 20:40
|
|
|
Pompa paliwa uruchamia sie w momencie rozruchu silnika (kiedy rozrusznik zaczyna krecic wałem korbowym) |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Pelykan
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VIII, 2003r, sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2015 Posty: 5 Skąd: NWK
|
Wysłany: 26-10-2017, 20:48
|
|
|
robertdg napisał/a: | Pompa paliwa uruchamia sie w momencie rozruchu silnika (kiedy rozrusznik zaczyna krecic wałem korbowym) |
Acha, dobrze wiedzieć. A masz pojecie czemu tak kuleje po starcie? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 26-10-2017, 21:02
|
|
|
Za dużo mozliwosci by precyzyjnie okreslic, trzeba po kolei sprawdzac osprzet |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-10-2017, 21:13
|
|
|
W Carismach bywał problem z masą pompy, może tu też się to zdarza. |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 26-10-2017, 22:09
|
|
|
Padnięta pompka w Galancie czy przekaźnik to raczej niezła rzadkość...prędzej zainteresowałbym się filtrem paliwa, bo nie jest nic o nim wspomniane, a znając życie może być wieki temu wymieniany.
LPG jest na pokładzie? Odpala od razu czy trzeba nim chwilę pokręcić, żeby zaskoczył? Może wtryskiwacze gazowe puszczają i przez to kuleje. Próbować przed zgaszeniem silnika przełączyć na benzynę, niech chwilę pochodzi i wtedy zgasić i odpalać- porównać czy jest poprawa.
Wersja z LPG lub bez, najważniejszy układ zapłonowy (stan świec, dwóch kabli i fajek pod cewkami) Potem po kolei może być mnóstwo innych niewiadomych jak czujnik wałka rozrządu, czy choćby sam przepływomierz itd. |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
Snake02
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VIII 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2017 Posty: 7 Skąd: Czersk
|
Wysłany: 27-10-2017, 00:10
|
|
|
Też miałem taki problem. Wgl kiedy stał dłuższy czas. Pomogła wymiana świec i przewodów. |
|
|
|
 |
Pelykan
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VIII, 2003r, sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2015 Posty: 5 Skąd: NWK
|
Wysłany: 27-10-2017, 12:33
|
|
|
areksz121 napisał/a: | Padnięta pompka w Galancie czy przekaźnik to raczej niezła rzadkość...prędzej zainteresowałbym się filtrem paliwa, bo nie jest nic o nim wspomniane, a znając życie może być wieki temu wymieniany.
LPG jest na pokładzie? Odpala od razu czy trzeba nim chwilę pokręcić, żeby zaskoczył? Może wtryskiwacze gazowe puszczają i przez to kuleje. Próbować przed zgaszeniem silnika przełączyć na benzynę, niech chwilę pochodzi i wtedy zgasić i odpalać- porównać czy jest poprawa.
Wersja z LPG lub bez, najważniejszy układ zapłonowy (stan świec, dwóch kabli i fajek pod cewkami) Potem po kolei może być mnóstwo innych niewiadomych jak czujnik wałka rozrządu, czy choćby sam przepływomierz itd. |
Właśnie wczoraj wymieniałem filtr paliwa i zero poprawy. Mam LPG, odpala na dwa obroty wała. Teraz od 100 km jeżdże tylko na benzynie. Świece, kable, fajki uszczelke pod pokrywą zaworów oraz uszczelniacze świec wymieniałem tydzień temu. A wczoraj dodatkowo zmieniałem na próbe pompe paliwa oraz wyczyściłem przepustynice oraz EGR, były dość zasyfione, ale dalej troche kuleje przy odpalaniu na zimnym silniku. Wszystkie te zabiegi tak jakby przywróciły troche koni |
|
|
|
 |
|
|