[EA5A/W 2.5] Wymiana głowicy czy regeneracja |
Autor |
Wiadomość |
bebob
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2017 Posty: 70 Skąd: Strzelce Op.
|
Wysłany: 29-12-2017, 00:41 [EA5A/W 2.5] Wymiana głowicy czy regeneracja
|
|
|
Witam.Powodem decyzji o wymianie głowicy jest rzeżenie silnika w czasie schodzenia z obrotów.Po demontażu klawiatury celem wymiany popychaczy zaworów okazało się że 5 zaworów wydechowych jest sklepana ,a popychacze mają wżery.Moja prośba dotyczy pomocy w podjęciu decyzji wymienić na używaną czy zregenerować , jak regenerować to na jakich cześciach , uznane firmy.W ASO zawór 175 zł.szt.czy jest tego wart.Uszczelka 275 raczej kupię.Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 29-12-2017, 07:00
|
|
|
Jak już robić głowice to regenerowac, najlepiej oddac głowice na szlifiernie niech dobieraja zawory, prowadnice i uszczelnienia wg najlepszych standardów
a co do rzezenia przy zchodzeniu z obrotów, jak masz prekaty to może któryś jest oberwany. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
bebob
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2017 Posty: 70 Skąd: Strzelce Op.
|
Wysłany: 29-12-2017, 11:06
|
|
|
Co za ,,prekaty'' |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10728 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 29-12-2017, 12:03
|
|
|
Mam tylna głowice bez walka. Oddam za grosze jak byś potrzebował. Może się nada bez regeneracji? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 29-12-2017, 20:10
|
|
|
Jaki masz rok produkcji auta? |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10728 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 30-12-2017, 00:03
|
|
|
Nie wiem. Z Anglika jest pewnie. Ja głowice kupiłem bo chciałem koło pąsowe. Wałek wzial krzyżak |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 30-12-2017, 01:14
|
|
|
Marcino, pytanie o rocznik auta było do założyciela tematu |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 30-12-2017, 01:21
|
|
|
bebob, "prekat" to taki "przedkatalizator" - podgrzewa spaliny, wyrównuje ciśnienia - ułatwia pracę katalizatorowi głównemu |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24334 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-12-2017, 17:24
|
|
|
Marcino napisał/a: | Wałek wzial krzyżak | wziął bo Lipa miał pordzewiały i mu wymieniałem
ale mam jeszcze ten wałek od Lipy jakby był potrzebny
to wałek z pierwszej głowicy, tej od grodzi z czarnym deklem |
|
|
|
 |
bebob
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2017 Posty: 70 Skąd: Strzelce Op.
|
Wysłany: 02-01-2018, 19:47
|
|
|
2002R.Rzezi dopiero jak się rozgrzeje i tylko przy schodzeniu z obrotów.Katalizator za kolektorem sprawdzałem tz.jak wymieniłem portki to od dołu cały nie zalepiony wyglonda bardzo dobrze z góry oglondalem przez otwór od sondy wszystko ok. Zato trzonki zaworów wydechowych trochę sklepane.Wymieniłem popychacze od zaworów wydechowych bo 5 miało wrzery Ale niewiele to dało. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-01-2018, 20:43
|
|
|
Z objawów pasuje na oberwany wkład prekata, weż stetoskop i posłuchaj - ta metoda najprosciej to zdjagnozowac |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
bebob
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2017 Posty: 70 Skąd: Strzelce Op.
|
Wysłany: 03-01-2018, 17:37
|
|
|
Wkład nie jest pokrószony Morze latać w całości?Chyba by się pokruszył podczas eksploatacji. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-01-2018, 19:18
|
|
|
Może latac w calosci, wkład nie jest ceramiczny, dlatego moze rzęzić przy opadaniu z obrotow |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
bebob
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2017 Posty: 70 Skąd: Strzelce Op.
|
Wysłany: 05-01-2018, 17:12
|
|
|
Czy głowice różniły się czymś po 2000r
[ Dodano: 20-01-2018, 07:08 ]
Problem rozwionzany rzęził wkład. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-01-2018, 15:37
|
|
|
Zapewne w prekacie od strony chłodnicy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|