Mitsubishi Outlander I co to za przewód układu chłodniczego |
Autor |
Wiadomość |
snake278
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 8 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
snake278
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 8 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-03-2018, 17:33
|
|
|
Wielkie dzięki |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 17-03-2018, 22:19
|
|
|
A może dałoby dorobić u "zakuwaczy" przewodów ciśnieniowych? Oczko wydaje się standardowe, a ciśnienie niewielkie, ciekawe jak z drugiego końca czy dałoby radę podejść wężem gumowym.
Wąż gumowy nie będzie grubszy niż wystaje śruba, przy próbie najazdu na coś wystającego i tak najpierw oberwie śruba, a chyba nikt nie jeździ po drucie kolczastym żeby wytrzeć gumowy wąż. |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20739 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
Wysłany: 19-03-2018, 13:50
|
|
|
elektryk napisał/a: | A może dałoby dorobić u "zakuwaczy" przewodów ciśnieniowych? Oczko wydaje się standardowe, a ciśnienie niewielkie, ciekawe jak z drugiego końca czy dałoby radę podejść wężem gumowym.
Wąż gumowy nie będzie grubszy niż wystaje śruba, przy próbie najazdu na coś wystającego i tak najpierw oberwie śruba, a chyba nikt nie jeździ po drucie kolczastym żeby wytrzeć gumowy wąż. |
Można by było spróbować, ale jest jedno ale. Przewód gumowy trzeba by było mocować na dodatkowych wspornikach tak aby nie obcierały się o skrzynkę transferu. A przewód stalowy jest w odpowiedni sposób wyprofilowany i nie ma opcji aby się przetarł. Ale pomysł uważam że dobry. |
_________________ Admirał Gwiezdnej Floty
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386
"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"
wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem "
ルブリン
 |
|
|
|
 |
snake278
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 8 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28-03-2018, 11:10
|
|
|
Kupiłem nowy przewód w salonie Mitsubishi, koszt 130zł do przebolenia. Trochę męczarni z wymianą ale wystarczyło 1,5h i trochę niecenzuralnych słów |
|
|
|
 |
|