Twardy O1T |
Autor |
Wiadomość |
Twardy
Forumowicz

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2018 Posty: 84 Skąd: się biorą dzieci?!
|
Wysłany: 25-05-2018, 17:22 Twardy O1T
|
|
|
Na początku chciałbym wszystkich powitać od kilku miesięcy chodził mi po głowie O1T i w końcu w zeszłym tygodniu nabyłem ów egzemplarz Przebieg 248 tys. kupiony w komisie, sprowadzony ze Szwajcarii. Miał być czarny, bez relingów i koniecznie turbo. Żaden z elementów karoserii nie był malowany, ale lakier wymaga dopieszczenia. Technicznie stan wzorowy, sprawdzony pod każdym kątem - jedynie prawy sworzeń do wymiany. Wcześniej miałem Omegę 3.2 w pełnej opcji i nie ukrywam, że brakuje mi kilku elementów wyposażenia z poprzedniego auta - ale cóż, nie można mieć wszystkiego. Jutro wymieniam olej, filtry i prawy sworzeń. W przyszłym tygodniu wpadnie gazownia na pokład oraz konserwacja podwozia. Z upływem czasu chcę trochę pogrzebać w silniku, jakiś gwint wpadnie lub springi -40 i większe koło konieczny będzie swap hamulców i to dosyć szybko, bo obecne tarcze biją powyżej 120km/h pogrzebię trochę przy car-audio i zobaczymy co jeszcze. Piona !
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5357 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 25-05-2018, 19:26
|
|
|
Kolejny Turbiacz w stadzie MM. Gratuluję nabytku i jak zawsze życzę żeby się sprawował i bezawaryjności. Plany masz ambitne, trzymam kciuki żebyś wytrwał w realizacji. Dodaje temat do ulubionych i liczę na obszerną relację ! |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
larelijux
Mitsumaniak

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-05-2018, 19:29
|
|
|
Z zewnątrz to auto jest piękne, ale w środku chyba zabrakło weny projektantom... |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 27-05-2018, 22:54
|
|
|
larelijux, eee tam...na żywo środek jest naprawdę spoko |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Olivia
Forumowicz Pod nickiem
Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 28 Mar 2009 Posty: 1297 Skąd: Cisów
|
Wysłany: 28-05-2018, 22:01
|
|
|
Środek jest tak samo nieciekawy jak strona zewnętrzna. Za to bardzo fajnie prezentuje się napęd i jego przeniesienie. Z tym autem jest jak z nieatrakcyjną dziewczyną - nikt się za nią nie popatrzy. Jednak ma jeden plus, dobrze się prowadzi |
_________________ Niebiańska robota |
|
|
|
 |
larelijux
Mitsumaniak

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-05-2018, 23:39
|
|
|
Olivia, już bez przesady, z zewnątrz nie jest źle. Wygląda znacznie lepiej od choćby Rav-4 czy BMW X3/X5 z tamtego okresu. |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 29-05-2018, 08:05
|
|
|
to auto kupuje się nie dla wyglądu tylko jak jeździ,zaczyna się podobać dopiero po kilku miesiącach użytkowania |
|
|
|
 |
Twardy
Forumowicz

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2018 Posty: 84 Skąd: się biorą dzieci?!
|
Wysłany: 29-05-2018, 16:37
|
|
|
W środku rzeczywiście kitajce mogli się bardziej postarać, ergonomia jest na 10 pkt. nie ma żadnych upierdliwych przycisków, zaślepek itp. Ale kieszenie w drzwiach mogłyby być większe, nawet portfel mi się nie mieści brakuje mi tempomatu jednak w dalekich trasach prawa noga mogłaby trochę odpocząć... o dziwo nic nie trzeszczy w środku olej i filtry powymieniane, dzisiaj zakłada się gazownia a w przyszłym tygodniu będzie korekta lakieru. Na tą chwilę chcę mieć jeszcze ogarnięte większe heble, a za jakiś czas wpadnie bagażnik fantów chodzi mi po głowie, przerobienie lamp przednich na bi-xenon... spryskiwacze są, więc policmajstry nie powinni być bardzo upierdliwi. Muszę tylko sprawdzić na lampie, jaka jest homologacja |
|
|
|
 |
Olivia
Forumowicz Pod nickiem
Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 28 Mar 2009 Posty: 1297 Skąd: Cisów
|
Wysłany: 29-05-2018, 16:49
|
|
|
larelijux, mamy inny gust. X3 mi się podoba. X5 nie przypadł mi do gustu. Ale to jak prawie każde tak duże auto tej klasy. Jedynie RR Sport przedstawia coś więcej.
Outlander pierwszej generacji byłby ciekawy gdyby osoby kreślące bryłę tego auta miały jeden spójny zamysł. Dla mnie wygląda to tak jakby pierwszy nakreślił bryłę, a osoby kolejne bez porozumienia z poprzednikami rysowały resztę. Przód jak i tył jest chaotyczny i bardziej przypomina nieudaną próbę tuningu przy której ktoś w połowie to robiący, stwierdził że nie ma pieniędzy na dokończenie.
Wnętrze, tj. panel nawiewów i regulacji, to idealny przykład jakby w planach miało się tam znaleźć coś jeszcze, ale w fazie produkcji o dodaniu tego czegoś zapomniano.
Jeżeli tak wyglądają wnętrza samochodów jakie wymieniłeś to nie dziwię się dlaczego tak mało ich zawsze spotykałam na drogach.
Co do możliwości jezdnych, zgadzam się że O1T to bardzo fajny samochód. Szczególnie dla kobiet i osób niskich. Ma sporą moc, dobry napęd, wysoko zawieszony, bardzo dobrą widoczność (lusterka). Jednak jak z prawie każdym SUV-em, taki i tym modelem, zawsze na dziurawych drogach ogarnia mnie rozczarowanie. Przecież po tak wysoko zawieszonym aucie oczekuję lepszego komfortu a nie poziomu auta klasy średniej. Ale to przypadłość wszystkich SUV-ów i Crossover-ów którymi jeździłam. Nic poza prześwitem w zawieszeniu, nie jest lepsze niżeli auta typu A4, czy Vectra. |
_________________ Niebiańska robota |
|
|
|
 |
larelijux
Mitsumaniak

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-05-2018, 17:36
|
|
|
Twardy, co do tempomatu powiem Ci, że u siebie skorzystałem z niego może z dwa razy. Niby fajny gadżet, ale nie na polskie drogi.
Olivia, co do pewnego braku spójności przyznam Ci rację, jak tył jest zaprojektowany dość zachowawczo, tak z przodu auto wygląda zgoła inaczej. Jednak nie powiedziałbym, że z tego powodu jest nieciekawy zewnętrznie, jednym może się podobać, innym nie. Dobrze, że chociaż co do wnętrza się zgadzamy |
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 29-05-2018, 17:39
|
|
|
Cytat: | Muszę tylko sprawdzić na lampie, jaka jest homologacja | homologacji na ksenon nasze lampy nie mają😔. Tylko na zwykle żarówki halogenowe. |
_________________ TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471 |
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
|
|
|
 |
Twardy
Forumowicz

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2018 Posty: 84 Skąd: się biorą dzieci?!
|
Wysłany: 02-06-2018, 18:04
|
|
|
[quote="Pawel1988"] Cytat: | homologacji na ksenon nasze lampy nie mają😔. Tylko na zwykle żarówki halogenowe. |
To lipa, nie będę w takim razie kombinował z xenonem bez sensu jest się później użerać z policmajstrami.
Kilka dni temu zawitała gazownia na pokład:
Elektronika STAG 4 Q-Box Basic
Reduktor - AC R02 Twin
Listwa - ACW 02 4-CYL BFC
Zbiornik GZWM TOR 680/200 55L
Wielozawór toroidalny 200/30
Zawór odcinający Valtek 07 |
_________________ Było tego sporo
Polonez Atu
VA C20NE 115KM
VB 20DTL+ 118KM
A4 B5 1.8T Q 190KM
Calibra C20XE 150KM
AG Z20LET 243KM
Omega B FL 3.2 V6 218KM
Mitsu O1T
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=105501
 |
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 02-06-2018, 18:11
|
|
|
Było wiele razy ale powtórzę jeszcze ja. Strojenie gazu tylko i wyłącznie w ruchu z AFR. Znam 3 przypadki outlandera turbo gdzie świece się potopily i rozwaliły silnik . Nie strasze tylko podpowiadam. 😁 |
_________________ TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5357 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 02-06-2018, 18:37
|
|
|
Ciekawi mnie praca tego twina pod dużym obciążeniem. Niby do 280 km ale ciekawe jak sobie radzi. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
|