Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bizi78
02-01-2019, 01:02
Mitsubishi Sigma kombi Wahacz
Autor Wiadomość
Zawisza Gruszka 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma Kombi; mazda 626 Ge,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 23
Skąd: zabrze
Wysłany: 28-12-2018, 19:38   Mitsubishi Sigma kombi Wahacz

Witam mam pytanie gdzie mogę dostać, albo z jakiego samochodu pasuje wahacz, z jakiego samochodu też będzie pasować koronka ABS. ?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-12-2018, 20:49   

sworzeń czy tuleje da się wymienić i zapewne można je kupić osobno
a koronka to pewnie 44 zęby jak w każdym niemal Mitsu
 
 
Zawisza Gruszka 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma Kombi; mazda 626 Ge,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 23
Skąd: zabrze
Wysłany: 01-01-2019, 10:07   

Krzyzak napisał/a:
sworzeń czy tuleje da się wymienić i zapewne można je kupić osobno
a koronka to pewnie 44 zęby jak w każdym niemal Mitsu


Jak by to było takie proste to bym nie zadawał pytania tego😉 pierwsze są dwa rodzaje swiznia, przed regeneracja wolę wymienić cały Wahacz, często przy starych samochodach swizen ma za dużo luzów i trzeba kombinować, no i oszczędność czasu, wachacze wymienię w 40 minut, a sworzeń może nawet wyjść 3 h. A koronka niestety nie jest jak we wszystkich miskach. Muszę ściągnąć łożysko ( tzn wymienić łożysko,) żeby wymienić koronkę.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-01-2019, 12:10   

podaj numer VIN
edit - sprawdziłem, masz rację co do koronki ABS, jest pod piastą, faktycznie sporo pracy i nowe łożysko też będzie, bo stare się rozpadnie przy zdejmowaniu
ale co do sworznia to ja bym wolał zmienić sam sworzeń - CBM19 od CTR powinien pasować
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.