Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.5 V6] Pompka paliwa i filtr
Autor Wiadomość
Myśliwy 
Nowy Forumowicz

Auto: Montero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2019
Posty: 15
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 17-01-2019, 05:51   [3.5 V6] Pompka paliwa i filtr

Witam.
Gdzie w Montero (Pajero) 1997r. 3.5 V6 znajduje się pompka paliwa i filtr paliwa? Na gazie jeździ normalnie, a na paliwie nie ma wolnych obrotów i chodzi jakby nie na wszystkie gary. Po przełączeniu na gaz jedzie normalnie, także stawiam, że coś z zasilaniem paliwa.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-01-2019, 06:46   

Pompa jest pewnie w zbiorniku. Warto sprawdzić jakie pompa daje ciśnienie i jakie jest na listwie wtryskowej, pompa powinna dawać ponad 5 barów a na listwie powinno być coś koło 3 - 3,5 bara.
 
 
Myśliwy 
Nowy Forumowicz

Auto: Montero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2019
Posty: 15
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 17-01-2019, 09:28   

plecho1 napisał/a:
Pompa jest pewnie w zbiorniku. Warto sprawdzić jakie pompa daje ciśnienie i jakie jest na listwie wtryskowej, pompa powinna dawać ponad 5 barów a na listwie powinno być coś koło 3 - 3,5 bara.

Dziękuję bardzo.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 17-01-2019, 10:03   

Myśliwy napisał/a:
i filtr paliwa?

Filtr paliwa powinien być chyba dokręcony do ramy pod podłogą.
W niektórych silnikach był chyba też montowany do grodzi pod maską.
Musisz szukać czegoś takiego 8) .

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Myśliwy 
Nowy Forumowicz

Auto: Montero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2019
Posty: 15
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 17-01-2019, 10:09   

Bizi78 napisał/a:
Myśliwy napisał/a:
i filtr paliwa?

Filtr paliwa powinien być chyba dokręcony do ramy pod podłogą.
W niektórych silnikach był chyba też montowany do grodzi pod maską.
Musisz szukać czegoś takiego 8) .

Obrazek

Podziękował. Po pracy będę szukał.

[ Dodano: 18-01-2019, 08:25 ]
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tej pompy paliwowej. Czy po przekręceniu stacyjki powinna podawać paliwo, czy dopiero podczas odpalania? Wczoraj odkręciłem wężyk doprowadzający paliwo i zaczęło cieknąć, czyli paliwo było, ale jak przekręcałem stacyjkę, to paliwo nie leciało co oznacza, że pompa nie podawała w tym czasie paliwa. Nie sprawdziłem, czy przy odpalaniu paliwo leci, ale na pewno, bo samochód odpala na paliwie, tylko ma strasznie niskie obroty i chodzi jakby nie na wszystkie gary. Po przełączeniu się na gaz dalej chodzi jakby nie na wszystkie gary i dopiero po ok 10 sekundach zaczyna normalnie chodzić.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-01-2019, 09:46   

W Miśkach pompa pracuje podczas kręcenia rozrusznikiem i oczywiście jak silnik pracuje.
Podepnij ciśnieniomierz i sprawdź jakie daje ciśnienie.
Watro by było sprawdzić co pokazuje sonda lambda podczas pracy na benzynie, podczas przełączenia i na gazie. U Ciebie powinno się to dać sprawdzić kablem VAG KKL na czipie FTDI232 od autek VW oraz programem Evoscan. Dało by to info czy jest za dużo paliwa czy za mało.
 
 
Myśliwy 
Nowy Forumowicz

Auto: Montero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2019
Posty: 15
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 23-01-2019, 14:43   

plecho1 napisał/a:
W Miśkach pompa pracuje podczas kręcenia rozrusznikiem i oczywiście jak silnik pracuje.
Podepnij ciśnieniomierz i sprawdź jakie daje ciśnienie.
Watro by było sprawdzić co pokazuje sonda lambda podczas pracy na benzynie, podczas przełączenia i na gazie. U Ciebie powinno się to dać sprawdzić kablem VAG KKL na czipie FTDI232 od autek VW oraz programem Evoscan. Dało by to info czy jest za dużo paliwa czy za mało.

Mam właśnie problem z połączeniem się do kompa. Objeździłem już kilka warsztatów i nikt nie może się połączyć. A jakie powinno być ciśnienie na pompie podczas kręcenia?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 23-01-2019, 15:02   

Starsze Miśki są trochę problematyczne jeśli chodzi o uniwersalne komputery diagnostyczne. Jeśli chcesz sprawdzić błędy to powinno dać się to zrobić tak jak jest opisane w tym temacie https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
A parametry silnika powinno dać się podejrzeć interfejsem i programem opisanym w tym temacie
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Jak chcesz zrobić pełną diagnostykę to najpewniejszy będzie sprzęt w serwisie Mitsubishi.
Ciśnienie na listwie powinno być około 3 - 3,5 bara a sama pompa powinna dawać więcej nawet do 8 barów.
 
 
Myśliwy 
Nowy Forumowicz

Auto: Montero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2019
Posty: 15
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 04-02-2019, 14:38   

Pompa paliwa i filtr wymieniony i nie pomogło, także zostały tylko wtryski. Pompa nie daje 8 barów, tak jak Kolega plecho1 napisał, tylko 3-3,8 bara.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-02-2019, 15:40   

A gdzie masz regulator ciśnienia? Jeśli jest w zespole pompy to takie ciśnienie może być ale już za regulatorem. Przed jest raczej wyższe.
 
 
Myśliwy 
Nowy Forumowicz

Auto: Montero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2019
Posty: 15
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 05-02-2019, 09:00   

plecho1 napisał/a:
A gdzie masz regulator ciśnienia? Jeśli jest w zespole pompy to takie ciśnienie może być ale już za regulatorem. Przed jest raczej wyższe.
Nie wiem, czy w tym silniku jest regulator ciśnienia paliwa. Jak kupowałem pompę, to sprzedawca mówił, że pompa powinna dawać ciśnienie od 3-3,8 bara.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.