Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma 1.6 66kW 1997 przydusza się gdy dodaje gazu
Autor Wiadomość
justyna1987 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.6 DA1A 66 kW 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 22 Lut 2019
Posty: 2
Skąd: łódź
Wysłany: 22-02-2019, 13:01   Carisma 1.6 66kW 1997 przydusza się gdy dodaje gazu

Witam Wszystkich :)

Od razu powiem, że nie mam umiejętności aby samemu naprawić auto.
Auto zaprowadzę do mechanika, ale chciałabym się dowiedzieć chociaż mniej więcej
co jest przyczyną że auto przestało normalnie jeździć.

Auto odpala normalnie bez żadnych problemów. Problem pojawi się natomiast gdy chcę normalnie autem jechać. Gdy dodaje gazu auto zaczyna się dławić, dusić... nie ma siły aby jechać dalej...Obecnie daje sobie radę w ten sposób, że naciskam delikatnie pedał gazu i wtedy auto jakoś się jeszcze powoli rozpędza. Gdybym nacisnęła normalnie pedał gazu auto zaczęło by się dusić.

Przeglądałam posty na temat możliwych przyczyn duszenia się auta ale w carsimie 1.8
W większości winowajcą były filtry w pompie wysokiego ciśnienia (te takie malutkie na zdjęciach).
Zadzwoniłam do ASO żeby zamówić do swojego auta takie filtry, ale Pan z działu częsci powiedział mi że w 1.6 takie filtry pompy wysokiego ciśnienia nie występują. Jedynie występuje duży filtr paliwa tzw. puszka.

W związku z tym chciałam zapytać czy ktoś orientuje się czy w 1.6 benzyna występują te filtry pompy paliwa ?

Czy ktoś mogłby podsunąć jakąś sugestię co może być przyczyną że auto dusi się (traci moc) gdy dodaje gazu ... ?

Tak jak mówiłam auto oddaje do mechanika, ale nie chciałabym nie potrzebnie wydawać kasy na wymianę części które są dobre. JAk wstępnie rozmawiałam z mechnikiem to nie za bardzo wiedział co może być przyczyną że auto się dusi...

Ps. A może ktoś zna dobrego mechanika z okolic Łodzi ?

z góry dziękuję za pomoc
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-02-2019, 13:14   

Jeśli nie masz LPG to może być zapchany filtr paliwa, masz go chyba pod maską lub pada pompa paliwa która jest w zbiorniku.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-02-2019, 13:23   

W 1,6 nie masz tych filterków, o e są tylko w silnikach GDI na bezpośrednim wtrysku paliwa.

Trzeba sprawdzić czy nie ma oleju w gniazdach świec.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-02-2019, 16:40   

justyna1987 napisał/a:
W związku z tym chciałam zapytać czy ktoś orientuje się czy w 1.6 benzyna występują te filtry pompy paliwa ?

W zbiorniku na pompie paliwa powinien być filtr siatkowy, na schemacie nr. 05506.


Fotka przykładowa.



Oraz pod maską powinien być zwykły filtr paliwa, na schemacie nr. 05300.




Co do tych mikro filterków w pompie wc to tak jak koledzy napisali to domena GDi 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-02-2019, 16:55   

Objawy wyglądają jakbyś miała przestawioną przepustnicę. Albo problem z zapłonem - zajrzałbym do kopułki/palca aparatu bo zdaje się takie jeszcze masz tam rozwiązanie.
Jeśli chodzi o osobę obeznaną w Mitsu w okolicy Łodzi to zgłoś się do Marka Malika - znajdziesz go na fejsbuku
 
 
marecki338 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 6, COLT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 278
Skąd: bartoszyce
Wysłany: 22-02-2019, 23:21   

objawy wskazują na za niskie ciśnienie pompy paliwa w zbiorniku . powinno być 3,5 bara , jak spadła wydajność na małych obrotach będzie ok. podczas przyśpieszania brakuje paliwa i się dławi.
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-02-2019, 13:35   

marecki338 napisał/a:
powinno być 3,5 bara
ale na open loop - przy zapiętym regulatorze ciśnienia jest prawie bar mniej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.