| 2.4 GDI wymiana zaworów | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | egortar   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 (1996)
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 10 Wrz 2018
 Posty: 2
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |    Wysłany: 03-09-2019, 15:18   2.4 GDI wymiana zaworów |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam wszystkich, czy wymieniał ktoś samodzielnie zawory ssące w 2.4 GDI? Jakiego narzedzia do zdejmowania używaliście? Dużo ich sprzedają ale nie wiem który pasuje. 
 Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jacek11   Mitsumaniak
 Yatsu~eku
 
 Auto: EA2W  Żółwik, Outlander CW8W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 122 razy
 Dołączył: 07 Lis 2007
 Posty: 11269
 Skąd: Radomsko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-09-2019, 16:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pod nowe zawory trzeba frezować gniazda w głowicy. Od razu prowadnice zaworów też trzeba wymienić. Sam nie zrobisz tego poprawnie. Ewentualnie spróbuj dotrzeć te co są, jeśli jeszcze jest co ratować. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Janq   Forumowicz
 
  
 Auto: Primera P11GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 6 razy
 Dołączył: 20 Lis 2015
 Posty: 384
 Skąd: LU/DW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-09-2019, 20:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dobre dotarcie - ręczne - to przy 16 zaworach jakieś 4-5 dni :] |  
				| _________________ プリメーラ P11GT
 
 _
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | egortar   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 (1996)
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 10 Wrz 2018
 Posty: 2
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-09-2019, 10:27 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | jacek11 napisał/a: |  	  | Pod nowe zawory trzeba frezować gniazda w głowicy. Od razu prowadnice zaworów też trzeba wymienić. Sam nie zrobisz tego poprawnie. Ewentualnie spróbuj dotrzeć te co są, jeśli jeszcze jest co ratować. | 
 
 Ja na razie potrzebuję tylko wymontować to wszystko
   Płanowanie glowicy, frezerowanie i td to już sprawa specjalisty który tym się zajmie po wymontowaniu
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jacek11   Mitsumaniak
 Yatsu~eku
 
 Auto: EA2W  Żółwik, Outlander CW8W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 122 razy
 Dołączył: 07 Lis 2007
 Posty: 11269
 Skąd: Radomsko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-09-2019, 14:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Specjalista rozbierze to wszystko, i złoży po naprawie, bo i tak musi sprawdzić szczelność. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-09-2019, 15:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | A głowica w GDI jest podwójna   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Janq   Forumowicz
 
  
 Auto: Primera P11GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 6 razy
 Dołączył: 20 Lis 2015
 Posty: 384
 Skąd: LU/DW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-09-2019, 15:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak specjalista rozbierze, to niech też sam rozepnie zawory. Ma sprzęt do tego, a Ty się nie będziesz męczył. Dlaczego chcesz robić tylko ssące? Jak robić to już po całości, zwłaszcza, że to wydechowe mają dużo gorsze warunki pracy, i to na nich są najczęściej wżery. |  
				| _________________ プリメーラ P11GT
 
 _
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |