Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Bicie na kierwnicy, zwichrowane tarcze hamulcowe
Autor Wiadomość
mikello 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 140
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 24-06-2019, 14:50   Bicie na kierwnicy, zwichrowane tarcze hamulcowe

Może się komuś przyda...
Jak zapewne innych kolegów dotknął mnie rownież ten problem, dwa razy.
Po wymianie tarcz na ATE niestety problem powracał, tarcze zwichrowane, bicie na kierownicy, nie wiem czy przy okazji nie było to powodem potrzeby regeneracji maglownicy.
Ale, jakieś 20 tys temu poszedłem za radą i zmieniłem tarcze na:
przód DBA T2 a tył na EBC.
Drogi niestety biznes ale śmiało mogę powiedzieć że problem zniknął jak ręką odjął.
_________________
Mikello
 
 
 
KrzysiekC 
Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2018
Posty: 75
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-06-2019, 23:08   

Czy wymienileś tylko tarcze i klocki??
Czy regenerowales zaciski??
_________________
Krzysiek CarMitsu
 
 
 
mikello 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 140
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 03-07-2019, 14:44   

Wymieniłem tarcze i klocki, zacisku nie regenerowałem ale wymienilem śruby zacisku oraz gumki. Śruby przez to bicie tarczy były tak pokrzywione ze tragedia.
_________________
Mikello
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 04-07-2019, 14:35   Re: Bicie na kierwnicy, zwichrowane tarcze hamulcowe

mikello napisał/a:
Może się komuś przyda...
Jak zapewne innych kolegów dotknął mnie rownież ten problem, dwa razy.
Po wymianie tarcz na ATE niestety problem powracał, tarcze zwichrowane, bicie na kierownicy, nie wiem czy przy okazji nie było to powodem potrzeby regeneracji maglownicy.
Ale, jakieś 20 tys temu poszedłem za radą i zmieniłem tarcze na:
przód DBA T2 a tył na EBC.
Drogi niestety biznes ale śmiało mogę powiedzieć że problem zniknął jak ręką odjął.

Ja w 4 cały czas jezdze na ATE i nigdy mi sie nie pokrzywiły, wymieniam tylko jak sie zużyja.
Musisz mieć sprawne 4 tłoczki.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
mikello 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 140
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 23-07-2019, 11:13   

Tłoczki sprawdzalismy i byly ok, pracują równo i bez zacieć, byc moze jakies trefne były te tarcze, w kazdym razie po wymianie szpilek i tarcz probem ustał.
_________________
Mikello
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 30-07-2019, 11:17   

mikello napisał/a:
Tłoczki sprawdzalismy i byly ok, pracują równo i bez zacieć, byc moze jakies trefne były te tarcze, w kazdym razie po wymianie szpilek i tarcz probem ustał.

to jest Pajero short?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
mikello 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 140
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 31-07-2019, 15:09   

To jest Long.
W każdym razie od wymiany tarcz i śrub minęło prawie 30tyskm i wszystko w jak najlepszym porządku, hamuje żyleta i przede wszystkim równo i bez drgań na kierownicy.
_________________
Mikello
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 01-08-2019, 07:57   

mikello napisał/a:
To jest Long.
W każdym razie od wymiany tarcz i śrub minęło prawie 30tyskm i wszystko w jak najlepszym porządku, hamuje żyleta i przede wszystkim równo i bez drgań na kierownicy.

zapytałem bo wspominałeś o prowadnicach a prowadnice sa tylko w shortach.
Ale tak jak napisałeś, może te pierwsze tarcza słabe były.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
bullmastif 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV, 3.2, 2014r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2019
Posty: 4
Skąd: Polańczyk
Wysłany: 08-10-2019, 13:03   Re: Bicie na kierwnicy, zwichrowane tarcze hamulcowe

mikello napisał/a:
Może się komuś przyda...
Jak zapewne innych kolegów dotknął mnie rownież ten problem, dwa razy.
Po wymianie tarcz na ATE niestety problem powracał, tarcze zwichrowane, bicie na kierownicy, nie wiem czy przy okazji nie było to powodem potrzeby regeneracji maglownicy.
Ale, jakieś 20 tys temu poszedłem za radą i zmieniłem tarcze na:
przód DBA T2 a tył na EBC.
Drogi niestety biznes ale śmiało mogę powiedzieć że problem zniknął jak ręką odjął.


Kolego, jakie klocki ?
 
 
mikello 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 140
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 09-10-2019, 09:13   

No i się zes@ało, za przeproszeniem, klocki były ZIMMERMANN i co się okazało.
Tarcze maja takie jakby prążki, za to klockki plaskie jak stół.
Co może byc powodem, zasugerowano mi że klocki zbyt twarde...
Poza tym problem może być też inny ponieważ w lewym kole wystąpiło szybkie zużycie klocka zewnętrznego vs wewnętrzny. Ewidentnie jarzmo nie pracuje jak powinno.
Klocki wymieniłem na oryginały z Toyoty LC
_________________
Mikello
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 09-10-2019, 13:18   

mikello napisał/a:
No i się zes@ało, za przeproszeniem, klocki były ZIMMERMANN i co się okazało.
Tarcze maja takie jakby prążki, za to klockki plaskie jak stół.
Co może byc powodem, zasugerowano mi że klocki zbyt twarde...
Poza tym problem może być też inny ponieważ w lewym kole wystąpiło szybkie zużycie klocka zewnętrznego vs wewnętrzny. Ewidentnie jarzmo nie pracuje jak powinno.
Klocki wymieniłem na oryginały z Toyoty LC

czyli powodem jest zacisk (nie ma jarzma bo jest czterotłoczkowy) stoją tłoczki.
Musisz zregenerować zacisk, inaczej kazde tarcze polecą.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.