Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z obtorami
Autor Wiadomość
Adamekpan 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2015
Posty: 3
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-01-2020, 06:47   Problemy z obtorami

Witam serdecznie, w Nowym Roku życzę samych sukcesów i wiele radości. Mam pytanie bo trochę zaczynam się niepokoić. Od jakiegoś czasu podczas rannego odpalania Mitsubishi Lancer 1,8 na samym początku traci obroty lub po odpaleniu gaśnie. Przy drugiej próbie silnik pracuje normalnie. Czy macie jakiś pomysł co może być? Dodatkowo odczuwam spadek mocy silnika. Nie jest już tak dynamiczny jak go kupiłem. Dodatkowo auto ma przejechane ok. 135000 i czy należy wymienić rozrząd. Kilku mechaników mówi, ze nie ma potrzeby bo to łańcuch i dopiero jak będzie słychać wyraźnie objawy to dopiero się martwić. Mógłbym prosić o pomoc i radę co należy zrobić. Nie znam się na mechanice, a nie chce czegoś przeoczyć i doprowadzić do kosztownej awarii. Bardzo proszę o pomoc. Życzę miłego dnia. Pozdrawiam
 
 
Raiz3n89 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 157
Skąd: Polwysep
Wysłany: 03-01-2020, 12:31   

Siemka, niestety ciezko jest cos zdiagnozowac na odleglosc, nie wiem jak sie znasz na mechanice ale kilka rzeczy mozesz sprawdzic. Pierwsze co to rano przed odpaleniem przekrecic kilka razy kluczyk na zaplon, wtedy pompka powinna dobic paliwo i jesli odpali od strzala to trzeba szukac przyczyny w zapchanej pompce, filtrze albo nieszczelnosci w przewodach. Druga sprawa to lewe powietrze, bierzesz dezodorant albo plaka i jak silnik chodzi to psikasz na calej dlugosci przewodu ktorym idzie powietrze do silnika, od filtra do samego kolektora. Jesli obroty sie podniosą przy psikaniu to tam jest nieszczelnosc. Kolejna sprawa to moze byc czyjnik położenia wału ale bez podmianki chyba nie idzie tego sprawdzic. Co do rozrządu to ravzej sie nie rusza jesli nie halasuje ale np jesli przeskoczyl to tez moga sie takie cyrki robic, moze tez byc tak ze luzy zaworowe sa do wyregulowania. Błędow zadnych nie wyrzuca? Faluja obroty albo szarpie auto? Aha, masz lpg?
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20738
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 03-01-2020, 13:03   

Panowie może trochę nie w temacie ale sprawy związane z problemami samochodów opisujemy w dziale technicznym a nie na forach ogólnych. Temat do przeniesienia na dział techniczny. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!! ;-)
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 03-01-2020, 13:14   

Adamekpan, zatankuj pod korek i zobacz czy będzie też tak wariował przy odpalaniu.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.