 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problemy z obtorami |
Autor |
Wiadomość |
Adamekpan
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2015 Posty: 3 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 03-01-2020, 06:47 Problemy z obtorami
|
|
|
Witam serdecznie, w Nowym Roku życzę samych sukcesów i wiele radości. Mam pytanie bo trochę zaczynam się niepokoić. Od jakiegoś czasu podczas rannego odpalania Mitsubishi Lancer 1,8 na samym początku traci obroty lub po odpaleniu gaśnie. Przy drugiej próbie silnik pracuje normalnie. Czy macie jakiś pomysł co może być? Dodatkowo odczuwam spadek mocy silnika. Nie jest już tak dynamiczny jak go kupiłem. Dodatkowo auto ma przejechane ok. 135000 i czy należy wymienić rozrząd. Kilku mechaników mówi, ze nie ma potrzeby bo to łańcuch i dopiero jak będzie słychać wyraźnie objawy to dopiero się martwić. Mógłbym prosić o pomoc i radę co należy zrobić. Nie znam się na mechanice, a nie chce czegoś przeoczyć i doprowadzić do kosztownej awarii. Bardzo proszę o pomoc. Życzę miłego dnia. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Raiz3n89
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2019 Posty: 157 Skąd: Polwysep
|
Wysłany: 03-01-2020, 12:31
|
|
|
Siemka, niestety ciezko jest cos zdiagnozowac na odleglosc, nie wiem jak sie znasz na mechanice ale kilka rzeczy mozesz sprawdzic. Pierwsze co to rano przed odpaleniem przekrecic kilka razy kluczyk na zaplon, wtedy pompka powinna dobic paliwo i jesli odpali od strzala to trzeba szukac przyczyny w zapchanej pompce, filtrze albo nieszczelnosci w przewodach. Druga sprawa to lewe powietrze, bierzesz dezodorant albo plaka i jak silnik chodzi to psikasz na calej dlugosci przewodu ktorym idzie powietrze do silnika, od filtra do samego kolektora. Jesli obroty sie podniosą przy psikaniu to tam jest nieszczelnosc. Kolejna sprawa to moze byc czyjnik położenia wału ale bez podmianki chyba nie idzie tego sprawdzic. Co do rozrządu to ravzej sie nie rusza jesli nie halasuje ale np jesli przeskoczyl to tez moga sie takie cyrki robic, moze tez byc tak ze luzy zaworowe sa do wyregulowania. Błędow zadnych nie wyrzuca? Faluja obroty albo szarpie auto? Aha, masz lpg? |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 03-01-2020, 13:14
|
|
|
Adamekpan, zatankuj pod korek i zobacz czy będzie też tak wariował przy odpalaniu. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
|
|