Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] Jak zdjąć Linke ręcznego z zacisku tył?
Autor Wiadomość
mateo1992 
Forumowicz

Auto: Audi 80 B4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2020
Posty: 36
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 01-08-2021, 17:18   [Cari 1.9DI-D] Jak zdjąć Linke ręcznego z zacisku tył?

Witam. Tak jak w temacie, jak zdjąć linkę ręcznego z prawego tylnego zacisku? Wrzucam zdjęcie, nie mogę tego odblokować. Z góry dzięki za pomoc.
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20738
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 02-08-2021, 00:29   

W pierwszej kolejności poluzuj nakrętkę znajdującą się przy dźwigni hamulca ręcznego w kabinie, w ten sposób zmniejszysz naprężenie linki. Następnie przy zacisku trzeba popchnąć tą dźwigienkę na której znajduje się ucho od linki hamulca, odchylasz linkę i powinna zejść z dźwigienki.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
mateo1992 
Forumowicz

Auto: Audi 80 B4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2020
Posty: 36
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 02-08-2021, 07:07   

Jak dostać się do tej nakrętki co luzuje tą Linke?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21000
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-08-2021, 09:47   

Nie próbowałem tej metody, ale może warto zaciągnąć ręczny, podłożyć kawałek powiedzmy drewienka pod dźwigienkę i spuścić ręczny.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
mateo1992 
Forumowicz

Auto: Audi 80 B4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2020
Posty: 36
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 02-08-2021, 09:52   

Pod dźwignię ręcznego?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21000
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-08-2021, 10:04   

Dokładnie to tutaj, może wtedy linka złapie luz aby ją odhaczyć.

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
mateo1992 
Forumowicz

Auto: Audi 80 B4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2020
Posty: 36
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 02-08-2021, 10:34   

Dzięki Wielkie :)
Czyli spróbuje tak:
Ręczny zaciągnąć, podlożyć coś w wyznaczone miejsce, ręczny na dół i powinno sie zluzować. Nie chce mi sie szukać tej śruby i rozkręcać tego tunelu, a wymieniam zacisk na nowy bo nie chce się bawić już w regenerację i naciągactwo mechaników z "naprawami zacisku" .
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21000
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-08-2021, 11:26   

mateo1992 napisał/a:
Nie chce mi sie szukać tej śruby i rozkręcać tego tunelu

Nic nie trzeba rozbierać.

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21943
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-08-2021, 22:11   

Nie zaciągaj ręcznego, bo za nic w świecie jej nie wyhaczysz. Musisz czymś popchnąć i przytrzymać lub zablokować tą dźwignię przy zacisku i wyjąć pancerz linki z uchwytu (jest wsunięty w taki uchwyt przed zaciskiem). Wtedy bez problemu odhaczysz linkę od dźwigni zacisku. Montaż w odwrotnej kolejności, czyli najpierw zahaczasz linkę w dźwigni, a następnie naciągasz pancerz i wkładasz w uchwyt przed zaciskiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.