Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.0 GDI] Przerywa na zimnym szerszy temat
Autor Wiadomość
Marko9319 
Nowy Forumowicz
PINIERO

Auto: Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2022
Posty: 2
Skąd: Rzeszów
  Wysłany: 26-12-2022, 04:00   [2.0 GDI] Przerywa na zimnym szerszy temat

Witajcie :D
Przepraszam za taki długi post :roll: ale postaram się wszystko dokładnie opisać. Od zakupu auta zmagam się z dziwnym problemem. Otóż auto szarpało i dławiło się przy przyśpieszaniu (wtedy temperatury na zewnątrz były na minusie) i wywalało check. Pierwsze co to wyczyściłem filterek w baku paliwa i wymieniłem filterki w pompie wysokiego ciśnienia ale nic to nie zmieniło. Później przy diagnostyce wyszło wypadanie zapłonu na 2 cylindrze więc zajrzałem do świec zapłonowych, a tam olej w gniazdach. Na początek zamieniłem miejscami świece i cewki ale nie zaznaczyłem która gdzie była :rolleyes: checka dalej wywalało i po diagnostyce wyszło wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Wymieniłem uszczelki, przy okazji rozrząd no i oczywiście świece takie jak w serwisówce, wyczyściłem wtryski ale tylko z wierzchu i zamieniłem je miejscami. Zapałem też do baku liqui Molly do czyszczenia wtryskiwaczy. Po tych zabiegach nic się w działaniu auta nie zmieniło oprócz tego że nie wyskakiwały żadne błędy ani check. Ustawiłem więc dla pewności tps (0,52V) i wyczyściłem przepustnicę i przepływkę i dalej nic. A teraz jak temperatury na zewnątrz wskoczyły na +8 stopni C auto jeździ normalnie tylko od czasu do czasu lekko się zakrztusi.

Czy winne mogą być cewki (będę wymieniał na dniach) czy może wtryskiwacze lub pompa WC?
Ciśnienie na pompie też dopiero po świętach będę sprawdzal.

Z tego co się zorientowałem moje objawy dotyczą wielu pininów (i nie tylko) z tym motorem :wink: więc jeśli uda mi się rozwiązać problem to na pewno podzielę się doświadczeniami.

Edit: zapomniałem napisać na początku, że gdy auto się rozgrzało to szarpanie malało i dało się w miarę normalnie jeździć. Oraz że na wolnych obrotach co kilkanaście sekund strzelało w tłumik.
 
 
Ol' Funky 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2020
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-01-2023, 07:36   

Takie objawy może dawać też pompa paliwa w baku.
_________________
Grupa na Facebooku dla posiadaczy: Mitsubishi Pajero Pinin
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.