Proton Rally |
Autor |
Wiadomość |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 29-03-2017, 12:24 Proton Rally
|
|
|
Jako, że przygoda z rajdowaniem wciągnęła mnie na maxa, a colt V6 jeździł świetnie jednak do walki o podium się nie nadawał (klasa EVO, Sti itp) postanowiłem poszukać Colta CA0 1.6.
Po łyknięciu odrobiny tematu uznałem, że klasa 1.6 jest najlepsza z wielu względów.
Zapytacie dlaczego uparłem się na Colta, ani on bardzo lekki, ani bardzo szybki, ale jednak Mitsumaniak w duszy dał o sobie znać i postanowiłem iść tą trudniejszą drogą
Auta szukałem całkiem długo. Okazuje się, że aktualnie na rynku bardzo trudno o CA0 we względnie zdrowej budzie. Większość ogłoszeń to trupy i blacharsko i mechanicznie.
Pojawiły się po drodze chwile zwątpienia. Zacząłem oglądać Hondy, Citroeny, Ople...nawet Bmw...
Gdy fizycznie z podwórka odjechał mi Colt V6, zniecierpliwiony zacząłem przebierać nogami i przeglądać portale z ogłoszeniami po sto razy dziennie...i nic :/
No i jak to często bywa - zupełnym przypadkiem - kupiłem niezłego egzotyka
Proton Satria (316), 2000 rok produkcji, 170 tys przebiegu, bezwypadkowy (prawy bok miał jakąś przygodę).
Co najważniejsze - blacharsko w bardzo fajnym stanie.
Nadkola fabryczne bez grama rdzy, dach czysty, dziurka przy lewym progu (nogi kierowcy) i pod prawą tylną lampą.
Silnik/skrzynia w super stanie, zawieszenie/hamulce w tragicznym - ale to nieistotne przy cenie za którą go kupiłem, z resztą i tak idzie na śmietnik ze względu na przeznaczenia auta.
Na tę chwilę Protka wybebeszyłem (okazało się, że jest zdecydowanie lepiej wyciszony od Colta CA!!) i przygotowałem do odstawienia do blacharza.
Do zrobienia dwie łatki, klapa tył, mocowania kubełków wg załącznika "J", rozpórki przód i tył.
Zaskoczeniem było, że Proton ma tarcze na tylnej osi, tylny stabilizator, dwie poduszki powietrzne, klimatyzację...
Z zakupu jestem bardzo zadowolony
Pierwsze zakupy poczynione:
W najbliższym czasie sporo się będzie działo z autem |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
Ostatnio zmieniony przez mkm 18-09-2019, 22:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 29-03-2017, 13:16
|
|
|
Gratki zakupu Łukaszu i powodzenia w rajdach
Doczep zanczek MM i będzie Colt |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 29-03-2017, 13:30
|
|
|
Łooo matko a co to za auto hehe nie no spoko. Hondziarze Syfikarze drżyjcie bo oto Łukasz nadlatuje ognistym Protonem I pozamiata Was. Albowiem nie silnik lecz kierowca się liczy Widzę seryjny carbon w środku i miejsce na dolot w zderzaku fabryczne |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 29-03-2017, 13:40
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | i miejsce na dolot w zderzaku fabryczne |
Osz to spostrzegawcza bestia! Wg mnie to miejsce na jakieś seryjne doświetlanie zakrętów (po drugiej stronie też jest).
Bzyk_R1 napisał/a: | I pozamiata Was. |
Tego się trzymajmy |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 29-03-2017, 14:28
|
|
|
Fragu napisał/a: | Zaskoczeniem było, że Proton ma tarcze na tylnej osi, tylny stabilizator, dwie poduszki powietrzne, klimatyzację... |
Jeśli dobrze myślę to jest wersja po lifcie i zawieszenie, hamulce takie jak w Carismie, tylny stabilizator dopiero w 2000r dołożyli.
Gratulacje zakupu |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 29-03-2017, 14:32
|
|
|
MichciuGT napisał/a: | hamulce takie jak w Carismie |
Masz na myśli tylne hamulce?
Tarcza 236x10mm.
Przód będę wymieniał na taki z poliftowej Carismy (zaciski) i tarcze z mini 276x22mm.
Zawieszenie jest takie jak w Colcie CA. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-03-2017, 19:55
|
|
|
Fajny jest. Pokaz fotki tych wygłuszeń |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 29-03-2017, 20:42
|
|
|
Fragu napisał/a: | Masz na myśli tylne hamulce?
Tarcza 236x10mm.
Zawieszenie jest takie jak w Colcie CA. |
Tak, miałem na myśli tylne hamulce i zawieszenie, ale pomyślałem że to ten sam model co ma Joann, tylko ona ma Protona 418 LRS..., a tam są już hamulce 260mm.
Ciekawy jestem co z nim będziesz robił |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 29-03-2017, 22:03 Re: Prolt aka złotko
|
|
|
Fragu napisał/a: |
Zaskoczeniem było, że Proton ma tarcze na tylnej osi, tylny stabilizator, dwie poduszki powietrzne, klimatyzację... |
Wiele zależało od wersji.
Nie można zapominać, że Satrię zaczęli robić pod koniec produkcji CA i klepali do 2005-ego |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 30-03-2017, 17:30
|
|
|
Dziś pierwsze gifty - naba i kierownica zamszowa:
Wyciszenie podłogi:
Słupek C:
Elementy z bagażnika:
Zatyczki otworów konstrukcyjnych w nogach pasażera/kierowcy:
Tylne boczki:
Podsufitka:
 |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 30-03-2017, 17:53
|
|
|
Podsufitka w CA wykończona staranniej
Wywal elektrykę szyb i centralny. |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 30-03-2017, 17:59
|
|
|
I elektryka i centralny zostają. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-03-2017, 19:47
|
|
|
Fragu napisał/a: | Słupek C: |
Fragu napisał/a: | Wyciszenie podłogi: |
Fragu napisał/a: | Elementy z bagażnika: |
Fragu napisał/a: | Zatyczki otworów konstrukcyjnych w nogach pasażera/kierowcy: |
Fragu napisał/a: | Tylne boczki: | Szok i niedowierzanie. Tego w żadnym modelu Mitsubishi nie uświadczysz mkm napisał/a: | Podsufitka w CA wykończona staranniej | A resztę jak skomentujesz? |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 30-03-2017, 20:03
|
|
|
Hugo, osobiście wolę nie mieć tej "pianki" niż ją mieć.
CJotę dali radę wyciszyć w bardziej cywilizowany sposób - a to do niej możemy porównywać
CA to była inna filozofia projektowania - miałeś czuć, że jedziesz i czerpać z tego przyjemność - komfort był na drugim miejscu. |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 30-03-2017, 20:06
|
|
|
Jakoś nie przypominam sobie żeby cj było wyciszone. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
|