| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [Cari 1.9TD] problem po przełozeniu silnika!! |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | interi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |    Wysłany: 02-05-2007, 23:25   [Cari 1.9TD] problem po przełozeniu silnika!! |   
 |  
               | 
 |  
               | Niestety w mojej cari pękł blok !! zamiast  bloku wymieniłem cały silnik wraz z pompa wryskową,. niestety okazalo sie ze nowa pompa nie dokońca pasuje, tz. nie ma do czego podłączyć zaworu korekcji wtrysku. I teraz pytanie, czy lepiej zakładać stara pompę, czy próbować podłaczyć ten zawór, tyko jak? No i czy mozna w ogóle użytkowac, samochód bez podłączonego korektora wtrysku. dodam tylko, ze samochód nie ma odpowiednij mocy, rechocze i niestety poddymia na niebiesko. Prosze o radę !! |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Chooper   Mitsumaniak
 
  
 Auto: MZR 2.0 DOHC
 Zaproszone osoby: 3
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 98 razy
 Dołączył: 08 Kwi 2005
 Posty: 4814
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-05-2007, 10:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | co do twoich pytań to pewnie dieslowcy niebawem się wypowiedzą, a tak poza tematem, co zrobiłeś ze starym silnikiem (blok) ?? |  
				| _________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
 Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | dylson [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-05-2007, 10:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jezeli stara pompa byla ok to ja kladz i bedzie po klopocie. Chooper, jezeli interesuja Cie jakies czesci z tego silnika to ja tez niedluga bede zmianial silnik i stary mi sie zostanie. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | interi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-05-2007, 18:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | cały silnik leży w garażu ! Tyle , ze głowica jest cała,  po planowaniu, jak nowa, a blok niestety okazał sie pękniety, i cały silnik mimo ze mial przejechane 12000 tysięcy niestety leży bezużyteczny .
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Chooper   Mitsumaniak
 
  
 Auto: MZR 2.0 DOHC
 Zaproszone osoby: 3
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 98 razy
 Dołączył: 08 Kwi 2005
 Posty: 4814
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-05-2007, 20:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | a gdybym był chętny na ten blok ??   |  
				| _________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
 Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | interi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-05-2007, 21:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | to chętnie odsprzedam, jak cos to interi@o2.pl, żeby nie zaśmiecać forum,
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |