Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero 2.5 TD II - co ile wymiana paska książkowo
Autor Wiadomość
2500tci 
Nowy Forumowicz

Auto: 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: Wczoraj 10:10
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wczoraj 11:48   Pajero 2.5 TD II - co ile wymiana paska książkowo

Ponowne Hej,

Czy ktoś widział co jest w książce ?

Pozdrawiam
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21026
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wczoraj 12:24   

Dobrze by było napisać który pasek 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
2500tci 
Nowy Forumowicz

Auto: 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: Wczoraj 10:10
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wczoraj 12:25   

Zasadniczo można się martwić tylko o rozrząd :)

[ Dodano: 24-08-2025, 12:28 ]
Dobra wiem już chyba z Twojego innego postu,że co 90 000. Ja mam 44 dopiero ale pasek jest stary. Chociaż do sklepu jeżdzę wynalazkiem z 90 roku co ma 9000 km a pasek jest oryginalny ale też myślę o wymianie.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21026
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wczoraj 12:43   

Dzisiejsze kiepskiej jakości zamienniki ja bym wymieniał powiedzmy co 60kkm.
Skoro piszesz, to że jest stary (cokolwiek to oznacza) to ja bym go profilaktycznie wymienił.
Terenówki to auta, które dostają po tyłku to tym bardziej ja bym częściej rozrząd wymieniał dla spokojności.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
2500tci 
Nowy Forumowicz

Auto: 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: Wczoraj 10:10
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wczoraj 12:45   

No ale ładnie wygląda i jest na pierwszy montaż. Jak będę kupował pasek to oryginał. Wiesz może w jakiej pozycji mają być wałki balansujące jakbym nie zakładał tego wąskiego paska ?

Masz może manual jakie momenty dokręcania śrub ? i jak to wygląda ?

Czasem podróżuje autem co ma oryginalny pasek i ma juz 34 lata a pasek ma 35 tylko przebieg 9000 :) Pasek jeszcze marki Pirelli :)
  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24361
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: Wczoraj 14:04   

2500tci, ściągnij sobie serwisówki z
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3449

wszystko powinno być wyjaśnione
nie znam tego silnika, ale jeśli balanse są analogicznie do innych, to wąski pasek napędza jeden wałek a drugi jest od pompy oleju
brak wąskiego paska = brak działania tylko 1 wałka
drugi wałek niektórzy wyciągają fizycznie - wtedy trzeba odkręcić pokrywę pompy oleju a panewki wałka zamontować tak, żeby olej nie uciekał, bo normalnie są otwory na smarowanie z obu stron
 
 
2500tci 
Nowy Forumowicz

Auto: 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: Wczoraj 10:10
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wczoraj 23:38   

Wygląda ,że tu wałki balansujące są dwa i oba są zasilane tym krótkim wąskim paskiem.
Skoro inni tu nadmieniali,że można go nie montować to chyba nie jest możliwe aby napędzał on pompę oleju ?

Pozdrawiam

PS jednak odnalazłem ,że jeden z wałków chyba napędza pompę oleju tylko niewiele z tego zrozumiałem. Jak w takim razie można jeździć bez tego krótkiego paska ?
  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24361
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: Dzisiaj 6:52   

Ale dlaczego nie chcesz montować? Miałem okazję robić silnik benzynowy i po wyjęciu balansów działał normalnie, ale obu.
Są do tego zestawy na necie - tylko musisz poszukać do TD, bo ja robiłem w 4G63DOHC w eclipse 1G.
https://www.magnusmotorsp...limination-kit/

https://www.youtube.com/watch?v=WEUOGMZqmPE
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.