| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Carisma 1.9did problem |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | easir [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-05-2007, 17:40   Carisma 1.9did problem |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, niedawno kupiliśmy carisme 1.9DID z 2001r. Autko bardzo fajne ale jest jeden mały problem. Przy 140km/h wcisnięcie gazu nic nie daje, samochód wogóle nie przyspiesza jakby miał jakąś blokadę.
 Czy ktoś spotkał się może z takim problemem?
 pozdro
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | arturro [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-05-2007, 17:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | przy 140 czy od okreslonych obrotow? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | easir [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-05-2007, 18:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | przy 140 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | KrisKros [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-05-2007, 19:06   Re: Carisma 1.9did problem |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | easir napisał/a: |  	  | Witam, niedawno kupiliśmy carisme 1.9DID z 2001r. Autko bardzo fajne ale jest jeden mały problem. Przy 140km/h wcisnięcie gazu nic nie daje, samochód wogóle nie przyspiesza jakby miał jakąś blokadę.
 Czy ktoś spotkał się może z takim problemem?
 pozdro
 | 
 
 Z opisu to ciężko coś powiedzieć. Takie objawy są możliwe przy uszkodzonym przepływomierzu, Jeśli masz nieszczelny intercooler to też ale wtedy mocy nie miał by w całym zakresie obrotów, pompa paliwa - podaje max i koniec ale tak jak pisał Arturro to wyszło by przy obrotach a nie przy prędkości. Najdziwniejsze byłoby gdyby był ogranicznik prędkości ale przy 140 to chyba była by jakaś wersja dla
   Jak dla mnie obstawiałbym przepływomierz. Kolega w Mesiu CDI tak miał do 150 i koniec...
 Pozdr
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | easir [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-05-2007, 14:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | A tak poza tym to chciałm jeszcze zmienić pasek rozrzadu. Przejrzałem forum i widze że polecacie paski mitsuboshi i sun, a napinacze GMB. Rozejrzałem sie trochę po okolicy(Gdańsk) ale nigdzie takich nie posiadają. Stąd moje pytanie gdzie można je kupić? Może w jakimś sklepie internetowym? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Rafal_Szczecin   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 89 razy
 Dołączył: 15 Kwi 2005
 Posty: 9211
 Skąd: s kątowni
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-05-2007, 16:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | u naszego dostawcy 
 JAPANEZE .
 
 kontakt do niego znajdziesz na forum .
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | easir [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-05-2007, 18:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | dzięki |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | kalpol [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-05-2007, 16:30   Ja też tak mam |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam dokładnie taki sam problem, auto też 2001 r. DiD 115 KM. W instrukcji piszą, że max. prędkość to 195 km/h, a tu przy 140 km/h jęczy, turbinka pracuje na maxa, a na liczniku nic nie przybywa. Mój mechanik ma pomysł na to, ale nie wiem czy się sprawdzi, bo jeszcze tego nie zrobiłem. Mianowicie chodzi o filtr paliwa. Tylko oryginalny ma odpowiednią przepustowość. Jeśli masz jakiś Filtron albo inny szajs, to warto spróbować wymienić. Daj znać jak to coś pomoże. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | kaem74 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-05-2007, 21:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | Osobiście nie sądzę żeby pomogła wymiana filtra paliwa chyba, że jest bardzo zabrudzony. Filtr powietrza też jest bardzo ważny w dieslu, ale istotną informacją byłoby to czy na niższych biegach silnik daje się wkręcić na wyższe obroty bo jeśli nie to jest w trybie awaryjnym i trzeba by kompiutra podpiąć i zobaczyć gdzie problem w doladowaniu czy w zasilaniu paliwem. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | saphire   Mitsumaniak
 daje wędkę nie rybę
 
  
 Auto: Laguna Coupe GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 162 razy
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 6011
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-05-2007, 10:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ponadto poszukaj też dziur w wydechu i połataj. |  
				| _________________ Bartek `saphire` Siębab
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |