Praca za granica... |
Autor |
Wiadomość |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
|
Wysłany: 30-05-2007, 21:06 Praca za granica...
|
|
|
Dzisiaj naszedl mnie taki pomysl wyjazdu ...gdzies-poza Polske (za granice)=> na wakacje, zeby sobie troszke dorobic oraz poznac(pozwiedzac) inny kraj/e
Jak myslicie gdzie najlepiej jechac zeby w miare latwo znalezc prace, mieszkanie oraz troszke zarobic ...i takie tam
w sumie jestem zielony ...oraz raczej nie wyjezdzam na cos zorganizowanego, tylko ze znajomymi (-taki spontan) na 2/3 miesiace
Z gorasa dzieki za odp
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-05-2007, 21:15
|
|
|
Jedz tam jakiego kraju znasz język |
|
|
|
 |
Robson86

|
Wysłany: 30-05-2007, 21:22
|
|
|
heh...angielki only , no i niemiecki ale....baaaaardzo podstawowo-dlatego nawet sie nie chwale
myslalem o Anglii, ale ostatnio wiele slysze chocby o ...Holandii
na razie nic nie wiem...
Pozdroo |
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-05-2007, 22:01
|
|
|
Wakacje to okres gdzie wyjezdza całą masa ludzi do parcy - studenci, uczniowie szkół itd.
Jadąc do Holandi wypada znać język bo można zostać wykrorzystanym ( jak wszedzie zresztą ). Holendrzy często wyzyskują pracowników przyjeżdzających do pracy. Pozatym życie jest drogie i mieszkanie- jak wszędzie chyba zresztą.
Decyzję sam musisz podjąć, bo jak sie przejedziesz to Ty poniesiesz konsekwencje które mogą być różne
Pozdrawiam i powodzenia życze |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-05-2007, 23:23
|
|
|