[CA5A 1.8] Sonda lambda po raz n-ty?? |
Autor |
Wiadomość |
pawcio777 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-05-2007, 23:39 [CA5A 1.8] Sonda lambda po raz n-ty??
|
|
|
Wiem ze bylo juz wiele razy na ten temat ale mam dalej problem z obrotami w CA0 Gti (przepustnica czyszczona, regulacja itd) wolne obroty mam tak pod 3 tys i mam pytanie bylem wpiac pod komputer colcika i bledów zadnych nie pokazal ale gosciowi nie spododobała sie sonda z tego co widziałem na komputerku pokazywała napiecie 0,29mV - 0,39mV i zadnego innego ? czy to bedzie wina sondy ? i mam ja kupic ? bo niewiem bo taka jak ja potrzebuje kosztuje 300pln (4 kabelki: biały, niebieski, czarny, czarny ) a nie chcialbym wyrzucic tej kasy zeby sie okazalo ze to nie to i takie pytanie czy tam oby napewno sa sa dwa kable czarne czy moze ten jeden czarny to jest inny kolor tylko brudny ale raczej nie wygladal na brudny ?
No i najwazniejsze czy myslicie ze to wina sondy ?? |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 30-05-2007, 01:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
dzino3 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-05-2007, 23:55 Re: Sonda ??
|
|
|
pawcio777 napisał/a: | Wiem ze bylo juz wiele razy na ten temat ale mam dalej problem z obrotami w CA0 Gti (przepustnica czyszczona, regulacja itd) wolne obroty mam tak pod 3 tys i mam pytanie bylem wpiac pod komputer colcika i bledów zadnych nie pokazal ale gosciowi nie spododobała sie sonda z tego co widziałem na komputerku pokazywała napiecie 0,29mV - 0,39mV i zadnego innego ? czy to bedzie wina sondy ? i mam ja kupic ? bo niewiem bo taka jak ja potrzebuje kosztuje 300pln (4 kabelki: biały, niebieski, czarny, czarny ) a nie chcialbym wyrzucic tej kasy zeby sie okazalo ze to nie to i takie pytanie czy tam oby napewno sa sa dwa kable czarne czy moze ten jeden czarny to jest inny kolor tylko brudny ale raczej nie wygladal na brudny ?
No i najwazniejsze czy myslicie ze to wina sondy ?? | sluchaj sonda az tyle nie ma do znaczenia co do wolnych obrotow mam z tym do czynienia prawie kazdy dzien wypnij sonde na chodzacym silniku i zobaczysz a jeszcze jedno masz dwie czy jedna
[ Dodano: 30-05-2007, 00:01 ]
jest wiele rzeczy ktore moga miec wspolnego z obrotami
[ Dodano: 30-05-2007, 00:04 ]
silnik krokowy podstawa a komp nie pokazuje wszystkich bledow sprawdz go moze sie zacial
[ Dodano: 30-05-2007, 00:15 ]
jak masz samostart to na chodzacym silniku uzyj go na caly kolektor ssacy jesli silnik zwiekszy obroty to uszczelka albo kolektor uszkodzony |
|
|
|
 |
pawcio777 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-05-2007, 00:21
|
|
|
tez mi wlasnie ta sonda co do obrotow nie lezy tylko bardziej krokowy, wlasnie sprobuje ja jutro odpiac i wtedy zobacze co sie bedzie dzialo, a jak sprawdzic czy krokowy sie nie zacial mam cos takiego ze od razu po odpaleniu obroty tak jakby "chciały" byc dobre a po doslaownie 1s - 2s podnosza sie do gory ?!
[ Dodano: 30-05-2007, 00:23 ]
aha mam jedna sonde tylko przed kat-em, a najlepsze jest to ze czasem mam dobre obroty ale naprawde rzadko |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-05-2007, 00:36
|
|
|
Silniczek krokowy się zacina albo łapie gdzieś "fałszywe" powietrze w układzie dolotowym. |
|
|
|
 |
Gabek_82 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-05-2007, 20:39
|
|
|
Zeby nie zakladac nowego tematu pozwolcie ze sie podepne..... mianowicie:
Padla mi sonda lambda.. mam juz "nowa" tzn uzywke ale jeszcze w dobrym stanie zatem zamienie je,ale nasuwa mi sie pytanie czy podczas instalacjii bed e musial zwrocic na cos szczegolna uwage?? czy mam ja jakos nasmarowac na gwincie jakims towotem??
[ Dodano: 30-05-2007, 20:42 ]
itp....., itd..... |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 30-05-2007, 20:53
|
|
|
Raczej pomiedziować czymś co potem ułatwi wykręcenie chyba że do wkręcenia w kolektor to się nie nadaje... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
pawcio777 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-05-2007, 21:59
|
|
|
Sprawdzilem u siebie krokowy i on jest dobry i działa jutro bede jakos patrzyl na sonde co sie bedzie dzialo jak ja odepne itp, jezeli macie jakies pomysly to piszcie |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30-05-2007, 23:27
|
|
|
pawcio777 napisał/a: | jezeli macie jakies pomysly to piszcie |
Uszkodzony zawór woskowy w przepustnicy (zamyka dopływ powietrza jak się silnik nagrzewa).
Jak ustawiasz obroty to udaje Ci się zrobić około 800? Czy śrubki nie da się bardziej wkręcić a silnik chodzi na 3000? |
|
|
|
 |
Gabek_82 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-05-2007, 23:36
|
|
|
saphire : no ja mam sonde za kolektorem przed katalizatorem ,, a czy moge pomiedziowac??
[ Dodano: 30-05-2007, 23:37 ]
przperaszam .... czym moge pomiedziowac?? jakis preparat?? |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30-05-2007, 23:52
|
|
|
Gabek_82 napisał/a: | przperaszam .... czym moge pomiedziowac?? jakis preparat?? |
Smar miedziany. W motoryzacyjnym można dostać (przynajmniej ja dostałem). Czasem sonda ma kapturek plastikowy, jak go zdejmiesz to już tam ma nasmarowane |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 31-05-2007, 09:02
|
|
|
miedziany pojdzie w diably - na temp. to on jest odporny, ale nie na ogien
porzadna sonda (NTK, Walker) ma pod kapturkiem specjalny smar do tego celu (taki szary, gesty - najczesciej) - tak jak pisal Josie |
|
|
|
 |
pawcio777 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-05-2007, 10:20
|
|
|
josie napisał/a: | pawcio777 napisał/a: | jezeli macie jakies pomysly to piszcie |
Uszkodzony zawór woskowy w przepustnicy (zamyka dopływ powietrza jak się silnik nagrzewa).
Jak ustawiasz obroty to udaje Ci się zrobić około 800? Czy śrubki nie da się bardziej wkręcić a silnik chodzi na 3000? |
Nie da sie ustawic na 800 I wlasnie srubki nie da sie bardziej wkrecic a silnik chodzi na 3000, a jak ja odkrece to mu poprostu obroty jeszcze wzrastaja |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 31-05-2007, 12:39
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | miedziany pojdzie w diably - na temp. to on jest odporny, ale nie na ogien |
Nie pójdzie. Jest odporny do ponad 1000st z tego co pamiętam i polecany do takich spraw (wydechowych) |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 31-05-2007, 14:49
|
|
|
Dziwne, że nie zgłasza zadnych błędów Może warto poczytać mój (na szczęście przeszły) problem |
|
|
|
 |
|