 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E34A 1.8TD] problemy z biegami jak jest zimny |
Autor |
Wiadomość |
weed [Usunięty]
|
Wysłany: 04-06-2007, 19:11 [E34A 1.8TD] problemy z biegami jak jest zimny
|
|
|
mam od niedawna Galanta 1.8TD z 90r i mam problem z wbiciem biegu jak jest zimny,po jakiś 15min jazdy biegi wchodzą normalnie co to może być za przyczyna
jeszcze jedna uwaga jak wciskam sprzęgło to do samej podłogi i wtedy słychać zgrzyty skrzyni sprawdzałem wszystkie płyny i jest OK! a z tego co widziałem to sprzęgło jest pneumatyczne bo idzie ze zbiorniczka przewód do pompki przy skrzyni biegu czy jest możliwość podciągnięcia sprzęgła |
|
|
|
 |
WeinMaster
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 162 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: 04-06-2007, 19:31
|
|
|
Em, Witam
Witamy w rodzinie ;]. Możliwe, masz już wyjechaną pompkę sprzęgła Ja ostatnio regenerowalem sobie pompkę, według instrukcji zamieszczonej na stronie Krzyżaka i powiem Ci ze różnica jest znaczna. Przedtem brało jak chciało a teraz w jednym punkcie. Tylko zapomniałem zaznaczyc sobie położenie popychacza i musiałem się uczyc od nowa pozycji "brania" sprzegła .
A co do wrzucania biegów, hmm, może masz synchronizatory zarżnięte. A który bieg nie wchodzi na zimnej skrzyni ? Bo ja powiem ze jedynki nie wcisne na zimnej skrzyni do czasu zatrzymania samochodu, ale tak chyba powinno byc
Możliwość podciągnięcia jest, zobacz obok pedału gazu powinna być pompka sprzęgła, tam jest taki popychacz z nakrętką, manewrowanie odległoscią powinno zmieniac moment brania ;] |
Ostatnio zmieniony przez WeinMaster 04-06-2007, 23:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 04-06-2007, 22:14
|
|
|
Takie numery z biegami były normalne w czasach gdy do skrzyń biegów wlewało się mineralne oleje kiepskiej jakości. Na zimno biegi wchodziły ciężko, a po rozgrzaniu skrzyni było OK. Być może masz skrzynię zalaną jakimś badziewiem? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-06-2007, 23:10
|
|
|
3 sprawy:
- bezwzglednie olej do wymiany (na np. 75W85 lub 75W90, koniecznie GL-4 a nie GL-5)
- Krzyzak pisze sie przez ż a nie przez rz
- sprzeglo masz hydrauliczne a nie pneumatyczne |
|
|
|
 |
WeinMaster
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 162 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: 04-06-2007, 23:28
|
|
|
Co za wstyd..... przepraszam...
Tak, wymiana oleju też się przyda. Też to przerabiałem |
_________________ [ Maniakalny Mitsumaniak ] |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-06-2007, 08:31
|
|
|
ja jeszcze dodam, ze regulacje pompki trzeba przeprowadzic zgodnie z instrukcja, czyli:
- sprzeglo zaczyna brac ok. 4 cm od podlogi
- skok jalowy (czyli od czucia oporu do dotkniecia tej gumki na ograniczniku) to ok. 3 mm
i tego trzeba sie trzymac a nie regulowac dowolnie - sa 2 srubki, wiec wszystko mozna pieknie zrobic |
|
|
|
 |
weed [Usunięty]
|
Wysłany: 09-06-2007, 19:55
|
|
|
sorki za pneumatyka myślałem o hydrauliku,tak jak w temacie miałem problem i teraz jest OK! pompka miała wycieki i ojej do wymiany Dzieki za Pomoc |
|
|
|
 |
|
|