Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: harpagan
24-10-2007, 21:47
ROZRZAD
Autor Wiadomość
wojtas904
[Usunięty]

  Wysłany: 16-12-2006, 20:56   ROZRZAD

jechalem w trasie i strzelil mi pasek rozrzadu na warsztacie mi zalozyli nowy i bylo wszystko ok. Na nim zrobilem jakies 2000 km i znowu strzelil wymienili pasek napinacz i rolke prowadzaca i nawt nie chce zagadac tylko kreci i nic wiecej teraz mi mowia ze moze miec zawory walniete czy to mozliwe ze przy 160 km/h nic sie nie stalo a przy zerwaniu podczas ruszania sie pogiely?? czy ten model ma bezkolizyjne zawory??prosze o pomoc i jakis linki bo nic nie moge na ten temat znalezc!!


Z GORY DZIEKI POZDRAWIAM !!!
 
 
SebaD
[Usunięty]

Wysłany: 16-12-2006, 21:00   

Witam
Jeden nasz kolega testował silniki Mitsu czy są kolizyjne czy nie.
Twój jest napewno kolizyjny!!!

Współczuje
SebaD
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 16-12-2006, 22:00   

Romel przerabiał na własnej skórze w 4g61 DOHC, ja sprawdzałem 4g63 DOHC - oba silniki kolizyjne jak cholera...... Do tego stopnia, że po strzale warto wymienić tłoki i korbowody - często po kilkuset km pękają tłoki, a korby się wyginają i silnik ma nierówny stopień sprężania.

To, że przy pierwszym strzale nic się nie stało, należy rozpatrywać w kategoriach CUDU..... pierwszy raz o takim przypadku czytam....

Przyłączam się do wyrazów współczucia...... myślę, że to dobry moment na poszukanie 4g63 DOHC i swapa :twisted: - praktycznie potrzebujesz tylko silnik i ECU, a jak wyślesz mi zdjęcie wnętrza Twojego ECU, to może wystarczy tylko silnik i drobna poprawka elektroniczna......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Tomasz82 
Mitsumaniak


Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 677
Skąd: RAWA MAZ
Wysłany: 17-12-2006, 13:54   

4G63 Jest kolizyjny mi 12 zaworow styknelo sie z tlokami,a na pasku zrobilem 12 tys.
_________________
Colt c58 gti 2.0

Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-12-2006, 13:58   

wszystkie DOHC Mitsu są na pewno kolizyjne
 
 
Chudy23
[Usunięty]

Wysłany: 24-12-2006, 20:16   

a jak jest z silnikiem w wersji CA0 1,3 OHC 12V 94r. też jest kolizyjny??
:shock:
 
 
SebaD
[Usunięty]

Wysłany: 24-12-2006, 21:04   

niestety też.....
 
 
Chudy23
[Usunięty]

Wysłany: 24-12-2006, 21:47   

to niedobrze :shock: :? :cry:
 
 
wojtas904
[Usunięty]

Wysłany: 25-12-2006, 18:34   

sorki ale jestem swiezym uzytkownikiem i jeszcze nie wiem co to jest za silnik 4g63 DOHC jakiej to jest pojemnosci i jakiej mocy??i ile moze kosztowac
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 25-12-2006, 18:54   

4G63 DOHC to dwulitrowka
To co znalazlem na forum wrzucone keidys przez Bartka
Odmian 4G63 N/A 6-bolt jest co najmniej 4:
- Eclipse GS/Galant GTi - 144 KM
- Galant Dynamic-4 88-06.91 - 146 KM
- Galant Dynamic-4 06.91-92 - 150 KM
- Hultaj Sonata - 120 KM
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
wojtas904
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2007, 01:06   

czy do mojego colta bedzie pasowalo mocowanie silnika 4G63??
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 06-01-2007, 13:45   

tak - plug&play :D
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
tomaszu
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2007, 20:05   

tez mam kolizyjne,jak walnelo,to ruszylo krzywke na walku.niby naprawione,silnik ok,ale w sercu jeszcze boli.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-01-2007, 21:44   

tomaszu, ilo zaworowy masz silnik? 8 czy 12?
 
 
tomaszu
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2007, 23:15   

moj jest osmio.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.