Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
POMOCY - Już Nic Nie Pomaga A Obroty Skaczą ?
Autor Wiadomość
myszkansk
[Usunięty]

Wysłany: 02-07-2007, 14:04   POMOCY - Już Nic Nie Pomaga A Obroty Skaczą ?

Witam.... Mam Taki Problem - Obroty Na Luzie W Mojej Cari ( 1.8 GDI ) wynosza ok. 400 obrotów na min. i nie raz skaczą... przeczyściłem przepustnice, świece, ogólnie siedzialem przy samochodzie pare godzin i dalej obroty takie same i skaczą od czasu do czasu.... a jak odłączam kabelek od przepływomierza powietrza to obroty mialem ok. 900 - 1000 i mi nie skakały !! wogóle mam pytanie czy na luzie obroty ok. 400 nie są zamałe ? bo rozmawiałem z mechanikem i powiedzial ze powinny być okolo 800 -1000 !? czy to jakiś błąd w komputerze bo po odłączeniu przepływomierza powietrza wszystko jest okej, ale chyba nie można jeżdzić z odłączonym przepływomierzem ?!?! i dlaczego po odłączeniu jest dobrze ? czy to jakiś błąd w komputerze, że obroty są zamałe ? Pomocy nie wiem co zrobić, jakiś znajomy powiedział mi ze to może być coś nie tak z tym przepływomierzem... ale radze się was, miał ktoś taki problem ? wiecie o chodzi ? i jak to zrobić ?
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 02-07-2007, 16:17   

powiem tyle..po wpisaniu w szukaj słowa obroty wyszło cnajmniej 15 pozycji...powodów może byc wiele najpierw sprawdz w tych tematach a jak to nie pomoze to wówczas napisz... ponadto pierwsza kreska na obtoromierzu wskazuje 500 wiec trzeba byc nielada mistrzem aby dopatrzyc sie 400 obrotów... u mnie obroty sa na 700... pozdrawiam
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 02-07-2007, 19:07   

maxwell61 napisał/a:
ponadto pierwsza kreska na obtoromierzu wskazuje 500

Dokładnie tak. Ta mała pierwsza kreska oznacza 500.
Poza tym czy odpinałeś ostatni akumulator ? Może trzeba nauczyć kompa obrotów...
 
 
myszkansk
[Usunięty]

Wysłany: 02-07-2007, 22:49   

a Ja Nie wiedzialem, Że Ta pierwsza kreska od zera to 500... wskazówke mam zawsze troche ponad nią :D to nie jest aż tak żle, ale mogło by być okolo 1000 obrotów, wtedy silnik tak się nie trzęsie... a tak to jak by się troche przyduszał ;/
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 02-07-2007, 22:59   

jesli masz ponad 500 czyli w granicach 700 to jet ok... jeśli się dusi to może byc wina nędznego paliwa lub filtru paliwa... pozdrawiam
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 03-07-2007, 07:28   

Odłączyć akumulator zawsze możesz (na forum znajdziesz jak się to robi) Co do samego skakania to powiedz jak to przebiega bo z twojego opisu nic nie wynika.
Już wiesz że pierwsza kreska to 500rpm/min teraz powiedz jakie są wahania i co jaki czas.
Każde GDI ma delikatny skok; u mnie np. jest to niewyczuwalne chyba że się siedzi w samochodzie i jest bardzo cicho wtedy można odczuć delikatne wahnięcie) pytałem i wiem że jest to reakcja kompa na cykliczne badanie mieszanki - nie rzutuje na nic i tak ma być (wymiana świec też nie pomoże bo tak ma być)
Co do samego paliwa to fakt – trzeba znaleźć sobie kilka stacji (Ja tankuję na Shell ale tylko jednej i Neste ale ostatnio jak mi zablokowali kasę na koncie to ich p...lę więcej u nich nie będę tankował)
Powiem tak dla mnie GDI to najmniej problemowy samochód jaki miałem tylko pamiętam o dobrym paliwie i regularnym czyszczeniu przepustnicy co15tyś u mnie wypada to raz rocznie,
No wymieniłem filtr paliwa ale okazało się że był ok.)
A może chodzi ci klima i dla tego obroty skaczą :lol:
Jak by cos to pytaj
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
jaceko
[Usunięty]

Wysłany: 03-07-2007, 11:21   

[quote="Student"] No wymieniłem filtr paliwa ale okazało się że był ok.)
Jaki jest koszt tego filtra?
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 03-07-2007, 11:55   

Nie pamiętam dokładnie ale ok.54zł/ w serwisie MITSU, ale pamietaj że są dwie wersje :
w starszej Cari jest na lewym zakolu z przodu (Ja mam 98r. i tam był)
w nowszej jest w zbiorniku i kosztuje ok.350zł
Tylko wymiana trochę kłopotliwa trzeba mieć małe rączki albo robić we dwóch, Ja robiłem sam ok.1.5h
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
myszkansk
[Usunięty]

Wysłany: 03-07-2007, 18:33   

A Jeszcze Mam Jedno Pytanko... Czy To Od Lipnego Paliwa Świece Są Całe Czarne i Wylot Z Tłumika Też ?a co do obrotów to już jest okej, jest okolo 900 i nie skacze, nie raz tylko troche zawyczy ale jak kolega napisal wyżej, to może ten komputer coś tam robi :]
Dzięki za pomoc :]
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 03-07-2007, 18:40   

myszkansk napisał/a:
Czy To Od Lipnego Paliwa Świece Są Całe Czarne i Wylot Z Tłumika Też ?

Świece raczej nie powinny być czarne :roll: (elektrody czy izolator ?) Natomiast wylot z tłumika będzie czarny niezależnie od jakości paliwa.
Z tego co wyczytałem na forum to efekt spalania ubogiej mieszanki w GDI.U mnie rura jest czarna jak w dieslu ale elektrody jasne, czyściutkie i mają lekko złotawy odcień ale to może dlatego ze jeżdżę na gazie.
 
 
myszkansk
[Usunięty]

Wysłany: 03-07-2007, 23:01   

Całe Świece Są Czarne i Nie Wiem Czego To Jest Przyczyną i Czy Tak Powinno Być ?
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 03-07-2007, 23:17   

myszkansk napisał/a:
Całe Świece Są Czarne i Nie Wiem Czego To Jest Przyczyną
zbyt bogata mieszkanka... sonda lambda do wymiany... ale najpierw spróbuj na anallizę spalin...pozdrawiam
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.