szarpanie 4G63 |
Autor |
Wiadomość |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2007, 21:29 szarpanie 4G63
|
|
|
pozdrowienia dla wszystkich mam nowy problem-na gazie silnik chodzi idealnie ale na benzynie przerywa i szarpie zwlaszcza na niskich obrotach a jako ze to automat jest problem bo boje sie o skrzynie zeby nie oberwala przez to szarpanie -swiece nowe przewody nowe zaplon nowy i ustawiony na lampe filtr paliwa wymieniony-moze ktos podpowie gdzie szukac . |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-08-2007, 23:07 szarpanie
|
|
|
Jak często jeżdzisz na bęzynie ? może wtryski są podtarte ??? |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 17-08-2007, 23:08
|
|
|
Najprawdopodobniej jest to wina wtrysków, które przez to ze mniej są używane zostały zabrudzone. Pozostało albo je przeczyścić albo wymienić. |
_________________
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-08-2007, 12:51
|
|
|
100% wtryski, przy LPG to normalka.
waldi-1 napisał/a: | na początek dodaj do benzyny takiego preparatu który czyści wtryski i pojezdzij na wyzszych obrotach |
.... po użyciu w/w preparatu, sytuacja sie pogarsza najczęściej. Takie preparaty przy LPG trzeba stosować nonstop, troszkę dłużej wtryski pożyją. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 18-08-2007, 13:15
|
|
|
dzieki za podpowiedzi -staralem sie co jakis czas jezdzic na benzynie ale widocznie za malo specyfiku do czyszczenia wtryskow oczywiscie dolalem ale nie pomoglo -moze dlatego ze przejechalem na tym dopiero 300 km najchetniej wyczyscilbym te wtryski ale nie mam bladego pojecia jak je czyscic ani jak sprawdzic czy sa dobre (chodzi o cewki bo ponoc cos takiego w nich jest) |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-08-2007, 13:30
|
|
|
marek.b, LPG przy spalaniu ma większą temperature niż PB, powoduje to że wtryski się najczęściej rozkalibrowywują się, a nie zatykają. I dlatego muli na wolnych obrotach, ponieważ nie przepala wachy i go zalewa. Proponuje kupić na allegro całą listwę wtryskową z używki. Napisz do mnie na PW swój nr GG się odezwę i coś wymyślimy. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18-08-2007, 13:31 wtryski
|
|
|
Najlepiej wymontuj całą listwe wtryskową jest przykręcana na dwie śrubki jak się nie mylę i odłącz wiązki elektryczne i połóż gdzieś na silniku i sprawdz jak rozpylają paliwo jak bedzie lecieć mgiełka to znaczy że wtryski są sprawne a jak bedzie strumień paliwa się rozpylał bokiem lub na dwie strony to znaczy że są podtarte wtryski tylko pamietaj odłącz zapłon gdzięś przy cewce lub module by nie doszło do zapłonu Dam ci jeszcze taką radę jak masz troche czasu i auta nie potrzebujesz to włóż wtryski na dwa , trzy dni do nafty niech się pomoczą napewno pomoże ja tak kiedyś robiłem w oplu i pomogło
W końcu nafta jest składnikiem odrdzewiaczy Powodzenia |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
CENTURION_ALARM [Usunięty]
|
Wysłany: 18-08-2007, 18:02
|
|
|
Witam
Jakiś czas temu miałem ten sam problem - niektórzy pewnie znaja tę długą historię na forum.
Żeby nieopowiadać za długo u mnie było tak:
- Wymiana jednego wtrysku,
- Wymana pompy paliwa.
W pierwszym przypadku oporność ok wg manuala, ale zamiast mgły był sik, czarna świeca, i praktycznie po odpinaniu przewodu wtrysku brak zmian - dalej rwało.
W drugim przypadku za małe ciśnienie na wejsciu na listwę wtryskowa, Niech koledzy mie poprawia bo juz niepamiętam ale powinno być z zakresu 2,8 - 3,2, u mnie było 1,8
Zeby niemęczyć się z pomiarami wystarczy wypiąć z prawej strony wąż ten z listwy po zaworze (przewód przelewowy) i poprostu sprawdzić czy wacha płynie na wolnych obrotach.
Jak jej niema tam to:
1. Niema jej w baku? ))
2. Masz uwaloną pompę sprawdz ciśnienie na wejściu.
3. Jeżei nie pompa to zawór niereaguje.
Pozdrawiam
Części jeszcze mam, do Kożla niedaleko najwyżej się dogadamy to podrzucę pare tajli, sprawdzisz co potrzeba, a co niepotrzeba to zwrócisz.
Ps.
Aparat podpasował? |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 18-08-2007, 21:41
|
|
|
wszystkim bardzo serdecznie dziekuje -sprawdze wszystko jak pisaliscie i odezwe sie odnosnie czesci |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
|