Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zablokowała mi się skrzynia w EA 6A13 1997r :(
Autor Wiadomość
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-09-2007, 17:11   Zablokowała mi się skrzynia w EA 6A13 1997r :(

Zablokowała mi się skrzynia w EA 6A13 1997r na czwartym biegu. Sprzęgło wysprzęgla ale biegu nie można wrzucić. Wtedy Galem jechał mój ojciec więc dokładnie okoliczności zajścia nie znam.
I tu prośba, czy komuś się coś takiego przydażyło??? Jakieś pomysły co to może być? Jeśli chodzi o skrzynie biegów to jestem zupełnie zielony.
Z góry dzięki.
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10676
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 24-09-2007, 18:08   

Czy lewarek sie przesuwa? - jesli tak to moze cięgno....
czy sie zaciał całkowcie? i nie można wybić z biegu? Być moze w śrdoku na widełkach coś poszło i nie moze wyjść z biegu. musze zajrzeć do manuala aby zoabaczyć jak tam jest dokaldnie.
POzdrawo
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Python
[Usunięty]

Wysłany: 24-09-2007, 18:50   

Zgaduje że rozwulkanizował sie taki drobny element na skrzyni który mocuje linke .Miałem to samo podczas powrotu ze zlotu .Pojechałem do warsztatu i to pospawałem .Powodzenia .Daj znać czy Ci pomogłem
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 24-09-2007, 19:02   

jak wyzej... linka spadła z mocowania (rozwolkanizowało sie mocowanie)... bardzo proste w naprawie...
 
 
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-09-2007, 19:17   

Zaraz jadę ściągnąć Miśka do domu to będę wszystko dokładnie wiedział jakie objawy.
Jeśli jednak jest tak jak piszecie to powiedzcie czy da się to naprawić bez rozbierania skrzyni? I wogóle coś więcej napiszcie o tym. Tak pytam bo jak pojadę do mechanika to nie chce żeby mnie naciągać próbował :wink:
Wielkie dzięki chłopaki za szybką pomoc, trochę panikuję bo mi się pierwszy raz od 3,5 roku Galant zepsuł :biggrin:
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 24-09-2007, 19:48   

xcracing napisał/a:
Zaraz jadę ściągnąć Miśka


Nie ściągaj miśka, tylko zapnij ręcznie (wybierakiem skrzyni) 2 i dojedziesz bez problemu
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-09-2007, 20:33   

Heh właśnie wróciłem - na czwórce. Pewnie troche sprzęgło dostało po tyłku ale trasa była dość prosta więc sobie radził.
!!! Charaktrystyczna sprawa - drążek zamiany biegów wrócił na środek z miejsca czwartego biegu ale w żadną inna stronę ( z wyjątkiem czwórki, czyli w dół) nie można go ruszyć niemal nawet o milimetr.
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10676
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 24-09-2007, 22:05   

To jest układ dwóch ciegien. moze jedno z nich sie zerwało lub zablokowało? Choc sciezka 3-4-3 powinna działać. Proponuje obejrzeć skrzynie i stan układu wybierania, moze recznie sie da wrzucić jakiś bieg i wtedy bedzie mozan cos powiedziec wiecej.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Python
[Usunięty]

Wysłany: 24-09-2007, 23:02   

nie musisz rozbierać skrzyni .Wystarczy od góry rozebrać filtr powietrza i plastikowe doloty i zespawac to na sztywno .moim zdaniem to wystarcza.powodzenia
 
 
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-09-2007, 19:03   

Było dokładnie tak jak napisał Python a potwierdził Kochajj. Element pospawany i Galancik śmiga jak dawniej. Wielkie dzięki za wszystkie podpowiedzi chłopaki, pozdrawiam!
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
Python
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2007, 09:23   

Super Kolego że udało sie niewielkim kosztem usunąć taka "POWAŻNĄ " usterke oby pracowało jak należy .Dzieki za Pomógł
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.