Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] czujnik temperatury powietrza
Autor Wiadomość
leon2
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2007, 10:18   [1G 90-94] czujnik temperatury powietrza

witam czy w misku jest czujnik temperatury powietrza .jesli tak to jakie sa objawy gdy jest on popsuty co dzieje sie wtedy z autem.pozdro leobn
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-09-2007, 15:02   

- jest w przeplywomierzu
- popsuty powoduje bledny dobor skladu mieszanki
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 27-09-2007, 22:21   

jak jest padnięty to może więcej palić; oto procedurka testowa:


_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
leon2
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2007, 22:52   

a czy auto ma prawo pracowac nierowno na wolnych obrotach podczas jazdy gdy puszczam gaz auto przerywa
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 27-09-2007, 22:59   

ma prawo jeśli jest niesprawne ;)

w czasie jazdy na "luzie" powinieneś mieć 1000- 1100 rpm

auto jest zagazowane?
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
leon2
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2007, 23:02   

nie autko jest bez gazu ale dzieje sie tak ytylko gdy pada deszcz lub jest wilgotne powietrze
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2007, 23:06   

trzeba wyregulować. Możesz mieć za bogatą mieszankę. Może kroczki za dużo ustawione. Albo jedno uzwojenie w silniczku krokowym padło. Mogę to w Wawce zaobaczyć i wyregulować :)

[ Dodano: 27-09-2007, 23:07 ]
wszystko na palmie się da sprawdzić czy komputer widzi prawidłowe parametry czujników. Albo może kompa trzeba sprawdzić. Wszystko da się szybko zdiagnozować
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 27-09-2007, 23:13   

leon2 napisał/a:
dzieje sie tak ytylko gdy pada deszcz lub jest wilgotne powietrze


czyli problem jest z układem elektrycznym, do sprawdzenia/wymiany:
1. przewody WN + ich odpowiednie ułożenie,
2. świece zapłonowe + sprawdzenie czy do ich wnęk instalacyjnych nie dostaje się olej i/lub woda,
3. przeczyścić wszelkie połączenia silnika i kolektora dolotowego z masą,
4. i tradycyjnie należy sprawdzić czy w komputerze ( ECU ) żyją jeszcze kondensatory


Wszystkie ww. działania były dokładnie opisywane na tym forum.
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
leon2
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2007, 23:25   

dalbym aytko do naprawy ktoremus z was ale niestety mam daleko.u mnie w okolicy niema nikogo kto by mi go sprawdzil sami partacze.wiec jestem wkropce.co do ukladu elektrycznego to wszystko wyzej wymienione sprawdzilem i wymienilem a autko nadal gdy pada zaczyna przerywac w zakresie obrotow 1500-2000
 
 
Tomasz82 
Mitsumaniak


Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 677
Skąd: RAWA MAZ
Wysłany: 28-09-2007, 05:40   

Pniewy to sa kolo Tarczyna ? :mrgreen:
_________________
Colt c58 gti 2.0

Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 
 
 
leon2
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2007, 11:40   

kolo poznania

[ Dodano: 28-09-2007, 11:51 ]
niebardzo wiem o co chodzi z ,,kroczki za duzo ustawione"
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-09-2007, 18:29   

leon2 napisał/a:
niebardzo wiem o co chodzi z ,,kroczki za duzo ustawione"

... najprościej wytłumaczyć: śruba regulacyjna na przepustnicy, za bardzo wykręcona :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 30-09-2007, 00:49   

problemy ,które pojawiają się tylko przy deszczu sugerowały by jednak defekt elektryki/elektroniki auta. Może gdzieś Ci się leje woda po wiązkach ??
A czy to faktycznie problem deszczu to proponował bym polewać auto w słoneczny dzień z węża ogrodowego ,czy wtedy też problem wystąpi. :mrgreen:
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
leon2
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2007, 15:45   

a czy ta sruba tez ma wplyw na takie dziwne zachowanie myslalem ze ona jest tylko od ustawiania obrotow
 
 
Takumi
[Usunięty]

  Wysłany: 03-10-2007, 16:55   

no własnie czy ta sruba moze miec wpływ na nieprawidłowe działanie krokowego pomimo tego ze jest sprawny?wkrecajac i wykrecajac ustawiamy wolne obroty.jaka wartosc powinna byc jezeli chodzi o wolne obroty w eclipse 1g?850rpm? 1000rpm?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.