Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Ogrzewanie wnętrza
Autor Wiadomość
Galart
[Usunięty]

Wysłany: 23-12-2007, 11:08   [E54A 2.0 V6] Ogrzewanie wnętrza

Witam Wszystkich!
Problem może nie jest zbyt poważny, ale zaczynają się mrozy i robi się troche zimno w somochodzie. Chodzi o to, że nie można dostatecznie dogrzać wnetrza auta. Poziom płynu w chłodnicy - po korek, w zbiorniku wyrównawczym - stan pomiędzy min/max, słychać jak działa kryza regulacyjna podczas przałączania regulatorem temperatury (reg. automatyczna), dopływ powietrza z zewnatrz - zamkniety a w aucie chłodno, to znaczy grzeje, ale z taką jakąś nieśmiałością :doubt: Po nastawieniu 32 stopni powinno grzać jak przy piecu a tu nic. Jeśli ktoś z koleżanek i kolegów może mi pomóc bedę wdzięczny.
Pozdrawiam Wszystkich Mitsumaniakw
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 23-12-2007, 11:26   

Z tego opisu wskazuje, że nagrzewnica jest zapowietrzona, lub zakamieniona.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11151
Skąd: Radomsko
Wysłany: 23-12-2007, 13:09   

Witam.Miałem podobny problem,i okazało się że jest uszkodzona uszczelka pod głowicą.Po wymianie ogrzewanie pracuje normalnie,a rura gumowa między silnikiem a chłodnicą jest bardziej elastyczna niż przedtem.
_________________

 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 23-12-2007, 15:59   

jacek11 napisał/a:
okazało się że jest uszkodzona uszczelka pod głowicą

Galart nic nie pisał o nagłym wzroście temperatury ubytku i gotowaniu się płynu w chłodnicy.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Galart
[Usunięty]

Wysłany: 23-12-2007, 17:04   

jacek11 napisał/a:
uszkodzona uszczelka pod głowicą
Witam!
Uszczelka pod głowica... raczej nie możliwe! nie ubywa płynu silnik odpala normalnie w zbiorniku wyrównawczym podczas pracy silnika nie widać wogóle ;bombelków;... to raczej odpada. Myślę, że Czekoladka może (ma) mieć rację, ale czy istnieje jakiś środek którym można usunąć ten cały s.f?
Pozdrawiam
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 23-12-2007, 19:35   

Galart a jeszcze jedno czy sprawdzałeś termostat , bo to też może być jedna z przyczyn. A co do usówania kamienia to są w chemi środki do rur: TYTAN, KAMEX i inne robisz roztwór tak jak w opisie zalejesz odczekasz , wypłuczesz i koniec.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11151
Skąd: Radomsko
Wysłany: 24-12-2007, 15:18   

Też mi się nie chciało wierzyć,bo silnik pracował normalnie,a temperatura była w normie.Jednak pod ciśnieniem powietrze musiało się przedostawać do obiegu chłodzenia.Nie twierdze że masz to samo,ale trzeba brać pod uwagę wszystkie możliwości.
_________________

 
 
 
Galart
[Usunięty]

Wysłany: 26-12-2007, 13:34   

Witam
Termostat działa, wentylator włącza się po zagrzaniu na wolnych.... kurde jak tu spóścic płyn z chłodnicy i bloku? gdzie są jakieś korki?...
Pozdrawiam
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11151
Skąd: Radomsko
Wysłany: 26-12-2007, 16:23   

Mogą być nawet dwie śruby w bloku,z reguły to jest zwykła śruba wkręcona w blok.Ciężko mi powiedzieć czy masz korek na chłodnicy,bo nie znam tego modelu.Jeśli nie to odpiąć dolny przewód.Nie wszystkie silniki same się odpowietrzają,więc lepiej poszukać tematu aby nie zrobić mu krzywdy.
_________________

 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 26-12-2007, 16:42   

Galart w tym modelu chłodnica posiada korek spustowy, ale i tak poluzuj dolną opaskę grubego węża i zdejmij z chłodnicy. Śruba jest z boku napewno ją znajdziesz. Jak nie to zrób tak aby tył auta był wyżej od przodu i zlecą pozostałości płynu.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Galart
[Usunięty]

Wysłany: 26-12-2007, 19:30   

Dzięki CZEKOLADKO i JACKU za rady, jutro biorę sie do roboty, o efektach oczywiście niezwłocznie poinformuję,
alochamitsu

[ Dodano: 27-12-2007, 15:17 ]
Witam
No i po sprawie! Układ przepłukany, płyn wymieniony, grzeje jak jasny pieron! Wszystko gra.
Pozdrówka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.