Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C68A 1.8] skaczące obroty i Hamulec Ręczny
Autor Wiadomość
olenty
[Usunięty]

Wysłany: 07-01-2008, 16:29   [C68A 1.8] skaczące obroty i Hamulec Ręczny

Kupiłem przed wczoraj Lancera GTI 1800I 16V (C68A)(4G67 DOHC) i jak silnik jest zimny to obroty skaczą tak od 1000 do 3000 obrotów :/ poprzedni właściciel powiedział ze to regulator niskich obrotów a mechanik ze to nie to i chce auto na warsztat;/ a to kosztuje... i jeszcze ręczny... był bardzo słaby to go troche podkręciłem i urwała się jedna z linek idąca do koła.. i teraz nie wiem gdzie kupić linke. moze od innego miśka będzie pasować? z góry dziękuje za jakieś informacje

P.s. miło by było gdyby ktoś i napisał co warto sprawdzić w tym autku i na co uważać:D
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 07-01-2008, 22:03   

Obroty skaczą bo są niewyregulowane. Trzeba przeczyścić przepustnice i pełen opis ustawienia obrotów w silniku dohc znajdziedziesz na stronie usera forum Krzyżak. W profilu masz adres strony. Linkę do ręcznego kupisz w każdym sklepie. Raczej ciężko będzie dopasować od czegoś innego, ponieważ tylko GTI miało tarcze z tyłu.

Obroty są regulowane przez silniczek krokowy i komputer. Nie ma tam żadnego regulatora obrotów. Mechanik ci coś ściemnia i zmień go. Aby wyregulować obroty nie trzeba odstawiać auta na warsztat. Robota na 15 minut z palmem w ręku (z zainstalowanym program do zczytywania odczytów ECU z kompa i potrzebny jest kabel).

Najważniejszą rzeczą do sprawdzenia jest rozrząd. Strzał z paska bardzo wiele kosztuje.

Gratuluję zakupu, wrzuć jakieś zdjęcia. :)
 
 
olenty
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2008, 09:56   

jakoś nie moge się połapać jeszcze na tym forum i nie moge znaleść tego " pełnego opisu ustawienia obrotów w silnikac dohc". Podaj linka jeśli mozesz. Dzięki :D
aha i co sądzicie o zainstalowaniu w moim Lancerze LPG ( sekwęcyjny)??

P.S. a to mój Lnacer ( narazie tylko zdjęcia z allegro ale moze dzisiaj jeszcze jakieś zrobie :D ) http://allegro.pl/item290...cer_1_8gti.html
 
 
stary alfer 
Mitsumaniak
Szkiełko i oko.


Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 5211
Skąd: Szczecin
Wysłany: 08-01-2008, 10:41   

olenty napisał/a:
Podaj linka jeśli mozesz. Dzięki :D


http://mitsubishifan.webpark.pl/

Miłej jazdy i radości z miśka.
_________________
Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...


Ogarniam prawy ALT
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-01-2008, 12:05   

olenty napisał/a:
http://allegro.pl/item290...cer_1_8gti.html
Bardzo fajny.
 
 
olenty
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2008, 12:30   

no fajny ale jeszcze dużo pracy mnie czeka zeby chodził w wyglądał jak chce :D a teraz właśnie wróciłem z wulkanizacji z prawie nowymi oponkami zimowymi :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.