Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Uszczelka pod wtryskiwaczem 1.9 DID
Autor Wiadomość
scotch99 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer '09 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 43
Skąd: Śląsk
Wysłany: 15-10-2009, 14:45   Uszczelka pod wtryskiwaczem 1.9 DID

Witam.
Czy ktoś z forumowiczów wymieniał kiedyś uszczelkę pod wtryskiwaczem w Cari 1.9 DID '03.
Jakieś podpowiedzi, uwagi?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-10-2009, 20:09   

Dla osoby niezaznajomionej z mechanika nie bedzie to latwe, ale zacznijmy od tego, jedziesz do ASO i wg numeru VIN kupujesz nowa uszczelke wtryskiwacza, koszt okolo 5zł netto, nastepnie podnosisz maske i dobierasz sie do wtryskiwacza, jezeli wokol niego jest nagar powstaly z dekompresji, oczyszczasz go niemalze do zera, nozykiem, srubokretem, skrobakiem, ale delikatnie, dodatkowo bedzie ci potrzebne sprezone powietrze i odkurzacz zeby wyssac zanieczyszczenia, jezeli wszystko wkolo wtryskiwacza czyste, odkrecasz przewod zasilajacy i wypinasz przewod powrotny paliwa, kolejno po tym wykrecasz srubke mocujaca wtryskiwacz, nastepnie probujesz go delikatnie wyciagnac, nie szrpiac, nie ciagnac, mozesz go urwac a wtedy pozostanie ci w najgorszym przypadku zrzucenie glowicy zeby wyciagnac wtryskiwacz, do tego dojdzie ci kupno wtryskiwacza, jak juz uda ci sie wyciagnac wtryskiwacz, musisz wyciagnac stara uszczelke wtryskiwacza i oczyscic dokladnie kanal prowadzacy wtryskiwacza, przy tej czynnosci bedziesz musial dobrac pret srednicy koncowki wtryskiwacza zeby wlozyc go do gniazda zeby syf ci nie wlecial do komory spalania, po czym zabierasz sie do czyszczenia, przy czym pomocny bedzie ci odkurzacz, jak juz wszystko bedzie czyste zabierasz sie do zakladania wtryskiwacza z nowa uszczelka (uszczelka ma strone montazowa niestety nie oznaczona) i wszystkie kolejnosci montazowe wykonujesz odwrotnie do czynnosci demontazowych

POZDRAWIAM i zycze Powodzenia
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
scotch99 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer '09 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 43
Skąd: Śląsk
Wysłany: 18-10-2009, 15:20   

Dzięki za odpowiedź. Niestety już zdążyłem wymienić :-) Poszło gładko a jako zatyczka do gniazda wtryskiwacza idealnie nadał się ... ołówek Leroy Merlin :mrgreen: Polecam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.