| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Uszczelka pod wtryskiwaczem 1.9 DID |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | scotch99   Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Lancer '09 2.0 DID
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 04 Kwi 2007
 Posty: 43
 Skąd: Śląsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-10-2009, 13:45   Uszczelka pod wtryskiwaczem 1.9 DID |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. Czy ktoś z forumowiczów wymieniał kiedyś uszczelkę pod wtryskiwaczem w Cari 1.9 DID '03.
 Jakieś podpowiedzi, uwagi?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-10-2009, 19:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dla osoby niezaznajomionej z mechanika nie bedzie to latwe, ale zacznijmy od tego, jedziesz do ASO i wg numeru VIN kupujesz nowa uszczelke wtryskiwacza, koszt okolo 5zł netto, nastepnie podnosisz maske i dobierasz sie do wtryskiwacza, jezeli wokol niego jest nagar powstaly z dekompresji, oczyszczasz go niemalze do zera, nozykiem, srubokretem, skrobakiem, ale delikatnie, dodatkowo bedzie ci potrzebne sprezone powietrze i odkurzacz zeby wyssac zanieczyszczenia, jezeli wszystko wkolo wtryskiwacza czyste, odkrecasz przewod zasilajacy i wypinasz przewod powrotny paliwa, kolejno po tym wykrecasz srubke mocujaca wtryskiwacz, nastepnie probujesz go delikatnie wyciagnac, nie szrpiac, nie ciagnac, mozesz go urwac a wtedy pozostanie ci w najgorszym przypadku zrzucenie glowicy zeby wyciagnac wtryskiwacz, do tego dojdzie ci kupno wtryskiwacza, jak juz uda ci sie wyciagnac wtryskiwacz, musisz wyciagnac stara uszczelke wtryskiwacza i oczyscic dokladnie kanal prowadzacy wtryskiwacza, przy tej czynnosci bedziesz musial dobrac pret srednicy koncowki wtryskiwacza zeby wlozyc go do gniazda zeby syf ci nie wlecial do komory spalania, po czym zabierasz sie do czyszczenia, przy czym pomocny bedzie ci odkurzacz, jak juz wszystko bedzie czyste zabierasz sie do zakladania wtryskiwacza z nowa uszczelka (uszczelka ma strone montazowa niestety nie oznaczona) i wszystkie kolejnosci montazowe wykonujesz odwrotnie do czynnosci demontazowych 
 POZDRAWIAM i zycze Powodzenia
 |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | scotch99   Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Lancer '09 2.0 DID
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 04 Kwi 2007
 Posty: 43
 Skąd: Śląsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-10-2009, 14:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzięki za odpowiedź. Niestety już zdążyłem wymienić  Poszło gładko a jako zatyczka do gniazda wtryskiwacza idealnie nadał się ... ołówek Leroy Merlin  Polecam |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |