| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [C52A 1.5] Jak wyczyścić ten silniczek ?? |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | pawelek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-02-2008, 12:01   [C52A 1.5] Jak wyczyścić ten silniczek ?? |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak się zabrać do wyczyszczenia tego ustrojstwa ?? Nie mogę sobie poradzić z odkręceniem dwóch śrubek.
 Są tak cholernie mocno przykręcone, że ani drgną.
 WD nie pomaga, nie chcę wyrobić śrub ......
 Macie jakiś pomysł ? Czy wogóle zabieram się do tego
 nieodpowiednio ?
 
 
   
   
 ??
 
 Jak to rozebrać i co zrobić ??
 
 (tłumaczę od razu, że chodzi o falujące obroty).
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21970
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-02-2008, 13:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | U mnie też miałem straszny problem z odkręceniem dwóch śrubek przy silniczku krokowym. Podchodziłem do nich 2 razy. W końcu się udało. A więc uderz śrubki lekkim młotkiem (z góry), pryśnij WD-40 i odczekaj kilka minut. Ja próbowałem z początku wkręcić łeb śrubki w imadło, ale się wyślizgiwał (u Ciebie w ogóle nie pójdzie ich wkręcić). Więc odpada. W końcu wkręciłem całą przepustnicę w imadło, śrubokręt krzyżakowy założyłem na śrubkę, a za jego rękojeść chwyciłem mocnymi szczypcami (masz wtedy dużo więcej siły niż trzymając śrubokręt w dłoni). Obie śruby puściły po tym manewrze. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | pawelek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-02-2008, 14:36 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Hugo napisał/a: |  	  | U mnie też miałem straszny problem z odkręceniem dwóch śrubek przy silniczku krokowym. Podchodziłem do nich 2 razy. W końcu się udało. A więc uderz śrubki lekkim młotkiem (z góry), pryśnij WD-40 i odczekaj kilka minut. Ja próbowałem z początku wkręcić łeb śrubki w imadło, ale się wyślizgiwał (u Ciebie w ogóle nie pójdzie ich wkręcić). Więc odpada. W końcu wkręciłem całą przepustnicę w imadło, śrubokręt krzyżakowy założyłem na śrubkę, a za jego rękojeść chwyciłem mocnymi szczypcami (masz wtedy dużo więcej siły niż trzymając śrubokręt w dłoni). Obie śruby puściły po tym manewrze. | 
 
 
  udało się twoim sposobem. Nie wiem tylko czy złożyłem go dobrze do kupy
   Chodzi o to na jaką wysokośc to ma wystawać:
 
 
   
 Dopasowałem to powiedzmy sobie szczerze .... na oko ...
 W każdym razie silnik nie był w złym stanie ..... ale wyczyściłem popsikałem WD i zmontowałem i nawet działa
   Tyle, że teraz dziwna sytuacja.... Autko zamiast przygasać tak jak wcześniej ma tak:
 - na luzie obroty idą aż prawie do 2000 / 2500
 - kiedy wrzucę bieg (automat) spadają do około 1000 - 800
 
 Tak ma być czy jednak coś pokręciłem ??
 
 ps.
 Czytałem też temat:
 http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=15239
 
 ale nie wiem czy akurat w moim przypadku można się do niego odnieść.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21970
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-02-2008, 16:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na zimnym i na ciepłym silniku? 	  | pawelek napisał/a: |  	  | - na luzie obroty idą aż prawie do 2000 / 2500 | 
 Szczerze ja też nie mam pojęcia. 	  | pawelek napisał/a: |  	  | Nie wiem tylko czy złożyłem go dobrze do kupy | 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | pawelek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-02-2008, 16:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na ciepłym 2000-2500 na zimnym raczej mniej (mniej niż 2000). |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |