Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C52A 1.5] Jak wyczyścić ten silniczek ??
Autor Wiadomość
pawelek
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2008, 12:01   [C52A 1.5] Jak wyczyścić ten silniczek ??

Jak się zabrać do wyczyszczenia tego ustrojstwa ??
Nie mogę sobie poradzić z odkręceniem dwóch śrubek.
Są tak cholernie mocno przykręcone, że ani drgną.
WD nie pomaga, nie chcę wyrobić śrub ......
Macie jakiś pomysł ? Czy wogóle zabieram się do tego
nieodpowiednio ?




??

Jak to rozebrać i co zrobić ??

(tłumaczę od razu, że chodzi o falujące obroty).
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-02-2008, 13:00   

U mnie też miałem straszny problem z odkręceniem dwóch śrubek przy silniczku krokowym. Podchodziłem do nich 2 razy. W końcu się udało. A więc uderz śrubki lekkim młotkiem (z góry), pryśnij WD-40 i odczekaj kilka minut. Ja próbowałem z początku wkręcić łeb śrubki w imadło, ale się wyślizgiwał (u Ciebie w ogóle nie pójdzie ich wkręcić). Więc odpada. W końcu wkręciłem całą przepustnicę w imadło, śrubokręt krzyżakowy założyłem na śrubkę, a za jego rękojeść chwyciłem mocnymi szczypcami (masz wtedy dużo więcej siły niż trzymając śrubokręt w dłoni). Obie śruby puściły po tym manewrze.
 
 
pawelek
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2008, 14:36   

Hugo napisał/a:
U mnie też miałem straszny problem z odkręceniem dwóch śrubek przy silniczku krokowym. Podchodziłem do nich 2 razy. W końcu się udało. A więc uderz śrubki lekkim młotkiem (z góry), pryśnij WD-40 i odczekaj kilka minut. Ja próbowałem z początku wkręcić łeb śrubki w imadło, ale się wyślizgiwał (u Ciebie w ogóle nie pójdzie ich wkręcić). Więc odpada. W końcu wkręciłem całą przepustnicę w imadło, śrubokręt krzyżakowy założyłem na śrubkę, a za jego rękojeść chwyciłem mocnymi szczypcami (masz wtedy dużo więcej siły niż trzymając śrubokręt w dłoni). Obie śruby puściły po tym manewrze.


:cheers: udało się twoim sposobem.
Nie wiem tylko czy złożyłem go dobrze do kupy ;)
Chodzi o to na jaką wysokośc to ma wystawać:



Dopasowałem to powiedzmy sobie szczerze .... na oko ...
W każdym razie silnik nie był w złym stanie ..... ale wyczyściłem popsikałem WD i zmontowałem i nawet działa :wink:
Tyle, że teraz dziwna sytuacja.... Autko zamiast przygasać tak jak wcześniej ma tak:
- na luzie obroty idą aż prawie do 2000 / 2500
- kiedy wrzucę bieg (automat) spadają do około 1000 - 800

Tak ma być czy jednak coś pokręciłem ??

ps.
Czytałem też temat:
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=15239

ale nie wiem czy akurat w moim przypadku można się do niego odnieść.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-02-2008, 16:17   

pawelek napisał/a:
- na luzie obroty idą aż prawie do 2000 / 2500
Na zimnym i na ciepłym silniku?
pawelek napisał/a:
Nie wiem tylko czy złożyłem go dobrze do kupy
Szczerze ja też nie mam pojęcia.
 
 
pawelek
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2008, 16:25   

Na ciepłym 2000-2500 na zimnym raczej mniej (mniej niż 2000).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.