Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Defekt skrzyni
Autor Wiadomość
TOLL
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2008, 21:20   Defekt skrzyni

Witam.
Po 60000km przejechanych sigma zaczal sie jej pierwszy problem, a mianowicie podczas jazdy wyskakuja biegi.
Co moze byd przyczyną??
Drugi mankament to cigle zwiekszajace sie zużycie paliwa.
Gdy ja kupiłem paliła w trasie przy 110km/h około 9l teraz pali 13-14l, zaznaczam ze swiece, przewody WN, filtry itp. są wymieniane na czas??
Żadko ( co około 3000km )ale sie zaswieca Check Engine
Czy ktos z tu obecnych na forum wie co to moze byc??
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2008, 22:48   

Jeśli Ci biegi wyskakują tzn synchronizatory do wymiany oczywiście ten którego bieg wyskakuje. Natomiast spalanie które się zwiększa to sprawdź sondę lambda napięcie powinno się wahać coś między o0,2 do 0,8 volta jeśli napięcie będzie stałe przy zmianie obrotów to masz przyczynę, uniwersalna kosztuje około 100 na allegro z 4 pinami.
Piszesz bardzo ogólnie więc trudno zdiagnozować ale w/w sprawdzenie nic nie kosztuje.
Pozdrawiam
Ps. Mnie pali 13l/100 tylko przy ok 140km/h lub mieszanej jeździe trasa-miasto
 
 
TOLL
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2008, 14:56   

I skrzynia sie wysypała.
Potrzebuje pilnie skrzyni manualnej
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 24-02-2008, 18:27   

jakie biegi ci nie wchodzą? ze skrzynią manualną f5m33 będzie problem - przerabiam temat cały czas wszak skrzynię już mam ale na 3/4 sprawną /przekładałem tryby pod dekielkiem / 5 i R /mam skrzynię ale trzeba dorobić albo dokupić synchronizator 5 biegu ten ostatni pod deklem i zespawać obudowę - sworzen satelit w dyferencjale ją rozorał - aha przed jakimkolwiek niepewnym zakupem owej skrzyni do sigmy kasa za pobraniem .i uwaga na pana marcin makara - rzeszów .części używane - 782 707689 telefon facet naciągacz mieszka w warszawie. jak go k.....dorwe to 10 km na linie za samochodem.


p.s. kolega manyman ma kontakt do człowieka który ma skrzynkę do sigmy 12 zaworowej .zatem szukaj i dzwoń
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 25-02-2008, 18:38   

na pocieszenie podam ze skrzynka od 24V tez podejdzie, zreszta opcja szukaj uzytkownik lukasz12, temat skrzyni juz przerabiany we wszystkie strony, w razie wątpliwości służe instalką
CAPSa - są wszystkie MITSUBISHI wiec mozna popatrzeć jakie częsci pasuja z jakiej wersji itd
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 26-02-2008, 10:25   

łukasz czy może być tak że półosie ta lewa są inne ? np.krótsza o 5-8 mm bo mam problem z tym by się wpieła?
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 26-02-2008, 14:28   

zbyszek05 napisał/a:
łukasz czy może być tak że półosie ta lewa są inne ? np.krótsza o 5-8 mm bo mam problem z tym by się wpieła?

Z tego co sie orientuje to półosie nie mogą być krótsze!.Lewa jest na takim wałku - ten wałek może być krótszy jedynie bo dla niego są różne numery cześci.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 26-02-2008, 22:51   

nie wiem lewa łączana jest do bloku silnika na 2 14 - tki /łapa/ reszta wchodzi w skrzynie ....i się nie wpina - no ale spróbuje w piątek wyjąć z piasty i włozyć i bozia przykazała ....pozdrawiam
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.