  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		wymiana maglownicy od 2.0 do 2,5 | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Michal4133  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: UK 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-04-2008, 12:36   wymiana maglownicy od 2.0 do 2,5
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Hej wszystkim, mam galanta 2,5 v6 2002r. i zamierzam wymienic w nim maglownice, czy wie ktos moze czy bedzie pasowala maglownica od galanta 2.0 16v 2000r. ? bo mam takiego drugiego pod reka, wszelkie wskasowki przy wymianie maglownicy mile widziane,mowa tu o dwoch anglikach,  powod wymiany: luz na kole przy ruchach lewo prawo, wymiana drazka i wachacza tylnego nic nie pomoglo, wiec zdaje sie ze to maglownica bo widac jak chodzi przy ruszaniu kolem na boki | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 PLPynton [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-04-2008, 21:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | nie pasuje. drazek i koncowke sie wymiania a wahacza juz nie. sprawdz czy oba kola czy tylko jedno ma luz no i zdejmij felge to bedziesz cos widzial. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Michal4133  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: UK 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-04-2008, 22:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               juz tez sam sie troche dowiedzialem    juz tez wiem ze nie pasuje, ale te laczniki miedzy drazkami a maglownica sa identyczne i wymienialne, nie znam fachowej nazwy jak to sie nazywa ale po angielsku TIE ROD, mechanik z mitsubishi mi powiedzial ze najczesciej tam jest ten luz, a nie ze cala maglownica, ale wiadomo trzeba najpierw dokladnie zlokoalizowac, ps. felgi zdejmowalem obie, luz jest na obu ale z lewej wiekszy, jakos bede dzialal dalej    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 PLPynton [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-04-2008, 16:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | drazki kierownicze u nas, maglem sie nie przejmuj w 99% przypadkow i wlasnie w tym tez, sa to drazki bo te sie stosunkowo szybko zuzywaja. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Michal4133  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: UK 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-04-2008, 17:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dokladnie tak jak mowisz, wymienilem drazek i kolo sie trzyma ze hoho ;] bo juz mnie tutaj taki jeden maglem straszyl    dzieki | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 PLPynton [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-04-2008, 20:42   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ciesze sie ze bylem stanie cokolwiek pomoc koledze     | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 koza  		  
		 
         Forumowicz ko-za
  
  
                  Auto: MItsubishi Galant EA5WSILVER25 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 85 Skąd: Białystok/Giżycko 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-04-2008, 19:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               W 2,5V6 są co najmniej 3 rodzaje magla znaleźć do rocznika powyżej 2001 masakra.
 
pzdr koza | 
             
						
				_________________ Lubiłem lawetę mam MIŚKA
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 pawel253  		  
		 
         Forumowicz $winka Justynka
  
                  Auto: GALANT 2,5 V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 22 Mar 2012 Posty: 58 Skąd: Tychy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-01-2017, 10:11   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam. Mam kłopot. Mam Galanta. Wymieniłem parę rzeczy w zawieszeniu, mechanik mówi że wszystko ok, trzeba tylko nową szpilkę wspomagani, ale słyszę skrzypiąco-buczący odgłos przy max skręcie w lewo. Mam wrażenie, że czuję to pod stopami... czuję też na kierownicy taki lekki jakby przeskok i kliknięcie.  Co to może być? Przekładnia? Czy opłaca mi się to naprawiać? Chcę dziś oddać auto do blacharza żeby zrobił podłogę, nie chcę wyrzucić kolejnej kasy w błoto. Pozdrawiam | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 jacek11  		  
		 
         Mitsumaniak Yatsu~eku
  
                  Auto: EA2W  Żółwik, Outlander CW8W 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11277 Skąd: Radomsko 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-01-2017, 12:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               pawel253, Musisz sprawdzić co wydaje takie odgłosy.Na pewno ciężko będzie to zrobić siedząc w kabinie. Poproś kogoś,niech kręci kierownicą,a Ty podnieś maskę,i słuchaj skąd dochodzą dźwięki.
 
Buczenie to zazwyczaj wina pompy wspomagania. Musisz też sprawdzić wszystkie elementy przedniego zawieszenia. Jeśli któryś jest zatarty,to może wydawać dziwne dźwięki. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-01-2017, 21:08   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  |  Mam kłopot. Mam Galanta | 	   Nic dodać, nic ująć     Z objawów, które napisałeś wydaje mi się, że może to być zacierający się sworzeń wahacza dolnego prostego. Sprawdź to jak najszybciej, bo to niebezpieczne. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |