 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Falujące obroty |
Autor |
Wiadomość |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 30-04-2008, 20:20 Falujące obroty
|
|
|
Witam. Mam lancera z silnikiem 4G13, ostatnio pojawił się problem z zwysokimi wolnymi obrotami czy zimny czy gorący obroty falują w zakresie 2000/2500 w porywach do3000.Przepustnica wyczyszczona,wymienione świece,przewody,palec kopułka wymieniony rozrząd. Poprawiło się do pierwszej jazdy , jak się dobrze nagrzał to sytuacja się powturzyła. Co jeszcze można sprawdzici . Podejrzewam czujnik temperatury ten dwu pinowy przy termostacie. Pozdrawiam wszystkich. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-05-2008, 08:38
|
|
|
Sprawdź szczelność układu dolotowego od filtra powietrza do przepustnicy (trąba słonia). |
|
|
|
 |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 01-05-2008, 12:10 Falujące obroty
|
|
|
Witam . Układ dolotowy powietrza jest szczelny,może jeszcze jakieś sugestie w temacie. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Djinn [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2008, 19:41
|
|
|
A co z ECU ? Nie odpinałeś ostatnio akumulatora ? Może przydałby mu się mały "reset" ? |
|
|
|
 |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 06-05-2008, 22:29 Falujące obroty
|
|
|
Witam. Problemem był dwupinowy czujnik temperatury silnika. |
|
|
|
 |
|
|