 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[ALL] brak sygnału z krańcówek |
Autor |
Wiadomość |
exstasy [Usunięty]
|
Wysłany: 19-05-2008, 08:26 [ALL] brak sygnału z krańcówek
|
|
|
Witam
Po otwarciu drzwi zarówno pasażera jak i kierowcy na zegarach nie zapala się dioda otwartych drzwi i nie świeci się lampka kabiny. Sprawdziłem bezpieczniki i czy wszystko jest dobrze podłączone ale chyba nie nie znalazłem poza rozłączoną kostką z chyba 6 przewodami za bezpiecznikami. Nie próbowałem jej łączyć ponieważ z gniazda wychodzi pojedyńczy przewód i gdzieś biegnie - niestety nie miałem więcej czasu aby się temu przyjżeć. Szukałem jakich schematów elektrycznych do colta ale bez skutku. Ktoś może posiada ? |
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 25-05-2008, 16:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 19-05-2008, 16:59
|
|
|
exstasy, jak otworzysz drzwi to na dole obok progu są takie czarne gumy. To są krańcówki, które są odpowiedzialne za światło w kabinie po otwarciu drzwi. Wyciągnij je (na 1 śrubce są przykręcone) pozbądź się rdzawego nalotu na stykach i wyczyść masę (dziura po śrubie). Jak to nie pomoże to potem będziemy się martwić |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
exstasy [Usunięty]
|
Wysłany: 19-05-2008, 19:09
|
|
|
pierwsdze co to to zrobiłem |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 21-05-2008, 18:06
|
|
|
exstasy napisał/a: | pierwsdze co to to zrobiłem | Ale tego już nie napisałeś
Sprawdzałeś instalkę? Jeśli nie to weź multimetr i przemierz czy jest przejście między lampką a krańcówką, oboma krańcówkami (są szeregowo wpięte w instalację), między lampką a zegarami i między zegarami a krańcówką. Powinno się coś wyklarować. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
|
|