Misiu nie odpala???:( |
Autor |
Wiadomość |
Frolson83 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2008, 11:16 Misiu nie odpala???:(
|
|
|
Witam wszystkich..Mam takie pytanko.Przyjechałem wczoraj wieczorem do domku i jak zawsze schowałem misia do garazu,rano dzis wychodze odpalił bez zadnych problemów wyjechałem z garzu zgasiłem go i po chwili wsiadam do autka chce odpalic a tu NIC, kreci ale nie odpala.Próbowałem kilka razy i nic, objaw jest taki jak by nie było paliwa wcale.Co mogło strzelic czy to pompa paliwa?????Prosze o odpowiedz pozdrawiam TOMEK |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 10-07-2008, 12:59
|
|
|
Przyczyn może być 1000.... jak zachowuje się kontrolka silnika (Check Engine)? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Frolson83 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-07-2008, 16:23
|
|
|
Tak.. swieci mi kontrolka Check Engine,a przedtem gasła przed rozruchem....bartku co to mogło sie stac??? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 11-07-2008, 22:38
|
|
|
Pewnie wypadało by sczytać kody błędów, ale nie wiem dokładnie jak to się robi, na pewno gdzieś na forum jest
Kody błędów powiedzą Ci co jest nie tak i na pewno coś się wyjaśni |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Frolson83 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-07-2008, 20:10
|
|
|
Dzis patrzyłem do gal i tak..paliwo podaje,iskra jest.....no i tyle bo tyle sie tylko znam:):)...a gal dalej nie odpala...niech ktos pomorze co na to zaradzic ...pomocy |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 12-07-2008, 22:31
|
|
|
Jak jest iskra, i paliwo to musi odpalić
Gdzie sprawdzałeś to, że jest paliwo ? Może wtryski padły ?
Ponownie radzę sczytać kody błędów. W dziale downloads chyba można znaleźć instrukcję |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
MKarpiu
Mitsumaniak

Auto: Galant E33 '89 & EA5A '02
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 161 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 12-07-2008, 22:41
|
|
|
Bardzo polecam stronę naszego magika samochodowego
http://mitsubishifan.webpark.pl/
Dane naprawczo-regulacyjne -> Diagnoza błędów ECU
Wszystko opisane bardzo dokładnie
W moim przypadku kiedyś padła pompa paliwa. Na szczęście lpg ratowało |
_________________ Gość - ja Cię pozdrawiać
 |
|
|
|
 |
pem77 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2008, 21:40
|
|
|
jak jest iskra i paliwo . to wcale nie musi zapalić.
koniecznie jedź do fachowca niech ci błędy z czyta wo tak
po omacku to nie dojdziesz. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 14-07-2008, 22:27
|
|
|
No tak, jeszcze powietrze musi być |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 15-07-2008, 07:49
|
|
|
Najprawdopodobniej ECU padło..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Frolson83 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-07-2008, 13:08
|
|
|
Juto odcholuje misia do mechaniora..i bedzie wszystko jasne., a ma takie pytanko dowiedziałem sie nie wiem czy to prawda ze mógł strzelic czujnik temperatury i tak samo sie bedzoe działo ze mi nie odpali czy jest to morzliwe??? |
|
|
|
 |
|