Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
temt wysoka a powietrze zimne
Autor Wiadomość
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
  Wysłany: 27-09-2008, 16:27   temt wysoka a powietrze zimne

mam malutki problem i mnie to zastanawia, ostatnio zaóważyłem dziwny objaw temp płynu chłodzącego dziwnie mi podnosi sie jak jade wolniej, a do srodka przez nagrzewnice wchodzi zimne powietrze przy czym samoczynnie przełancza sie mi z gazu na pb,co to moze byc za przyczyna ?? instalacja gazowa jest sekwencyjna, moze sie nieprzełancza bo jak dodaje gazu to mi szarpie tak jakby niepodawało gazu ,ale musze ręcznie wyłączyc układ gazowy i przełączyc na benzyne, gdy po jakims czasie ta temp spadnie znów moge przełączyc na gaz i jechac
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-09-2008, 20:26   

Może po prostu termostat do wymiany?? Zaczął bym od tego.
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11189
Skąd: Radomsko
Wysłany: 28-09-2008, 21:01   

Na początek sprawdż poziom płynu chłodniczego.
Jeżeli będzie za mały,reduktor gazu zamarznie,i gaz przestanie iść.
Możliwe że jest zapowietrzony.
Gazownicy wpinają podgrzewanie reduktora w układ nagrzewania kabiny,
więc dlatego leci zimne powietrze.

Pozdrawiam :)
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-09-2008, 10:33   

jacek11 napisał/a:
Na początek sprawdż poziom płynu chłodniczego.

również proponuję od tego zacząć
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 29-09-2008, 15:24   

płynu jest ok, moze to i termostat bo przecież było dobrze ale od jakiegos czasu nagle sie to stało, takze układ niemoze byc zapowietrzony
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11189
Skąd: Radomsko
Wysłany: 29-09-2008, 17:28   

Sprawdż czy przewody łączące chłodnice z silnikiem są twarde podczas pracy.
Sinik musi być rozgrzany.
Termostat możesz sprawdzić sam w ten sposób:
Odpal zimny silnik,i kontroluj nagrzewanie się przewodów dochodzących
do chłodnicy.
Przez pierwsze kilka minut powinny być zimne.
Dopiero po otwarciu termostatu powinny się nagrzać.
:)
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 29-09-2008, 17:32   

ale wszystko jest ok,przewody ciepłe, nawet jak wolno jade to temp mi skacze a jak przekroczy swoja skale czyli wskaznik na desce jest pionowo to wtedy leci do środka zimne powietrze i gaz odłancza, a w korku toi juz całkiem jest kaplica
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11189
Skąd: Radomsko
Wysłany: 29-09-2008, 17:37   

Może korek chłodnicy nie pracuje,i silnik nie dobiera sobie płynu :?:

To są typowe objawy braku płynu,lub uszkodzonej uszczelki pod głowicą :(
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 29-09-2008, 17:41   

a jak to sprawdzić , płynu nieubywa
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11189
Skąd: Radomsko
Wysłany: 29-09-2008, 17:52   

Jednym z efektów wywalonej uszczeli jest brak ogrzewania.
Ciśnienie przedostaje się do układu chłodzenia,płyn wywala do zbiorniczka wyrównawczego,
Przewody sztywnieją,temperatura skacze.
Czasami na korku od wlewu oleju osadza się szara maż.


To tak po krótce :D
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 29-09-2008, 18:35   

jacek11 napisał/a:
Jednym z efektów wywalonej uszczeli jest brak ogrzewania.
Ciśnienie przedostaje się do układu chłodzenia,płyn wywala do zbiorniczka wyrównawczego,
Przewody sztywnieją,temperatura skacze.
Czasami na korku od wlewu oleju osadza się szara maż.


To tak po krótce :D


ogrzewanie jest do czasu aż temp skoczy, płynu niewywala, przewody normalne, na korku niema śladów mazi
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
brzoza73 
Mitsumaniak


Auto: E57A 2.0 TD '94 GALANT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 86
Skąd: Łódź
Wysłany: 29-09-2008, 19:06   

a pompa wody jest kolego sprawna?? według mnie pompa nie daje ciśnienia i obieg płynu jest za słaby żeby poszło na nagrzewnice i parownik.
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 29-09-2008, 19:11   

własnie niewiem czy sprawna ,niemam pojęcia jak to sprawdzic, było dobrze az do 4 dni temu
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.