[EA5A 2.5] SAMOREGULATORY |
Autor |
Wiadomość |
GRZEGORZ K
Forumowicz MITSUB
Auto: MITSUBISHI GALANT 97 EA5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 33 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: 17-12-2008, 15:06 [EA5A 2.5] SAMOREGULATORY
|
|
|
Witam,czy ktoś z Was przerabiał już temat wymiany samo regulatorów w Galancie 2,5V6 z podróbki,bo mechanik strasznie odradza nie oryginały!?Jeśli ktoś jeździ na takich,to proszę o komentarz,bo jak wiadomo cena oryginałów wyrywa z butów!! Pozro |
|
|
|
 |
Ajsi [Usunięty]
|
Wysłany: 17-12-2008, 21:44
|
|
|
A po ile masz te podróby? Ktoś kupował u Japaneze i płacił po 20pln za sztukę. Nie wiem czy oryginały ale napewno dobre. Szukajka działą to powinieneś znaleźć.
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
GRZEGORZ K
Forumowicz MITSUB
Auto: MITSUBISHI GALANT 97 EA5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 33 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: 20-12-2008, 16:19
|
|
|
Jeszcze nie kupiłem,własn ie zastanawiam się czy warto kupować zamienniki |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2352 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 20-12-2008, 17:59
|
|
|
A co sie dzieje z nimi dzieje ze chcesz wymieniac ? |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
GRZEGORZ K
Forumowicz MITSUB
Auto: MITSUBISHI GALANT 97 EA5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 33 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: 21-12-2008, 18:01
|
|
|
Tradycyjnie klekotanie,jak u wszystkich Galów niestety!Jakiś czas temu mój mechanik zmieniał mi po kilka sztuk,dwa razy z osobna,dał oryginały,ale znów się oddźywają,więc teraz nie będę się już bawił,w pojedyncze,tylko zmienię wszystkie! |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2352 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 21-12-2008, 18:41
|
|
|
Zalej ceramizer. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
GRZEGORZ K
Forumowicz MITSUB
Auto: MITSUBISHI GALANT 97 EA5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 33 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: 21-12-2008, 22:33
|
|
|
To chyba morderstwo dla silnika!No nie? |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2352 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 22-12-2008, 06:50
|
|
|
Nie. Akurat na popychacze swietnie sie sprawdza. Przetestowane |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Ajsi [Usunięty]
|
Wysłany: 22-12-2008, 08:12
|
|
|
Popieram Samplera, u mnie ceramizer też uciszył terkotanie. |
|
|
|
 |
GRZEGORZ K
Forumowicz MITSUB
Auto: MITSUBISHI GALANT 97 EA5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 33 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: 22-12-2008, 21:00
|
|
|
Zaufam Wam panowie,koszt jest mniejszy,więc spróbuję!!Pozdrawiam,dzięki i spokojnych świąt życzę!! |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2352 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 22-12-2008, 21:24
|
|
|
Proponuje to polaczyc z wymiana oleju i plukaniem silnika. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Marti
Mitsumaniak

Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 877 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 22-12-2008, 23:33
|
|
|
sampler napisał/a: | Proponuje to polaczyc z wymiana oleju i plukaniem silnika. |
Dokłanie. Cykanie jest następstwem zabrudzonych kanałów olejowych. Ceramizer wpływa na popychacze (ich powierzchnie styku z pracującymi elementami metalowymi) ale nie likwidują problemu. Jężeli kanały są czyste i olej jest dobrej jakości problem nie powinien wystąpić. Pozdro |
_________________
-------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
 |
pipi_ja
Forumowicz
Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 574 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 23-12-2008, 00:16
|
|
|
Zastanawia mnie problem stukających zaworów w galantach. Nie stoi za tym jakaś "głupota"???
Teraz pytanie do mądrzejszych ode mnie. Czy konstrukcja pompy olejowej nie może być przyczyną?
W maździe 626 brata też stukały (czasem nawet waliły). Okazało się, że w pomie olejowej zacierał się jakiś mały zaworek i to była przyczyna. Olej nie był podawany na górę silnika i stąd stuki.
Zaden mądry mechanik nie potrafił sobie dać z tym rady, stwierdzali, że tak musi być bo ma swój przebieg.
Sami zdjęliśmy michę olejową i po 2 godzinach auto chodziło jak nowe. Zero pukania.
Może tu być podobna historia?? Może już ktoś to sprawdzał?
Sam sie nie zabieram za swojego galanta bo odpukać narazie nie mam tego problemu, a po co ruszać coś co działa........ |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2352 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 23-12-2008, 07:09
|
|
|
Problem jest rozpracowany. Powodem sa waskie kanaliki na zaworach wydechowych. Po pewnym czasie kanal sie zweza od syfu i popychacz dostaje mniej oleju przez co nie robi sie poduszka olejowa a dodatkowo zaczyna sie on szybciej zuzywac. Najlepiej jest przeczyscic recznie magistrale a doraznie mozna uzyc plynow do plukania ja stosuje Motula. Ceramizer natomiast "regeneruje" zyzyte popychacze. Oczywiscie do jakiejs granicy rozsadku |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10682 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 24-12-2008, 03:06
|
|
|
Ja wymieniłem dwa wydechowe, kupiłem po 30zł szt w japparts w Gdansku, do tego czysczenie jak pisał Sampler i jest git. Mam przejechene prawie 2kkm i jeszcze zadnego nie usłyszałem. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|