Zagrzany automat |
Autor |
Wiadomość |
Novak
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma 24V
Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 2 Skąd: dolny śląsk
|
Wysłany: 09-10-2008, 07:44 Zagrzany automat
|
|
|
witam serdecznie - niedawno kupilem Sigme i nie jestem dobrze zorientowany w automacie- podczas jazdy strasznie rozgrzala sie skrzynia, dolalem troche oleju bo brakowalo ale objawy nie ustapily. Po dalszej jezdzie okazalo sie ze na biegu D skrzynia sie slizga i nie jedzie - jezdzi tylko na R i L. Co sie stalo??? |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 09-10-2008, 09:57 Re: Zagrzany automat
|
|
|
Novak napisał/a: | witam serdecznie - niedawno kupilem Sigme i nie jestem dobrze zorientowany w automacie- podczas jazdy strasznie rozgrzala sie skrzynia, dolalem troche oleju bo brakowalo ale objawy nie ustapily. Po dalszej jezdzie okazalo sie ze na biegu D skrzynia sie slizga i nie jedzie - jezdzi tylko na R i L. Co sie stalo??? |
Nie chcę źle prorokować ale bez rozbiórki skrzyni się nie obejdzie najpewniej...jeśli się ślizga to prawdopodobnie tarczki są do wymiany, nie są jakieś masakrycznie drogie ale trzeba całą skrzynie rozmontować. Czy przed zagrzaniem oleju jeździła ok ? Ile tego oleju musiałeś dolać? |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Novak
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma 24V
Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 2 Skąd: dolny śląsk
|
Wysłany: 10-10-2008, 20:21
|
|
|
Dzieki Lukasz, skrzynia przed awaria jezdzila OK.
Najpierw skrzynia sie zagrzala, po kilkugodzinnym postoju pojechalem do jednego z warsztatow we Wrocku i tam facet dolal mi ok 0,7 litra oleju.
Nastepne 50 km przejechalem i znowu sie automat zagrzal mocno, bieg D zwariowal po zatrzymaniu sie. Dolalem troche oleju ale to nic juz nie pomoglo. Nie bylo tez widac zadnych wyciekow i kontrolka tez sie nie zapalila.
Tarczki? A znacie orientacyjny koszt takiej naprawy? |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 11-10-2008, 10:34
|
|
|
Witam.Zadzwoń do mnie a postaram się Ci pomóc.Mój numer.509-782-102 |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-10-2008, 10:14
|
|
|
Witam i podaje namiar na tarczki najlepiej odrazu wymień cały komplet tarcz i oringi na tłokach jak tego nie zrobisz za jednym razem wbijesz się w koszty bo automatu nie oszukasz http://www.nokaut.pl/midp...nie/oferty.html w wyszukiwarce wpisz f4a33 pozdrowionka |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-02-2016, 08:42
|
|
|
Podłącze się.
Skrzynia na zimno ślizga się, na ciepło jest ok.
Czy ktoś samodzielnie wymieniał tarczki z pozytywnym skutkiem? |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
|