Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] zawor 1.6 16v 93r
Autor Wiadomość
marcinG 
Nowy Forumowicz

Auto: CA4A 1.6
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 8
Skąd: olsztyn
Wysłany: 25-11-2008, 00:34   [CA4A 1.6] zawor 1.6 16v 93r

na wolnych obrotach silnik pracuje cicho a jak mu wkrece na 3000-4000 to zaczyna klepac chyba zawór a moze cos innego jak myslicie
Ostatnio zmieniony przez karolgt 26-11-2008, 21:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21940
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-11-2008, 16:34   

Regulacja zaworów zrobiona?
 
 
marcinG 
Nowy Forumowicz

Auto: CA4A 1.6
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 8
Skąd: olsztyn
Wysłany: 25-11-2008, 17:02   

Hugo napisał/a:
Regulacja zaworów zrobiona?
bylem dzis u mechanika mowi ze to panewki
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 25-11-2008, 17:25   

Na wolnych obrotach panewkę też będzie słychać.
 
 
marcinG 
Nowy Forumowicz

Auto: CA4A 1.6
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 8
Skąd: olsztyn
Wysłany: 25-11-2008, 18:39   

gregorbu napisał/a:
Na wolnych obrotach panewkę też będzie słychać.
na wolnych jest ok nic nie slychac tylka jak dodam gazu to hrobocze mowi ze panewka albo co s tam korbowego juz niepamiętam
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 26-11-2008, 19:37   

jedź na diagnozę do innego speca albo sam sprawdź zawory zanim ktoś ''wymieni'' pół silnika. zagrzej silnik, zrzuć pokrywę zaworów, ustaw wał i sprawdzaj luz w kolejności podanej w service manualu (do ściągniecia w dziale download). tylko weź dobry szczelinomierz i dobrze by było założyć nową uszczelkę pod pokrywę po wszystkim
_________________
CA0
Galant II
 
 
marcinG 
Nowy Forumowicz

Auto: CA4A 1.6
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 8
Skąd: olsztyn
Wysłany: 27-11-2008, 09:15   

Jogurt napisał/a:
jedź na diagnozę do innego speca albo sam sprawdź zawory zanim ktoś ''wymieni'' pół silnika. zagrzej silnik, zrzuć pokrywę zaworów, ustaw wał i sprawdzaj luz w kolejności podanej w service manualu (do ściągniecia w dziale download). tylko weź dobry szczelinomierz i dobrze by było założyć nową uszczelkę pod pokrywę po wszystkim
fajnie by bylo ale trzech mi to powiedzialo ze to panewka mowią ze to nie dzwiek zaworów to w silniku trudno zaczynam szukać silnika bo chyba wyniesie mnie to taniej niż remont
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2008, 10:54   

marcinG napisał/a:
Jogurt napisał/a:
jedź na diagnozę do innego speca albo sam sprawdź zawory zanim ktoś ''wymieni'' pół silnika. zagrzej silnik, zrzuć pokrywę zaworów, ustaw wał i sprawdzaj luz w kolejności podanej w service manualu (do ściągniecia w dziale download). tylko weź dobry szczelinomierz i dobrze by było założyć nową uszczelkę pod pokrywę po wszystkim
fajnie by bylo ale trzech mi to powiedzialo ze to panewka mowią ze to nie dzwiek zaworów to w silniku trudno zaczynam szukać silnika bo chyba wyniesie mnie to taniej niż remont
No nie wiem, mam wątpliwości co do wypowiedzi mechaników. Ale - zakładając, że mają rację - wszystko zależy od tego, w jakim stanie jest panweka. Może wystarczy wymienić i po sprawie. Zdjęcie miski olejowej i sprawdzenei panewki jest dużo prostsze, szybsze i tańsze niż wymiana silnika.
 
 
marcinG 
Nowy Forumowicz

Auto: CA4A 1.6
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 8
Skąd: olsztyn
Wysłany: 27-11-2008, 13:55   

gregorbu napisał/a:
marcinG napisał/a:
Jogurt napisał/a:
jedź na diagnozę do innego speca albo sam sprawdź zawory zanim ktoś ''wymieni'' pół silnika. zagrzej silnik, zrzuć pokrywę zaworów, ustaw wał i sprawdzaj luz w kolejności podanej w service manualu (do ściągniecia w dziale download). tylko weź dobry szczelinomierz i dobrze by było założyć nową uszczelkę pod pokrywę po wszystkim
fajnie by bylo ale trzech mi to powiedzialo ze to panewka mowią ze to nie dzwiek zaworów to w silniku trudno zaczynam szukać silnika bo chyba wyniesie mnie to taniej niż remont
No nie wiem, mam wątpliwości co do wypowiedzi mechaników. Ale - zakładając, że mają rację - wszystko zależy od tego, w jakim stanie jest panweka. Może wystarczy wymienić i po sprawie. Zdjęcie miski olejowej i sprawdzenei panewki jest dużo prostsze, szybsze i tańsze niż wymiana silnika.
masz racje ale ogolnie ten silnik to padaka nie rowno chodzi ma najaechane 280 tys wiec wiez dzis panewka ajutro???
 
 
rs6biturbo
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2008, 14:57   

marcinG napisał/a:
gregorbu napisał/a:
marcinG napisał/a:
Jogurt napisał/a:
jedź na diagnozę do innego speca albo sam sprawdź zawory zanim ktoś ''wymieni'' pół silnika. zagrzej silnik, zrzuć pokrywę zaworów, ustaw wał i sprawdzaj luz w kolejności podanej w service manualu (do ściągniecia w dziale download). tylko weź dobry szczelinomierz i dobrze by było założyć nową uszczelkę pod pokrywę po wszystkim
fajnie by bylo ale trzech mi to powiedzialo ze to panewka mowią ze to nie dzwiek zaworów to w silniku trudno zaczynam szukać silnika bo chyba wyniesie mnie to taniej niż remont
No nie wiem, mam wątpliwości co do wypowiedzi mechaników. Ale - zakładając, że mają rację - wszystko zależy od tego, w jakim stanie jest panweka. Może wystarczy wymienić i po sprawie. Zdjęcie miski olejowej i sprawdzenei panewki jest dużo prostsze, szybsze i tańsze niż wymiana silnika.
masz racje ale ogolnie ten silnik to padaka nie rowno chodzi ma najaechane 280 tys wiec wiez dzis panewka ajutro???


Czy ja wiem czy padaka. 280k km dla tych silników to jest bułka z masłem, a z nierówną pracą można się uporać niekiedy całkiem niskim kosztem, tak więc przemyślałbym pare razy decyzję wymiany motoru na inny w możliwie gorszym stanie ;)

edit;
@Jogurt;
the wise man has spoken !
Ostatnio zmieniony przez rs6biturbo 28-11-2008, 22:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marcinG 
Nowy Forumowicz

Auto: CA4A 1.6
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 8
Skąd: olsztyn
Wysłany: 28-11-2008, 09:11   

poweiem wam ze jak z rana go odpalam to nic nie rzezi dopiero jak sie rozgrzeje to daje czadu oczywiscie jak go wkrecam na obroty
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 28-11-2008, 14:03   

mój ma 272 500km i czuje sie świetnie. wszystko wymieniam na czas, robie regulacje zaworów itp. zamiast narzekać weź najpierw ogarnij temat z kimś kto się zna na 4g92 albo ma jakieś pojęcie o mechanice. zobacz te zawory bo to nie jest filozofia, poustawiaj wszystko jak ma być i wtedy zobaczysz czy ten silnik jest padaką czy przejeździ Twoją kadencję na tym aucie
_________________
CA0
Galant II
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.