Czy tak powinno mi palic? i czy tak ma to chodzic ? |
Autor |
Wiadomość |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 28-10-2008, 16:23 Czy tak powinno mi palic? i czy tak ma to chodzic ?
|
|
|
Witam
Mam lekki problem odnosie gazu, gdy odpalam silnik jest wszystko ok gdy ssanie mi sie wylancza nie trzyma mi obrotow i obroty spadaja do 0 dopuki silnik sie nie zagrzeje, silnik nie gasnie. Czym to moze byc spowodowane? reduktorem gazu ?
a po 2 czy nie pali mi za duzo ? 9.5-10 przy normalnej jezdzie, czyli nie zaagresywnej
na benzynie jest wszystko ok
silnik 1.3 rok produkjci 91
pozdro |
Ostatnio zmieniony przez ROMEL 29-10-2008, 20:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Cinas_in [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2008, 16:50
|
|
|
Witam, miłem ten sam problem, winien był reduktor, po wymianie pali mi ok 9l w ruchu mieszanym
Pozdr |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-10-2008, 16:52
|
|
|
Jedź na regulację LPG. |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 28-10-2008, 18:07
|
|
|
Witam
autko zakupilem niedawno od znajomego wlasnie on mi powiedzial ze reduktor do wymiany ze tak mu powiedzili na regulacji jednak zastawnawiam sie czy to to czy moze wyczyscic przepustnice |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-10-2008, 20:53
|
|
|
A w 1.3 jest przepustnica?? Mi się wydaje, że nie!!
1.3 nie mały wtrysku tylko gaźnik sterowany podciśnieniowo lub elektronicznie. |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 28-10-2008, 21:22
|
|
|
no tak dokladnie ma gaznik czyli co to raczej reduktor ? |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-10-2008, 21:24
|
|
|
może być też gaźnik.
A na benzynie wszystko dobrze?? |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 28-10-2008, 22:03
|
|
|
tak na benzynie wszystko jest super tylko na gazie .... tak |
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 01-11-2008, 19:22
|
|
|
jak było napisane wcześniej popytaj sie o dobrego gazownika w okolicy i
Hugo napisał/a: | Jedź na regulację LPG |
|
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
Cinas_in [Usunięty]
|
Wysłany: 01-11-2008, 21:47
|
|
|
To, ze pali tak duzo to jest zle wyregulowany, mi tez tak sie dzialo, kiedy rozgrzalem silnik to chodzil... |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 02-11-2008, 10:27
|
|
|
Czyli mowicie ze to nie reduktor ? tylko musze dobrze wyregulowac? |
|
|
|
 |
Cinas_in [Usunięty]
|
Wysłany: 02-11-2008, 11:16
|
|
|
Przepraszam za moja nie sprecyzowana odp; po wymianie reduktora jestem wstanie zapalic go na zimnym silniku i trzyma rowne obroty od samego poczatku |
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 02-11-2008, 12:36
|
|
|
guzer napisał/a: | Czyli mowicie ze to nie reduktor ? tylko musze dobrze wyregulowac |
może wystarczy regulacja (u mnie tak było) ale może się okazać że potrzeba go będzie wymienić |
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-11-2008, 20:29
|
|
|
Jednym słowem-do gazownika kolego. |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 02-11-2008, 22:08
|
|
|
czyli mowicie ze gazownik stwierdzi czy wymiana i w gole ? a co myslicie o spalaniou 10 l w cyklu mieszanym bardziej miejskim to duzo ? |
|
|
|
 |
|