Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 

W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomocy
Autor Wiadomość
reddevill 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu Galant 1.8 16v GLSi lpg
Kraj/Country: Polska
Wysłany: 09-12-2008, 15:15   Pomocy

Witam szanownych kolegów. Mam pół roczny problem z moim miśkiem. Juz przedstawiam o co chodzi.

Niestety, mam instalacjie lpg, tak.. wiem, nie powinienem. Ale jestem tylko biednym studentem nie majacym na Pb. Przechodzac do sprawy, sprzedajacy mi samochod koles, powiedzial ze nie ma z nim zadnych problemow, po miesiacy zaczal "kichac" na gazie, i jakas gumowa oslonka przy przeplywomierzu sie odchylala(nie ma takiej czesci w samochodach na benzyne bo sprawdzalem na innym). Pewnego dnia jednak, po takim "strzale" obroty zaczely wariowac, doslownie, i do tej pory tak jest.. Myśle że to dośc istotne dlatego napisze jeszcze ze "blokując" tą gumke, czyli owijajc ja tasma izolacyjna, zaczela przy tych "strzalach" wyskakiwac mi fajka z silnika, na ok 0.5 cm ponad blok silnika :shock:

Wiem wiem.. byly juz takie tematy, ale wymienilem, swiece, przewody wys. napiecia, przeplywomierze (dwukrotnie), byłem u 3 elektryków sprawdzali wszystko i nadal jest to samo, oczywiscie nie wypowiadam sie na ich temat, bo za kazdym razem mówiłem że samochód po rozgrzaniu trzyma obroty, a elektrycy, mechanicy, gazownicy, podłubali odpalili, odczekali i "oo widzi Pan, trzyma obroty!" i 50, 60 80, 100 zł...